DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.


NGC

Stati linistiti ca va dura putin rezolvarea contestatiei. Va anunt eu oricum, atunci cand stim ceva sigur. ;)

alecu26

Dosar finalizat. Tipul de solutie....""exceptie"". Sunt publicate doar solutiile pana la 2803 pt moment.


Status dosar

Dosar finalizat


Dată decizie fond

26.10.2017


Nr. decizie fond

2829


Soluție

Exceptii
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

qsv

Va mai fi o alta contestatie.

Trimis de pe al meu LG-M250 folosind Tapatalk


driver_x

QuoteCONSILIUL DECIDE:
Admite excepția prematurităţii formulării contestației de către
CHINA COMMUNICATIONS CONSTRUCTION COMPANY LTD, invocată din
oficiu.
Respinge contestația formulată de către CHINA COMMUNICATIONS
CONSTRUCTION COMPANY LTD, cu sediul în Uzicka 58a, 1100, Beograd,
Serbia, în contradictoriu cu COMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A
INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., cu sediul în Bucureşti b-dul. Dinicu
Golescu, nr. 38, sector 1, ca prematur formulată.
Prezenta decizie este obligatorie pentru părți.
Obligatorie.
Împotriva ei se poate formula plângere, în termen de zece zile de
la comunicare.

http://portal.cnsc.ro/sivadoc/download.aspx?docUID=NDY4YjM2ZjctOTg0NC00ZWU0LTljNmUtY2RkOTY3OTAxOTdj&pdfa1=ZmFsc2U=&filename=RGVjaXppZV8yODI5LnBkZg==&action=aW5saW5l

Decizia completa aici :

http://portal.cnsc.ro/sivadoc/download.aspx?docUID=MTY5NmIzNGYtZTZjOS00MDZlLTg3OWYtYWU2NzQ4MmNjMjBj&pdfa1=ZmFsc2U=&filename=Qk8yMDE3XzUyMDUucGRm&action=aW5saW5l

NGC

Quote from: NGC on October 27, 2017, 11:58:50 AM
IVC

IVC = IV C = 4 C = CHINA COMMUNICATIONS CONSTRUCTION COMPANY

Despre asta vroiam sa va zic inca de saptamana trecuta. Era clar ca se va rezolva repede contestatia si ca va urma una noua, pentru ca la o zi dupa depunerea contestatiei, CNAIR a finalizat oficial etapa de evaluare financiara.

TibiV

Cred ca ai fost campion pe vremuri la revista "Rebus"...
Metagrame sau cum naiba se numeau alea de era desenat un car cu boi, un fier de calcat si un tort... Si rapusnul corect era "microprocesor"....
:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Pentru cei care va pricepeti.....când se pot depune de fapt contestatiile acum?

Ce fel de informare a primit Astaldi si 4C (Chinezii datoreaza un miel lui NGC), daca au facut contestatie, iar evaluarea financiara nici nu era incheiata?


PS: Lamurit. Se poate contesta dupa confirmarea castigatorului. Momentan actiunea chinezilor e prematur introdusa (as zice ca inclusiv comunicatul MT atunci e prematur).

Ce sa facut pana acum a fost doar o informare cu privire la finalizarea etapei de evaluare financiara. Acum Astaldi trebuie sa prezinte toate documentele solicitate. Daca totul e in regula...atunci se face informare cu privire la castigatorul procedurii....si atunci curg cele 10 zile de contestatii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Pot contesta dupa finalizarea fiecarei etape. Oficial evaluarea financiara s-a incheiat in 20.10.2017, dar ei au contestat in 19.10.2017.
In orice caz, se poate contesta doar dupa notificarea prealabila.

voicul

Undă verde pentru cea mai amplă lucrare de infrastructură din ultimii 27 de ani!

Contestaţia concernului care a pierdut licitaţia a fost respinsă

Asocierea ASTALDI S.p.A. – IHI INFRASTRUCTURE SYSTEMS CO. LTD. a fost declarată câștigătoarea contractului pentru proiectarea și execuția Podului suspendat peste Dunăre în zona Brăila. Lucrare cu o valoare de 1.995.932.260,25 lei, fără TVA.

Durata contractului, care va fi semnat după expirarea perioadei legale de depunere a contestațiilor, este de 48 de luni din care 12 luni proiectare și 36 luni execuție.

Perioada de garanție a lucrărilor va fi de 120 luni.

Asocierea ASTALDI S.p.A. – IHI INFRASTRUCTURE SYSTEMS CO. LTD. va trebui să proiecteze și să construiască, potrivit contractului Podul suspendat, care reprezintă principala structură a proiectului,  două viaducte de câte 110 m lungime, un drum principal cu o lungime de 19,095 km și un drum de legătură cu DN22 (Smardan – Măcin), în lungime de 4,328 km.

Proiectul este cuprins în Master Planul General de Transport al României şi face parte din categoria proiectelor de tip ITI (Investiţii Teritoriale Integrate), finanţabile din POIM 2014 – 2020, Axa Prioritară 2 "Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil şi eficient".

După ce va fi construit, Podul suspendat de la Brăila se va număra printre primele cinci poduri din Europa, ca deschidere centrală (1.120 metri).

https://www.money.ro/unda-verde-pentru-cea-mai-ampla-lucrare-de-infrastructura-din-ultimii-27-de-ani/

alecu26

E si asta un mod de a vedea lucrurile. Dumnezeule ce ziaristi.

Aia o resping ca prematura si spun ca se poate contesta un pic mai incolo...si ei gata....uraaa.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tom_sawyer

Stie cineva daca s-a mai depus o noua contestatie sau s-a facut plangere la cea recent respinsa? Pe portalul CNSC n-am gasit nimic.

NGC


NGC


tom_sawyer