DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

subway

Mai e suficient timp pana incepe efectiv intinderea cablurilor, aud ca au facut si o simulare pe Dunare dar lucrul neplacut a fost lipsa totala de suport din partea autoritatii fluviale de la Dunarea de Jos. Ce facem, il somam pe dl Scriosteanu sa-si intre in atributii (ca i-a placut sa faca reportaje video din varful pilonilor) sau apelam la CSAT si NATO sa mobilizeze marina fluviala militara?

dorum


Cetatean

Pai cum sa susțină,când podul asta le ia pita (scuze , mamaliga) de la gura.


voicul

VIDEO. Au început lucrările la drumul de legătură cu Podul de la Brăila. Primele imagini

(Entuziasm debordand pe cei de la Digi)
Lucrările au început luna aceasta, când au fost îndepărtate obstacolele și a fost nivelat terenul, iar în perioada următoare va fi turnat asfaltul.

Lucrările la pod însă sunt în grafic, săptămâna viitoare este programată operațiunea de întindere a cablurilor de ancoraj.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/video-au-inceput-lucrarile-la-drumul-de-legatura-cu-podul-de-la-braila-primele-imagini-1528699

danutzu_1069

Multumim.
Daca sunt  nelamuriri cu cablurile pe care le intind acum, pe mal Braila, acestea sunt "baza" pentru catwalk... Deci putem spune ca au inceput montajul la catwalk... ;)

LE: Astia de la Digi ar fi bine sa se documenteze inainte sa spună prostii apropo de cablurile de ancoraj... Mai este mult pana... departe...

subway


danutzu_1069

Da, "forjeaza" la blocul de ancoraj Jijila. Asta este cel mai "intarziat" obiectiv...

Bine, nu-i tine nimeni sa inceapa efectiv constructia catwalk intre bloc ancoraj si turn mal Braila... Adica sa "prinda" de blocul de ancoraj, cablurile pe care deja le intind intre varful turnului si in apropiere de blocul de ancoraj, si mai apoi sa puna "podina" catwalt si tot ce mai este necesar...
De mentionat ca forma / curbura catwalk "defineste" si forma/curbura cablurilor de ancoraj....

subway

Cel mai evident avans e la pilon Jijila, la blocul de ancoraj mai e de lucru...

paulmare

danutzu pai e statica firelor, ecuatia lantisorului aia cu cosinus hiperbolic, curba formata sub actiunea gravitatiei uniforme, ca e cablu de catwalk sau cablu de sustinere sau orice altceva care in calcul e considerat fir aceeasi ecuatie descrie curba, e alt parametru la curba catwalkului si la cea a cablurilor de sustinere

danutzu_1069

Imi cer scuze colegilor mai priceputi in mecanica/constructii, dar ptr mine mecanica si constructiile sunt subiecte conexe... Daca e sa discutam de electrice... altfel vorbim...

voicul

Ministrul Transporturilor: ,,Începe ridicarea platformei de lucru la Podul suspendat de la Brăila". Cât vor dura lucrările

Cătălin Drulă, ministrul Transporturilor, a anunțat luni începerea lucrărilor la platforma podului suspendat de la Brăila, cu ajutorul căreia vor fi montate cablurile de oțel care vor susține construcția. Lucrările sunt programate să dureze două luni și jumătate.

,,Începe ridicarea platformei de lucru la Podul suspendat de la Brăila. Este un pas important pentru proiect - cu ajutorul acestei platforme sau "catwalk", în termeni tehnici, se vor trage cele două cabluri de oțel peste pod, care vor susține tablierul.

Ridicarea totală a platformei de lucru se finalizează în 2 luni și jumătate, dar lansarea efectivă a cablurilor merge în paralel cu acest proces și începe la vară", a scris Cătălin Drulă luni, pe Facebook.

Constructorii vor monta apoi cablurile principale de oțel la o înălțime de aproximativ 200 de metri, pe o distanță de doi kilometri în linie dreaptă. Este considerată o operațiune spectaculoasă pentru lucrările de infrastructură.

,,Cablurile cântăresc împreună nu mai puțin de 6.700 de tone, iar fiecare dintre ele are o lungime de 2 km.

Construcția drumurilor de legătură a început deja pentru primii 7 km și în perioada imediat următoare vom avea șantier deschis pentru toată lungimea acestora (23 km). Podul de la Brăila va avea o deschidere centrală de 1120 de m și o lungime totală de 2 km", a mai precizat Cătălin Drulă.

Până acum, proiectul a ajuns în fața în care s-a finalizat ridicarea celor două picioare de pod la înălțimea de 192 de metri, iar drumul de legătură este în construcție.

Întinderea perechii de cabluri principale între blocurile de ancoraj, aproximativ 2 kilometri în linie dreaptă, va fi realizată de japonezii de la IHI, scrie Asociația Pro Infrastructura care a făcut publică o nouă filmare aeriană cu șantierul.


https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/ministrul-transporturilor-incepe-ridicarea-platformei-de-lucru-la-podul-suspendat-de-la-braila-cat-vor-dura-lucrarile-1531689

RaduG

"De la înălțimea cabinei sale, la 210 metri, îngrijită cu mochetă și odorizant de cameră, nea Marian, cum îi spun colegii de șantier, a pus umărul la construirea Podului Brăila."

https://republica.ro/cum-lucreaza-si-cat-castiga-un-macaragiu-de-top-pe-santierul-romania-nea-marian-a-lucrat-in-germania-spania?fbclid=IwAR1SWvCuNcmUI2Sq48ypGe9BolBFulejDwTZxXMe_2m-XsCYfIRHfwCLLS8

subway

Excelent articol, m-a uns pe suflet pentru ca omul acela a zis lucruri pe care le gandesc si eu!

TibiV

Loredana este fata buna, dar evident nu este inginer, pentru ca a pierdut cel putin un zero...  :zen:

QuoteMacaraua la comanda căreia s-a aflat putea ridica 20 de tone. ,,Au fost macarale aduse din Olanda, pe comandă, pe niște chirii exorbitante", spune nea Marian.

Dar este frumoasa filmarea lui Victor Cozmei din ianuarie... Cu "dedicatie" pentru macaragii...


Mama proștilor este mereu gravidă... :)