DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

fulger nc

de acord cu @subway privind tariful preferential
incep sa se vada "piciorusele" ..de abia astept cand o sa se vada mai mult
cu contractul semnat ptr dx-ul galati braila ..zona aia dintre orase o sa se schimbe radical..parerea mea

Knattspyrnufelag

Mă poate lămuri cineva dacă drumurile din acest proiect sunt la standard DX sau DN?

tom_sawyer

O porțiune (5,7 km) din drumul spre Jilila e la standard de DX. Bănuiesc că până la intersecția cu drumul spre Măcin.

https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=804.msg161376#msg161376

LE: da, așa e, vezi harta proiectelor și mărește zoom-ul.

danutzu_1069

De pe alte meleaguri, un "documentar" cu detalii la blocul de ancoraj si "accesoriile" pentru transportul cablurilor...

TibiV

R@adu nu este doar tot mai "profi", ci este si tot mai "artistic"....
+1

La podul Braila nu am vazut "mega-pompele" care urca betonul la 300 de metri.
Dar am vazut bene (mari) de beton....
(Nu mai pun "cerculete rosii" pe benele respective, ca asta nu este forum de frizeri-cofetari....  ;) )




Deci, referitor la turnarea continua cu cofraje glisante.... "Case solved"!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

BogdanTea

Vine si o pompa la minutul 2:50, posibil pana la o anumita inaltime sa se faca combinat.



[UPDATE] Este macaraua alba din poza lui @TibiV, greseala mea ca m-am uitat pe telefon la filmulet.

adiarc

mai stim ceva de drumurile de legatura?parca avem toate exproprierile necesare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

subway


panzer


subway

Eu am apreciat nu numai filmarea ci si gramada de cife si pompe de beton din santier, semn ca se trage tare!

isotech_ro

Cel mai îngrijit și ordonat șantier de construcții pe care l-am văzut până acum în România! Cred că Umbrarescu și Porr sunt puțin invidioși  :lol:

O întrebare . De ce nu faceți un survol și peste organizarea de șantier a japonezilor, de pe malul tulcean?

udar

^^^
Una este sa iti desfasori activitatea strict in cateva puncte de lucru si alta este activitate pe cativa zeci de km.
Invidiosi trebuie sa fie toti cei care nu au fost enumerati de tine nu cei 2 la care ai facut tu referire .
Si da este placut ceea ce vedem aici ca si organizare.

isotech_ro

@udar ai dreptate și UMB și Porr lucrează îngrijit pe tipul lor de șantier, dar asta nu înseamnă că nu se poate mai bine

subway

Meseria se dovedeste la lucrarile de mare complexitate nu la mutatul pamantului dintr-o parte in alta...parerea mea!
:)

Ionut

Aici sunt de acord cu subway. Apropo de complexitate, stie cineva detalii despre cabluri? Unde se fac, specificațiile tehnice, orice detaliu interesant. Cu siguranta cifrele sunt impresionante.