DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

rocklee


zuma80

Pentru A6!

subway


mirceaeliade

cand au inceput sa se ridice pilonii de ciment deasupra solului?  sunt curios care a fost rata de inaltare pe zi sau saptamana

gothicus

Siebenburgen, schones Land!

vancouver

Pilonii nu sunt din ciment ci dintr-un amestec de apa, ciment si pietris, care inconjoara niste bare de otel, numit BETON ARMAT.

Turnarile au loc continuu, nu exista intreruperi, indiferent de temperatura de afara. Exista masuri prestabilite pentru orice temperatura, inclusiv sub -10°C. In general betonul se toarna fara masuri speciale pana la -5°C. Temperatura de 0°C nu are relevanta pentru betoane.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

RaduC

Corect.
Cimentul e lipiciul, betonul e materialul structural

cicotan


Morosanu

Pare un montaj din mai multe filmari prezentate aici pe forum... :((
Politica distruge tot ce atinge.

cicotan

şi eu am observat că se repetă în buclă, imaginea e arsă şi decolorată, dar am presupus că sunt imagini luate de cel care a publicat filmul...

dragos_on



am pus link-ul, chiar daca filmarea este incarcata pe 02.12.2020

subway

Privind la filmari ma bate un gand referitor la grinzile metalice zabrelite transversale, alea montate cam la 2/3 din inaltime. Ar putea fi probabil pentru a proteja de eforturi excesive platforma de betonare pentru situatiile in care pilonii se batzaie in mod diferit, nu sunt sigur dar alta explicatie mai plauzibila nu am gasit, mai ales ca perechile de grinzi transversale nu sunt montate fix la aceeasi cota deci nu pot servi ca esafodaj.

vancouver

Nici o sansa. Grinzile alea metalice nu sunt capabile sa aibe un rol de cuplare a celor doua turnuri, sunt prinse cu siguranta elastic / articulat. Orice prindere rigida va fi facuta tzandari de miscarile turnurilor.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

isotech_ro

@subway

Este foarte plauzibilă ipoteza ta, dar mă întreb dacă nu erau necesare și niște amortizoare in capetele grinzilor nu doar un o sprijinire rigida

subway

@vancouver
Zabrelitele ar fi ineficiente in situatia in care pilonii s-ar indeparta unul de celalalt dar in situatia asta nici platforma de betonare n-ar avea de suferit, m-am gandit la situatia in care pilonii s-ar apropia unul de altul, atunci ar fi compresiune si grinzile ar putea prelua parte din aceste solicitari.
Daca aveti alte supozitii as fi tare curios sa le aud, sunteti invitatii mei! Momentan eu alta explicatie nu am gasit...
:)