DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

horatiu.cosma




subway

O mica observatie, vopsele anticorosive la betoane...e o prostie, bani aruncati.
Probabil ca au vrut sa spuna un nelavabil antipraf ca la Basarab desi drept sa spun pe mine nu ma deranjeaza vizual chiar deloc asizele din beton natur de la glisare, odata cu patina timpului ar putea sa arate chiar mult mai artistic arhitectural vorbind.
O constructie ca sa fie cu adevarat frumoasa trebuie sa iasa in evidenta cu ceva deosebit prin care sa respire structura. Priviti la bisericile noastre clasice cu asizele alternate de piatra si caramida, ce vreti mai splendid de atat?...o chioara tencuiala tampa???
Betonul de fata vazuta e cea mai trainica haina posibila...
La Basarab am fost de acord cu vopseaua antipraf pentru ca in mediu urban ultrapoluat se pune imediat funinginea neagra dar la Dunare e mediu natural curat, nu se compara...cel mult se depune ceva alga verde clorofila.

Raducu Popa

Multumiri si felicitari Horatiu pentru acest minunat reportaj.

luc

Un mare mulțam @horatiu.cosma pentru informații și imaginile bine documentate! Vă invidiez că ați avut ocazia să vedeți live întregul proces...

Stefan01

Foarte frumos reportajul ! Multumesc, Horatiu ! +1, +1, ...  :cheers:

danutzu_1069

#1312
@Horatiu, multumiri...
cu ocazia asta am aflat, si avem documentat la ce folosesc acele tevi, la care facea referire @TibiV nu cu multa vreme in urma.... A fost si un raspuns, dar needificattor.
Ei bine, pe acele bare se ridica toata sandramaua de cofraj glisant. Fiecare teava trece printr-un cilindru hidraulic un pic mai special, adica cu tija avand o gaura si un mecanism de blocare (prin impanare pe con) pe teava prin propria greutate. Cilindrul se extinde in jos, astfel ca platforma este ridicata in sus. Cand cilindrul se retrage, acesta de deblocheaza de pe teava.
Desigur, sunt multi cilindrii din care unii sustin greutatea in timp ce altii sunt pregatiti pentru ridicare...

oneway

Foarte frumoase pozele si informatiile cu Podul Ciurel 2 O:-) :p
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

subway

Echipa Astaldi de la Braila a lucrat mai inainte la Basarab si la M5 si o foarte scurta perioada la Ciurel, acolo lider a fost Max Boegl.
Si da, sunt diferente majore intre un pod hobanat si unul suspendat...

ionut_16

^^
Probabil că va fi doar un pod în câmp, fără altă infrastructura DX care să facă legătura cu podul. La asta să se fi referit colegul.

subway

Eu nu intrevad o problema majora, e vorba de cativa km de drum in zona de ses slab populata. Daca se concentreaza pe rezolvarea problemelor birocratice privind eliberarea amplasamentului constructia propriu-zisa e floare la ureche.

paulmare

super reportaj, pentru o super lucrare :)

^ danutzu asa ceva e, cofrajul se autoridica, cred ca doar primii metri l-au ridicat cu macaraua, pana cand au avut loc sa monteze cilindrii  https://www.doka.com/ro/system-groups/doka-climbing-systems/automatic-climbing-formwork/xclimb60/index#video-play-YSeabjReUic

oneway

Multumesc Ionut_16 8) , a fost doar o gluma nevinovata printre atatia oameni seriosi  :zen:
A0S3 - Aprilie/Mai 2025