DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

voicul

Zice Mariana Ionita ca in prima parte din Ianuarie spera sa dea "primele" AC pe drumurile de legatura la pod. Pe la 2.20 din interviul cu ZF.


Skynick

Pe ceata se opreste numai turnarea sau tot? Practic nici armatura nu pot sa ridice.

voicul


Earthchild

Turnarea betonului trebuie să fie continuă, până la cota finală.

horatiu.cosma

Macaragii se descurcă pe orice vreme, problema mai mare e cu cei de jos care ar trebui să îi dirijeze și nu toți se pricep.

dorum

cota? care-i cota? :)
sau aflam doar ca malul Brailean e gata in 2 saptamani?

subway

De acord cu horatiu, problemele sunt mai mult la sol nu la inaltime!
@dorum
Rabdarea e mama intelepciunii
:) :) :)

RaduC

^^^ Nu trebuie sa deții vreun tichet (autorizație) pentru a face dirijare macarale pe un șantier, oricare ar fi acel șantier?

Pe unde mă aflu eu acei oameni se numesc Slingers (vine de la chingă - chingari) si trebuie sa aibă o calificare specifica pentru a asigura sarcina in cârligul macaralei si a ghida macaragiul.
Nu mai e loc de "nu se pricepe". Bineînțeles ca si printre Slingers exista diferite categorii, etc...

AlexxC

Legator de sarcina ii zice pe la noi,autorizat ISCIR.Fac instruire anuala+examen...nu sunt simpli muncitori necalificati.

gothicus

Nu ma pricep, dar dacă gradele coboară sub zero, în timp nu va fi afectat betonul pe care îl toarnă în condițiile astea (chiar și cu echipamentele de rigoare, dacă or fi având la nivel) ?
Siebenburgen, schones Land!

cicotan

@gothicus, betonul se încălzeşte singur în timp ce se întăreşte.

alecu26

1. eu stiam ca se numesc "riggers". Da...legatori de sarcina in romana. Dar certificarea lor in general e o gluma si o forma fara fond ca multe altele in Romana. Exista un system de semnale vizuale pentru manipulare incarcaturi, si e nevoie si de statii de emisie receptive.
2. Nu se poate opri betonarea, betonul ala trebuie cumva turnat proaspat pe proaspat.
3. Banuiesc ca sistemul ala are si un mod de protectie termica pentru betonul proaspat, pana ajunge la o anumita clasa. In mod normal cateva ore la cat ciment e acolo si la cat de repede se misca totul.
4. Betonul da...are o reactie exoterma cimentul cu apa, dar tot e bine sa ajunga la 15 grade betonul in santier, sa nu fie armaturile inghetate, sa nu ai gheata...etc. Si sa nu se raceasca brusc, deoarece sub 5 grade temperature betonul proaspat, este riscul ca reactia chimica sa inceteze. In general iarna, problema e sa produci beton la 15 grade (hai 10) cand afara sunt -10 grade. Mai ales in conditii de statie mobila de santier.

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

voicul

Sa speram ca avem specialisti acolo, ca la noapte o sa fie -2 grade si se ajunge chiar si la -3 peste 2 nopti.

Phyxius

Sunt convins ca se vor descurca sa finalizeze cu bine lucrarea altfel nu se apucau asa tarziu sa ridice pilonii.
Ar fi bestiala acum o filmare cu ninsoarea...