DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Quest

Felicitari R@du ptr filmarea nocturna a santierului de la Pod Braila, travelling circular printre aburi, montaj bun, ilustratie muzicala f potrivita. De privit din nou si din nou. Aburii din Dunare ce invaluie santierul sint magnifici.

Colegii care aveti informatii de la Astaldi: cele 32 de cife de beton / 24h de care e nevoie la cei 2 stilpi de pe malul tulcean, se aduc tot de la Braila ? Vin cu bacul pe la Smardan sau cum ? E o fabrica de betoane construita de Astaldi ptr necesitatile acestui santier care sa produca in virful de sarcina de 90 zile cite ~500 mc de beton/24h ?
Common sense will get you far !

Raducu Popa

Multumesc tuturor pentru aprecieri.
Am adus pe santier o instalatie de facut aburi special pentru filmarea asta.. :lol:

isotech_ro

usor off-topic

o filmare de saptamana trecuta intre Galati - Braila (pe partea dreapta va fi drumul expres, iar finalul surprinde turnurile podului de pe malul brailean si blocul de ancoraj


adysaky

Cand vezi filmarea extraordinara facuta de R@du si te uiti pe harta si vezi lipsa de legatura intre proiectele zonale (centura Galati, DX Braila-Galati, DX Galati-Focsani in ce varianta o fi) te intrebi pentru a nu stiu cata oara oare de ce nu se proiecteaza cu viziune infrastructura noua in Ro?.. Mai ales ca vorbim la Galati-Braila de a-2a aglomerare urbana din Romania, 2 porturi, vama/frontiera, legatura intre diferite provincii istorice, zona strategica etc.

Sa ne uitam inca o data la discutia de pe topic-ul DX Braila-Galati la pag 7 si harta lui vancouver, despre cum ar trebui sa arate proiectele de DX din zona corelate cu cap:

https://i.imgur.com/Bhs4o0T.png

"Centura" Galati trebuie gandita din start la profil de A/DX, vorbim de un drum cu o frontiera externa a UE (port of entry), care trebuie sa permita si controlul vamal/politie de frontiera in Hinterland, adica daca tot facem infrastructura asta noua acum, macar sa fie proiectata la nivelul anului 2020 si cu perspectiva (frontiera Schegen etc).


TS30

Quote
"Golden Gate-ul" de peste Dunăre: Relocarea utilităţilor pentru noul pod, blocată de un afacerist care nu permite intrarea pe terenul lui

"CUP Dunărea m-a anunţat că are probleme privind pătrunderea pe terenul omului de afaceri Gheorghe Caruz, în vederea relocării utilităţilor pentru realizarea podului peste Dunăre. Nu este în regulă ce se întâmplă, domnul Caruz ştia de foarte mult timp că terenurile sunt expropriate şi că sunt trecute în proprietatea statului. Nu a atacat nicio hotărâre privind exproprierea. Nu se poate bloca un asemenea proiect cum crede domnul Caruz. Voi verifica în ce stadiu se află situaţia exproprierilor, probabil domnul Caruz nu a primit câţi bani voia. Asemenea proiecte nu se blochează că vrea unul sau altul, proiectul va merge mai departe", a declarat, pentru AGERPRES, subprefectul judeţului Brăila, Simona Drăghincescu, delegat cu atribuţii de prefect.

Gheorghe Caruz s-a opus pătrunderii pe terenul său şi le-a spus angajaţilor CUP "Dunărea" că îi va acţiona în instanţă dacă vor începe relocarea utilităţilor în această zonă, după care a mers personal la sediul Companiei de Utilităţi Publice, însoţit de mai mulţi avocaţi, pentru a discuta vizavi de această situaţie.

Preşedintele Consiliului Judeţean Brăila, Francisk Chiriac, a anunţat, la începutul lunii august, că a început operaţiunea de relocare a conductelor de apă-canal din zona podului peste Dunăre, cel mai important proiect de infrastructură demarat în estul României după 1989.

Licitaţia pentru realizarea podului a fost câştigată, în ianuarie 2018, de asocierea a două firme - una din Italia şi cealaltă din Japonia, iar contractul prevede ca lucrarea să se finalizeze în 2023, 18 luni fiind alocate pentru proiectare, iar 36 de luni pentru execuţie.

Pentru acest obiectiv au fost alocate fonduri nerambursabile în valoare de aproximativ 363 de milioane de euro, din Fondul European de Dezvoltare Regională, bani care vor fi folosiţi atât pentru construirea podului, cât şi pentru realizarea unei reţele de drumuri de 23 km, care vor face legătura cu podul.

Podul suspendat peste Dunăre va avea o lungime de 1.974 metri, dintre care 1.120 metri reprezintă deschiderea centrală, la care se adaugă două deschideri laterale de 489 metri pe malul dinspre Brăila şi 364 metri pe malul dinspre Tulcea. Lăţimea totală va fi 31 metri şi va cuprinde patru benzi de circulaţie a câte 3,50 metri lăţime fiecare, patru benzi de încadrare a câte 0,5 metri lăţime fiecare, două acostamente de 1,50 metri lăţime şi o zonă mediană cu lăţimea de 3 metri. La acestea se adaugă, de o parte şi de alta, două benzi adiţionale pentru trafic pietonal, biciclete şi întreţinere, trotuarele urmând să aibă 2,80 metri fiecare.

@Economica.Net

subway

@Quest
De unde ai scos 500mc/zi, ca mie nu-mi da mai mult de 140mc/zi pentru piloni?

TibiV

Cred ca a inmultit cu 4, nu cu 2, pentru tot santierul (deci ambele maluri)...
Quote from: TibiV on October 18, 2020, 03:39:17 PM
Din filmarea CNAIR cu "Explicatii tehnice":

"Se folosesc in 24 de ore aproximativ 16 CIF-e cu beton, ori 8 metri cubi - este o cantitate destul de inpresionanta"
Adica 128 m3/24h... Aproximativ 85 de bene de 1,5 m3
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway

Semne bune:
Din ce informatii am glisarea pe malul tulcean merge chiar mai bine decat pe malul brailean!...ceea ce ne face a crede ca nu-i prinde nici acolo gerul iernii cu treaba neterminata la timp!
Pe fiecare mal betonul e livrat din doua statii separate de la doua firme diferite, nu plimba nimeni betoane cu bacul de pe un mal pe altul.
In ce priveste volumul de betoane necesar acesta se reduce treptat, pe masura ce se inalta pilonii sectiunea transversala se reduce, asa cum e si normal, nu e otova de jos pana sus.
Trebuie sa recunoastem ca e un santier organizat impecabil spre deosebire de restul...fara numar si fara niciun cap limpede ce merg ca gaina beata...in dorul lelii...
:(
Asa ca sa le tinem pumnii, tot inainte si tot mai sus cu viteza maxima!
Golden Gate de Braila e pe drumul cel bun.

JohannDB

History in the making....ăăă, ăăăăă, "History in progress".... Dar peste toate, e o bucurie pentru ochi și-un corolar pentru "drone"..... Și "by  the way", am văzut că nava din filmare, din anume motive este la ancoră, acolo !! "Funda ancora" cu ambele ancore !!
     :) :)...se pare că vom trece mai repede peste pod aici, decât prin tunel la "Holdea-Margina" pe A1 ...... Offf, cât vom îmbătrâni, oricum !!

kitsune

Așa e pe fluviu, 2 ancore. E o procedură mai specială de ancorare.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

subway

Azi vesti bune in continuare, piloni Braila +70m, piloni Tulcea +62m!
Pana acum recordul de viteza e pe malul tulcean cu 2,60m/zi.
Alt element de noutate e inceperea operatiunilor de ancorare a macaralelor de piloni.
La ora asta factorul critic e buna functionare a macaralelor, in rest nu sunt probleme nici cu betoanele, nici cu armaturile si nici cu glisarea.
In incheiere, doua imagini f.f. proaspete:







Powered by API/PUM imgur uploader

@ R@du, asteptam un reportaj de senzatie saptamana viitoare!
:)

danutzu_1069

Tocmai ce a fost la ProTV un reportaj de la fata locului, cu ceva detalii tehnice, si imagini filmate de @Radu, inclusiv din filmarea nocturna...

rota

^reportajul PRO TV
"Cum arată lucrările la podul dintre Brăila și Tulcea. Este comparabil cu celebrul Golden Gate"

subway

Podul <hobanat>? ???
Un reportaj insailat rau de tot...o astfel de lucrare merita ceva mai profesionist...

fulger nc

 E bine ca sunt chestii mediatizate de presa.
Nu e bine ca fac greseli de genul ..sau prezinta bombastic unele aspecte ...gen chestia cu laserul.Cumpana autonivelanta cu laser folosesc si eu sa bat pionezele de la draperii..e alt nivel aici , dar oricum prezentarea te face sa pari din lumea a treia ..cand cei ce fac cadastrul la case au aparate cu gps.