News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Siguranta circulatiei feroviare in Romania

Started by cristi5, April 08, 2017, 03:57:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


frunzaverde

Era la calatori, astia cam circula cu Indusi...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

motorzbh

In general da, daca funcționează.

tom_sawyer

1 august 2023
Deraiere la Roșiori Nord, a unui utilaj feroviar. Un ceferist a murit

Un utilaj feroviar a deraiat pe calea ferată (la ieșirea din Roșiorii de Vede spre  Drăgănești de Vede).

În utilaj erau doi angajați ai CNCF CFR SA: mecanicul și ajutorul de mecanic.

Purtătorul de cuvânt al CNCF CFR SA, Oana Brânzan, a precizat că este vorba de un utilaj feroviar, care se deplasa pe relația Roșiori Nord – Atârnați, pentru lucrări feroviare programate în stația Atârnați.

https://clubferoviar.ro/deraiere-la-rosiori-utilaj-feroviar/

"Sucursala Regională de Căi Ferate Craiova își exprimă regretul profund pentru tragica dispariție, în urma accidentului petrecut în această dimineață la Roșiori, a colegului nostru Iambu Daniel Petrișor, care timp de mai bine de 30 de ani a deținut funcția de mecanic mașini grele de cale, în cadrul Districtului Întreținere Exploatare Mașini Ciuruit MR al SRLU Craiova. Conducerea Sucursalei Regionale Craiova prezintă sincere condoleanțe și întreaga noastră compasiune familiei îndoliate!", se arată într-o postare de pe contul de Facebook CFR Infrastructura Craiova.





Powered by API/PUM imgur uploader




dobrogean


pasadia

QuoteNu mai povestesc cum mecanicul trenului nostru negocia la telefon cu mecanicul unui tren din sens opus, ca sa trecem noi primii prin statia Alesd, pentru ca are o fata alaturi, o cunostinta care vrea sa prinda la Oradea trenul de Satu Mare...

Doamne, cat de relativ e totul intr-o dupa-amiaza torida de iulie!...

SURSA


dan tm

Aceasta depasire a orelor si completarea intentionata a unor foi de parcurs cu date nereale nu poate fi obiectul unei luari de pozitie?

ca nu e prima data cind AGIFER constata chestiuni de genul acesta?

johnnySnq

#939
Nu stiu daca asta e exact topicul cel mai potrivit dar am vazut o prezentare despre Newag Polonia care a inclus software in trenuri care sa le blocheze daca nu se face mentenanta la ei in depouri.


Ma intreb daca in achizitia noua a CFR sunt clauze care sa fie explicite in privinta asta. 

Stancosti

Quote from: TibiV on March 28, 2023, 01:39:23 PMPS
Filmele ("movies") se filmeaza in continuare pe pelicula de celuloid...

Nici un CCD nu va avea vreodata culorile calde, profunde, pe care ti le da "mixul chimic" al peliculei...


Totuși, Oscarul pentru cea mai bună imagine de film a fost primit acum câțiva ani de Blade Runner 2049, filmat cu o Arri Alexa XT, integral digitală. Asta în 2017. Arri a început să producă astfel de camere digitale din 2010.

Scuze de răspunsul ăsta târziu.

JohannDB

     Început de an nou, 2024, și un "nou" eveniment în Dolj, pe Craiova - Caracal, o deraiere "de toată frumusețea".....................

https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/incident-pe-calea-ferata-langa-craiova-vagoanele-unui-tren-de-marfa-s-au-rasturnat-in-urma-unei-deraieri.html


Un tren de marfă a deraiat lângă Craiova. Circulația spre Capitală este oprită. Mai multe trenuri au fost anulate
Stiri actuale
16-01-2024 | 09:28
 
Un tren marfar a deraiat în noaptea de luni spre marți în Dolj, iar circulația feroviară în zonă este întreruptă complet. Trenurile care vin dinspre Craiova spre Capitală sunt oprite și se înregistrează întârzieri uriașe.
autor
UPDATE Până la această oră sunt anulate trenurile IR 1691, IR 1591, IR 1594, R 9012, R 9014.
,,În continuare se lucrează la progmul de circulație împreună cu CFR SA pentru stabilirea modului de circulație cu asigurarea transbordării pasagerilor, circulație ruta ocolitoare în limita rețelei feroviare și eventuale suprimări", transmite CFR SA.

Traficul feroviar a fost restricționat începând cu ora 01:30 pe relația Craiova - Caracal, a anunțat Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA.

,,La intrarea în stația CF Leu, peste macaze, 9 vagoane din compunerea unui tren privat de de marfă au deraiat, iar alte 2 s-au răsturnat. Trenul aparține operatorului privat de marfă Global Rail Solutinons, avea în compunere 35 de vagoane încărcate cu cereale și circula în relația Salonta – Roșiori Nord", potrivit CFR SA.
Personalul feroviar al SRCF Craiova va acorda sprijin tehnic operatorului privat de marfă în procesul de repunere pe șină a vagoanelor deraiate și răsturnate, astfel încât zona Craiova – Caracal să fie redeschisă în condiții de siguranță.

O parte din trenurile care circulau pe ruta Caracal – Craiova (precum trenurile internaționale, trenurile ce au în compunere vagoane de dormit și cușetă) sunt direcționate pe ruta ocolitoare Caracal – Piatral Olt – Craiova. Pentru celelalte trenuri, fie este asigurată transbordarea pasagerilor cu mijloace auto, între stațiile Craiova și Caracal și retur de către managerul infrastructurii feroviare –CFR SA, fie au suprimată temporar circulația, călătorii fiind preluați de trenurile aflate în circulație.

Konter

Incendiul din vagoanele de la Beclean pe Someș, de marți seara, a devenit subiect de contre între operatorul feroviar de stat CFR Călători și gestionarul infrastructurii CFR SA. CFR Călători încearcă să dea vina pe angajații CFR SA, care nu au scos la timp linia de sub tensiune, dar și pe fumători, care ar fi declanșat incendiul, ceea ce pare puțin probabil.
Într-un prim comunicat dat publicității miercuri, CFR Călători încearcă să sugereze că incendiul (care cu câteva ore înainte, marți seara, era catalogat de operator drept "început de incendiu", dar asupra acestui lucru vom reveni) s-ar fi produs de la fumatul în toaletă. Astfel, societatea de stat contrazice informațiile date de polițiști și pompieri, care au afirmat că focul a izbucnit de la un scurtcircuit.

"Personalul feroviar prezent la fața locului a sesizat o degajare de fum în timpul mersului în zona cabinei WC din capătul celui de-al treilea vagon din compunerea trenului și conform procedurilor în asemenea situații, a fost avizat imediat serviciul de urgență 112. Intervenția pompierilor a fost temporizată însă de întreruperea cu întârziere a tensiunii în firul de contact, ceea ce a dus la extinderea incendiului și la vagonul alăturat", se arată în comunicatul menționat.

Puțin probabil ca incendiul din vagoanele de la Beclean să fi pornit de la o țigară
Este greu de crezut, fără a fi specialist în pirotehnie, că de la o țigară nestinsă din toaleta unui tren a izbucnit un incendiu de asemenea proporții.
În primul rând, pentru ca incendiul să se producă în toaleta vagonului 3 ar fi trebuit ca acolo să fie materiale inflamabile, cum ar fi multă hârtie sau – Doamne ferește! – vreun bidon cu benzină. Sau cu palincă, pentru că toată tărășenia s-a petrecut în Ardeal. Apoi, dacă chiar ar fi luat foc toaleta din vagonul 3, cum a ajuns incendiul și în vagonul 2?
Amintim că și anul trecut a fost un incendiu la un automotor Malaxa în apropiere de Oradea (tren operat tot de CFR Călători), iar în acel caz operatorul nu a dat vina pe fumători, ci pe vechimea materialului rulant. În cazul de aseară, vagoanele erau mult mai noi și fuseseră modernizate. Se făcuse însă mentenanță la ele? Fuseseră verificate temeinic înainte de a fi puse în compunerea trenului?

https://clubferoviar.ro/un-tren-cfr-calatori-a-luat-foc/




Powered by API/PUM imgur uploader

Konter

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că astăzi, 26 ianuarie 2024, în jurul orei 16:45, ca urmare a neasigurării unui conducător auto la o trecere la nivel cu calea ferată, situată între stațiile Dofteana Bacău și Valea Uzului, s-a produs lovirea autoturismului de către trenul Regio 5207, la km 62+900.

Trecerea la nvel este fără bariere, fiind semnalizată cu Crucea Sf. Andrei.

Trenul R 5207 este oprit la locul accidentului până la finalizarea cercetărilor desfășurate de către organele abilitate, iar trenul R 5212 staționează în Valea Uzului până la redeschiderea liniei, întrucât între stațiile Dofteana Bacău – Valea Uzului este linie CF simplă.

Surse neoficiale au informat că cei doi pasageri, o fată de 26 de ani și un băiat de 28 de ani au decedat.

https://clubferoviar.ro/foto-accident-auto-cu-decese-la-o-trecere-de-nivel-din-judetul-bacau/

Sorinus

Astea sunt pe M500. Treceri doar cu cruce Sf Andrei pe magistrale e de-a dreptul criminal. Sunt o grămadă astfel de situații și insista sa nu facă nimic.