Siguranta circulatiei feroviare in Romania

Started by cristi5, April 08, 2017, 03:57:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MarianD

Da, locomotiva trenului 1765 s-a oprit fix in fata districtului de linii Dej. În plus, TESA,  e cam dublu față de meseriași.

Oricum, accident cu victima e iminent. Tic-tac. Si ce? Tot morții vor fi de vina. Găsesc ei ceva. 1km/h La mecanic, unu care nu a strâns o piulita, numa firmele astea de rahat abonate la contracte nu. Si se mira de tot ce se intampla ca niste fecioare neprihanite. Scarboasa atitudinea AGIFER cu a lor "recomandări" , în loc să INPUNA legea în vigoare, respectarea ei si eventual acțiuni coercitive preventive.


rizzuh

Fix asta spune frunzaverde de cativa ani. Ba chiar si magistrarele de pe koridor au fost lasate de izbeliste, ca sa poata justifica nevoia de a le reconstrui.

cristi5

#393
As fi curios sa vedem o situatie obiectiva, ca mi se pare ca s-au eliminat mai multe restictii in ultimul an de ex. Pare ca s-au bagat totusi ceva bani in reparatii CF. Sigur nu cati ar trebui dar mai multi ca inainte.

Pt accident feroviar cu victime mai ingrijoratoare mi se par practicile mecanicilor de a sunta indusi etc.



dan tm

oare CFR SA nu poate fi trasa la raspundere de nimeni pentru situatia caii ferate?

https://agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_333_RI_Rosiori_Nord-Maldaieni_15_10_2019.pdf

https://agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_332_RI_Sighisoara_07102019.pdf


SAu pe teoria conspiratiei CFR inchide ochii la locuri plane in roti, la supratonari si alte chestii si operatorii feroviari nu spun nimic la incidente?

perfidus

ASFR este autoritatea cu sarcini de control de stat. Probabil gasesti pe acolo doar niste elefanti blazati.

"Totodată, AGIFER consideră că este necesar ca Autoritatea de Siguranță Feroviară Română ASFR în acțiunile de inspecție de stat să impună administratorului de infrastructură feroviară publică CNCF "CFR" SA implementarea măsurilor dispuse.
Neimplementarea recomandărilor de siguranță are contribuție directă asupra stării tehnice a infrastructurii feroviare, iar repetarea accidentelor, care au aceleași cauze, demonstrează o slabă preocupare pentru îmbunătățirea siguranței circulației."
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dan tm

Adevarul e ca nici calea ferata nu mai e ce a fost, dar nici OTF privati nu sint chiar asa de breji fata de cei de stat

https://agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_339_RI_Ploiesti_Triaj_18_12_2019.pdf

cristi5

Ne poti povesti pe scurt ce s-a intamplat acolo? Multumesc!

frunzaverde

E accidentul (coliziune frontala) intre trenul CFR Calatori si marfarul DB, in care TE Acvila a ajuns acordeon si 8 oameni au ajuns in spital.

Raportul spune ca :
- Semnalizarea era non-standard pentru manevre, folosindu-se un mod de semnalizare "edge case", care exista, teoretic, in instructii, dar nu se foloseste in mod normal, si nu se instruieste activ;
- persoanlul (IDM, partidele trenurilor de marfa) nu fusese corespunzator instruit schimbarii regimului de circulatie prin triaj (adica introducerii trenurilor de calatori pe-acolo);
- personalul trenului nu avea cunoasterea liniei facuta corespunzator;
- modul de operare a sectiei era non-standard atat la marfa cat si la nivelul statiei (nici o surpriza aici, in triaje se foloseste "mica intelegere" ca sa simplifice treaba fata de "regulament"), mai ales la manevra;
- nu s-a facut o analiza de risc la nici un nivel cand au bagat trenurile Bucuresti - Pl. Sud pe-acolo (ca sa refaca podul).

Pe scurt, "in gara noastra mica" se lucra dupa niste proceduri ad-hoc adaptate nevoilor triajului, nu dupa niste proceduri standard. Cand au bagat trenuri care n-aveau in mod normal ce cautau pe-acolo, procedurile non-standard n-au mai mers.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

tom_sawyer


dan tm

Pentru cei care au rabdare sa citeasca, un cumul de factori, de la livrete si instructii la reparatii ...

https://agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_344_RI_Merisor-Banita_25_01_2020.pdf

dan tm

Aici avem o deraiere intr-o zona vecina cu autostrada de la Saliste-Aciliu.

Terenul este predispus la deplasari.

pentru cine are rabdare sa citeasca despre starea liniei, mai ales ca intre SAliste si Aciliu acum s-a sapat pentru autostrada si au ajuns pina sus spre  linie.

https://agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_348_RI_Saliste-_Apoldu_08022020.pdf




gruiarew

Am circulat cu trenul pe acolo când nu era A1. Plecam la 3:30 din Sibiu și pentru că eram doar eu mecanicul și "nașu" mă puneam la somn pe locurile de lângă budă. E singurul loc unde poți sta întins.

De multe ori m-am trezit pe jos. Sau ușa la budă să cadă sau alte chestii să se desprindă. Așa de bună era linia respectivă. Deci că a deraiat nu mă miră. Bine că nu a căzut de pe un pod, că la cum se scuturau preferam să fiu adormit când treceam peste ele..
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis