DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

cristi5

API pe FB, like & share

https://www.facebook.com/proinfrastructura/posts/1888114301362568

Podul suspendat de la Brăila se apropie de o nouă etapă a construcției. Dacă până acum italienii de la Astaldi au ridicat cei doi piloni până la înălțimea de 192 de metri, în viitorul apropiat japonezii de la IHI vor începe întinderea perechii de cabluri principale între blocurile de ancoraj, aproximativ 2 km în linie dreaptă.

Din multe puncte de vedere este cea mai impresionantă lucrare de infrastructură din țara noastră. În punctualitatea echipei din Japonia putem avea încredere, dar nu același lucru îl putem spune despre CNAIR, care de 3 ani ne promite că va rezolva problemele birocratice și va emite autorizațiile de construire pentru drumurile de legătură pe întreaga lungime prevăzută în proiect.

subway

Filmarea aia cred ca a mai fost postata aici...e de saptamana trecuta, nu e nimic nou.
CNAIR se lauda cu realizarile constructorilor in loc sa ne spuna cum se achita de obligatiile si atributiile lor...

BogdanTea

Aveti idee la turnul Jijila se fac rectificari la intrepatrunderea betoanelor pentru cand a fost oprita betonarea continua din cauza vremii?




isotech_ro

Că noutate la unul din stâlpi Brăila, cel de nord, a fost urcat  un aparat de sprijin al cablurilor catwalk.

subway


isotech_ro


danutzu_1069


RaduC


danutzu_1069

^
Eu as zice ca pe ambi piloni, cel putin pe fata care se vede, au fost montați "suportii" pentru catwalk, iar "chestia" de pe pilonul aval este "trenul cu role" pe care se va "plimba" funicularul... ala de va "cara" cablurile...

ciprebbe

Oare cat vor mai sta macaralele acolo? Ar fi numa bune de pus un aparat foto pt timelapse :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

danutzu_1069

@ciprebbe, in mod sigur vor fi pana se termina de instalat cablurile...
Pe la alte poduri, macaralelede fapt era câte o macara pe pilon, a ramas chiar si dupa darea in circulatie (Osmangazy)

subway



subway


RaduG

 :cheers: pt dl Eșanu și tot colectivul care lucrează acolo.

Așteptăm cu interes noutăți despre stadiul drumurilor de legătură, că s-a cam așternut praful pe subiect.