DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

subway

De cand te asteptam inapoi acasa!!!
:D :D  :D

danutzu_1069

@Kistsune, ok, multumim. Este ceva mai clar
Pe exemplul de ieri, au fost intinse 4 cabluri in doua traversari (trecere de la un mal la altul)

Si o mica analiza a timpilor: traversarea cu derularea cablurilor se face in cca 45 minute, la mal Braila sta cca 60 min, traversarea "pe gol" se face in cca 15 min.

Si, da, este posibil ca restul timpului cu navigatia oprita, sa fie folosit pentru instalarea propriuzisa a catwalk.
In alta parte, nu a fost necesara o astfel de oprire a navigatiei pentru ca.... stamtoare lata, si e loc de manevra... aici senalul navigabil este destul de ingust


TRAVERSÁ, traversez, vb. I. Tranz. A trece de pe o parte (a unui loc, a unui drum, a unei ape) pe cealaltă parte; a trece peste... ♦ A străbate, a tăia de-a curmezișul (munți, țări, mări, oceane etc.). ♦ Fig. A trăi, a simți, a suporta (o anumită vreme). Traversează o criză morală. – Din fr. traverser.

runner


alin2pas

Și pe B1 sunt la fel de bine ,,documentați". Și ei spun că podul e aproape gata.  :-[

hvm

^
Cum sa nu fie gata? in vreo 2 luni o sa treaca muncitorii la pas pe el.. Ce carcotasi mai sunteti... doamne...

Pentru masini mai incolo. important e ca mincitorii pot face o plimbare de dimineatza si alta seara..... si inca vreo cateva de-a  lungul zilei...

Incearca si ei sa fure niste gura casca sa creasca audienta si voi le dati in cap....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

runner

Nu le da nimeni in cap. Numaram cablurile trase intre cei doi piloni. Asta era miza!  :lol:


TibiV

O sa obosesc sa iti tot dau +1...

O filmare de EXCEPTIE !!!

Maine o sa bubuie in toata presa "cum se intind cablurile la podul Braila".
(90% nu se vor prinde ca sunt doar cablurile de catwalk....)

FELICITARI!...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

@R@du, excelent!
Filmarea pe care o asteptam...

Si care imi da dreptate la cele afirmate.... derulare cate doua cabluri simultan... la o traversare (trecere de pe un mal pe celalalt)
Nu mai stau sa caut unele afirmatii care ziceau "... fara sa atinga apa....", iata ca sunt chiar pe fundul "garlei".

subway

Bravo R@du, ai prins penultima ocazie de a imortaliza o traversare pentru catwalk!
Felicitari!!!
:)
P.S.
De acum incolo urmatorul subiect de interes va fi instalarea podinei la inaltime!

naivu

Suprastructurile portocalii de pe turnuri vor fi inlaturate la final? Sau le pastreaza pt mentenanta?

danutzu_1069

Sunt doar pentru montaj cabluri principale. La final se demonteaza.
Adica, tot ce s-a montat pana acum, la final se demonteaza.... Munca in zadar..

Skynick

Bai ce-mi place ca totul e vopsit nou, fara urma de praf. Aveam si noi nevoie de un proiect ca asta, ca nu stiam ca se poate si asa.
Bravo japonezii!!

RaduG

Excelentă filmarea, va rămâne în istoricul filmărilor de infrastructură pe post de clip educativ ,,cum se întind cablurile pasarelei unui pod suspendat folosind derulator pe gabară".

Acum se înțelege și de ce este nevoie de 2 împingătoare, și anume pentru a menține poziția gabarei paralelă cu malul. Cu unul singur, ansamblul gabară-împingător ar fi stat la un unghi oarecare față de mal, unghi ce ar fi făcut derularea cablurilor anevoioasă.

Personal sunt curios cum vor rezolva mâna curentă respectiv cablul pentru linia de siguranță. M-am tot uitat să văd prinderile pentru cele două cabluri pentru mâna curentă dar nu am reușit să le identific pe structurile portocalii, nici pe cele din turnuri, nici pe cele din blocurile de ancorare. Se văd doar cele 10 cabluri care vor servi ca eșafodaj pentru cele două trotuare ale pasarelei. Sau poate mâna curentă va veni din module prefabricate odată cu pasarela și balustrada ei? Vom vedea.