DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Multumim macezar pentru randarea 3D! Si pentru kmz, il aveti atasat.

perfidus

Frumos, cu multumiri  @macezar!
Deci cam asa se va vedea din Brăila.



Ma rog, ce se poate vedea peste varful perdelei de copaci de pe malul Dunarii.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

TibiV

Mai fratilor, puneti "mana de la mana" si faceti un video intreg.
Ca vad ca va pricepeti amandoi... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

kumar

Premierul Tudose iese public in conferinta de presa cu ministrul transporturilor, cu doua ore inaintea sedintei decisive a PSD. Tema: semnarea contractului pentru podul peste Dunare de la Braila

Premierul Mihai Tudose va face declaratii, impreuna cu Ministrul Transporturilor, Felix Stroe, la ora 14.00. onferinta comuna va avea loc la Ministerul Transporturilor si va viza semnarea contractului pentru proiectarea si constructia Podului rutier peste Dunare de la Braila. Aceasta iesire publica are loc cu doua ore inaintea sedintei decisive a PSD.

https://www.hotnews.ro/stiri-esential-22226248-premierul-tudose-iese-public-conferinta-presa-ministrul-transporturilor-doua-ore-inaintea-sedintei-decisive-psd.htm

Ionut


horatiu.cosma

Quote from: NGC on December 11, 2017, 09:42:40 PM
Quote from: NGC on November 23, 2017, 03:28:55 PM
Ambele contestatii au fost respinse Marti. De fapt contestatia CCCC a fost inadmisibila, iar cealalta contestatie (ASTALDI) a fost lipsita de interes. Decizia a fost comunicata astazi partilor.

Next stop, CAB, cu peronul pe partea dreapta. :lol:

Din informatiile pe care le am, pana saptamana trecuta Vineri nu a fost depusa nici o contestatie. Se putea depune pana saptamana trecuta Luni inclusiv, dar tot atunci a fost si weekend prelungit si ziua nationala.

Chiar daca acest hop ar fi trecut, mai este un hop de trecut.

Nu am vazut sa fie mentionat deja acest lucru, dar si aceasta licitatie are la baza conditiile din OMT 600 / 2017.
Sa vedem acum care este urmatorul pas al CNAIR, adica daca semneaza contractul sau anuleaza licitatia.

Păi dacă proiectul s-a lansat pentru proiectare și execuție în aprilie 2017 și OMT 600/2017 a apărut în MOf parcă la finalul lui mai 2017, cum de se va merge în cadrul acestui proiect pe OMT 600? S-au schimbat regulile în timpul jocului?

tom_sawyer

2003 - SF realizat de IPTANA
18.06.2014 - lansare licitatie pentru reactualizare SF
23.04.2015 - atribuire contract reactualizare SF
22.09.2016 - a fost emis Acord de Mediu
29.04.2017 - lansare licitatie proiectare+executie
20.10.2017 - desemnare castigator
15.01.2018 - semnare contract (1 an proiectare + 3 ani executie)

voicul

Mie imi pare ca s-a semnat foarte repede. Avem si AM. Nu avem stalpi de electricitate, probabil nici alte relocari.
Daca nu am avea un buget asa mic, unde am ajunge? Chiar sa il facem, asa, in 2 - 4 ani! Unde ne credem totusi.
Noroc ca statul e un partener serios si nu permite prostii din astea  :(

Dar poate avem noroc si Astaldi aduce niste bani de acasa si cu bugetul de pe 2018 reuseste totusi sa faca proiectarea anu asta.

TibiV

https://www.agerpres.ro/economic/2018/01/15/stroe-dupa-ce-va-fi-realizat-podul-de-la-braila-va-fi-al-treilea-proiect-de-acest-fel-din-europa--36692

Quote
Stroe: După ce va fi realizat, Podul de la Brăila va fi al treilea proiect de acest fel din Europa

   Proiectul Podului de la Brăila are o valoare de aproximativ 500 de milioane de euro, este unul dintre cele mai importante proiecte de infrastructură din ultimii 27 de ani lansate în România şi va fi construit de o asociere de firme din Europa şi din Asia, ceea ce oferă un plus de simbolistică importanţei acestui proiect, a declarat, luni, ministrul Transporturilor, Felix Stroe, într-o conferinţă de presă.
   "Semnăm astăzi contractul pentru unul dintre cele mai importante proiecte de infrastructură din ultimii 27 de ani lansate în România. Este un proiect de aproximativ 500 de milioane de euro, ce va fi construit de o asociere de firme din Europa şi din Asia, ceea ce oferă un plus de simbolistică importanţei acestui proiect. După ce va fi realizat, Podul de la Brăila va fi al treilea proiect de acest fel din Europa", a spus Stroe.
   La rândul său, directorul general interimar al CNAIR, Ştefan Ioniţă, a subliniat că implementarea acestui proiect va duce la o dublare a PIB-ului în regiune.
   "Mă bucur pentru semnarea acestui contract. Este unul dintre primele proiecte pe care le-am promovat în calitate de director general al CNAIR. Totul a debutat în aprilie 2017. Vreau să vă spun că m-am ocupat şi în faza de realizare a proiectului, a documentaţiei. Este unul dintre cele mai complexe proiecte pe care România le-a realizat după Revoluţie. Este un obiectiv care, odată cu implementarea lui, va aduce un plus economic în zonă, estimez o creştere a PIB - se va dubla - consider eu din analizele cost - beneficiu pe care le-a realizat proiectantul. Deschiderea centrală a acestui obiectiv se face printr-o singură trecere peste Dunăre, undeva la 1120 de metri, cu 2 viaducte, plus infrastructura de racordare la căile de comunicaţii. Bineînţeles că s-a avut în vedere şi racordarea la drumurile de mare viteză Focşani - Galaţi-Brăila şi Brăila - Tulcea, astfel încât acest pod să fie pus în valoare", a precizat acesta.
   Potrivit sursei citate, durata de realizare a investiţiei este de 48 de luni, din care 12 luni proiectare şi 36 de luni execuţia.
   "Acest obiectiv are în vedere legăturile cu aceste provincii istorice şi creează o dezvoltare economică foarte bună pentru această regiune. Durata de realizare a investiţiei este de 48 de luni - 12 luni este proiectarea şi 36 de luni execuţia. Valoarea contractului este de 430 de milioane de euro, fără TVA, iar acest obiectiv se va implementa într-un mod mult mai sănătos, astfel încât vom avea două ordine de începere - unul pentru proiectare şi unul pentru execuţie. De ce? Pentru că antreprenorul va realiza toate elementele necesare, astfel încât să obţină autorizaţie de construcţie într-un timp rezonabil, să nu mai stea în acele blocaje legate de exproprieri, de posibile relocări de utilităţi pe care nu le facem aşa cum se cuvine", a explicat Ioniţă. El a adăugat că în cazul acest proiect de investiţii termenul de garanţie este de 10 ani.
   Valoarea contractului pentru execuţia podului suspendat peste Dunăre în zona Brăila este de 430 de milioane de euro, fără TVA, iar antreprenorul este Asocierea Astaldi SpA (Italia) - IHI Infrastructure Systems Co.Ltd (Japonia).
   Podul suspendat va fi poziţionat între km 4+596,10 şi km 6+570,52, pe drumul principal Brăila-Jijila, respectiv la km 165+800 pe fluviul Dunărea (kilometraj pe Dunăre, măsurat de la Sulina).
   Podul suspendat va avea o lungime totală de 1.974,30 metri, din care 489,65 metri reprezintă deschiderea laterală, pe malul dinspre Brăila şi 364,65 metri cea de pe malul dinspre Tulcea. De o parte şi de alta vor fi construite două viaducte de acces, în lungime de câte 110 metri, care se vor adăuga lungimii podului suspendat.
   Proiectul care ca scop crearea unei căi de comunicaţie modernă cu implicaţii în dezvoltarea regională a zonei, a fluidizării traficului între localităţile Brăila, Galaţi, Tulcea, Constanţa, creşterii siguranţei utilizatorilor, micşorarea timpilor de parcurs, scăderea poluării la toate nivelele în prezent tranzitate.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Sa le luam pe rand.

Quote from: Ionut on January 15, 2018, 02:39:57 PM
Nu erau niste contestații rămase de rezolvat?

Nu, totul era rezolvat din Noiembrie. La CAB nu s-a mai contestat.

Quote from: horatiu.cosma on January 15, 2018, 03:02:01 PM
Quote from: NGC on December 11, 2017, 09:42:40 PM
Nu am vazut sa fie mentionat deja acest lucru, dar si aceasta licitatie are la baza conditiile din OMT 600 / 2017.
Sa vedem acum care este urmatorul pas al CNAIR, adica daca semneaza contractul sau anuleaza licitatia.

Păi dacă proiectul s-a lansat pentru proiectare și execuție în aprilie 2017 și OMT 600/2017 a apărut în MOf parcă la finalul lui mai 2017, cum de se va merge în cadrul acestui proiect pe OMT 600? S-au schimbat regulile în timpul jocului?

It was magic! :D

Conditiile speciale din OMT 600 / 2017 au fost introdu-se ca si "masuri de remediere" in 15.06.2017, deci cu mai bine de 2 luni inainte de deschiderea oefrtelor.

Ionut

Deci se poate si invers. Înainte să deschidă ofertele să treacă licitațiile de pe OMT 600 pe noul model de contract.

NGC

Sa mai lamurim ceva.

Intr-un articol de azi apare paragraful asta.

QuotePe bugetul din 2018, insa, proiectul are alocat doar 23,8 milioane de lei, adica putin peste 1% din valoarea proiectului, in conditiile in care odata semnat contractul avansul trebuie sa fie de minim 15%.

Lucrurile stau putin altfel.

In anexa la oferta avem urmatoarele clauze.

Quote
Plata totală în avans

Avansul se va acorda în procent ce nu poate depăşi 15% din valoarea de Contract acceptată, fără TVA.

Quote
Numărul şi calendarul tranşelor de plată în avans

2 (doua) transe:
- prima transa se acorda pentru activitatea de proiectare si reprezinta 15% din valoarea aferenta acestei activitati;
- a doua transa se acorda pentru etapa de executie a lucrarilor si reprezinta 15% din din valoarea aferenta acestei etape.

Quote
Moneda de plată şi proporţia transelor de plata în avans

LEU
- Valoarea avansului aferenta primei transe pentru activitatea de proiectare se va recupera pana la finalul perioadei necesara proiectarii, respectiv pana la finalul fazei pentru care a fost acordat avansul.
- Valoarea avansului aferenta celei de-a doua transe pentru etapa de executie a lucrarilor se va recupera prin deduceri procentuale in cuantum de 20% din Certificatele Intermediare de Plată, pana la terminarea lucrarilor, respectiv pana la data emiterii Certificatului de Receptie la Terminarea Lucrarilor.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

Sa trecem si valoarea contractului semnat cu ASTALDI.

1.995.932.260,25 RON fara TVA

VictorC