News:

Video 18.06 Autostrada A0 A1-DN6, DN4-A2, A2-DN3 și DN3-DN2.

Main Menu

Siguranta circulatiei feroviare in Romania

Started by cristi5, April 08, 2017, 03:57:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

#285
Dpdv tehnic, ai perfecta dreptate...

Dar cum s-a ajuns ca nea Costica, vecin cu CF, sa sara la mecanicul de locomotiva?...

Quote,,Ce ma, nu puteai sa franezi?,, i-a spus unul dintre oamenii prezenti la locul accidentului.
>:(

Azi-maine o sa vedem ca vanatorii din Mogosoaia o sa traga in avioanele care vin la aterizare pe 08 OTP, ca le sperie gainile...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway

#286
Pai mecanicul nu avea cum!...in schimb bizonul cu rabla avea cum daca ar fi avut capul pe umeri, ITP si <belea> ochii la crucea sf. Andrei...sa zica merci ca a scapat <ieftin>...

Neufunk

#287
Nu stiu exact la ce loc te referi cu "far-est", dar daca ne gandim la aceeasi tara, acolo ti-o iei tu pe cocoasa de la controlor si nu invers.

rota

Un tren Regio a deraiat în Bistriţa-Năsăud

CFR a anunțat că traficul feroviar este închis la această oră între staţiile Coșbuc și Telciu, după ce un vagon din compunerea trenului R 4136, care circulă în relația Sighetu Marmației – Dej Călători, a deraiat de la un boghiu la intrare în staţia Coșbuc, în zona trecerii la nivel cu calea ferată.

Niciun călător nu a fost rănit, toți cei 20 de pasageri vor fi preluați cu un microbuz până în stațiile Beclean pe Someș și Dej Călători, de unde își vor continua călătoria cu alte trenuri care circulă pe traseu comun.

Digi

Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

Ionut

Avem si noi o reactie legata de deraieri...




API pe Facebook

Ziua și deraierea: aici s-a ajuns după 20 de ani de subfinanțare cruntă, incompetență și investiții prost gândite la calea ferată. Vineri seara, 08.03.2019, a deraiat trenul R 4136 Sighetu Marmației-Dej, al patrulea eveniment de acest fel în 7 zile!

Șine uzate, traverse putrede sau sparte, terasamente colmatate. 70% din linii și 50% din poduri au expirat și trebuie reparate capital sau înlocuite. Inclusiv pe magistrale situația este execrabilă: pe 02.03.2019 au deraiat expresul de Budapesta și o locomotivă în Gara de Nord București. Nu mai este mult până la o tragedie cu morți și răniți!


Uniunea Europeană nu ne plătește întreținerea infrastructurii feroviare, iar statul român nu mai dă bani de mentenanță nici măcar cât oferea când PIB-ul era la jumătate față de cel de azi. Am ajuns în situația absurdă de a cofinanța proiecte de miliarde de euro pe coridorul Curtici-Constanța, în timp ce restul rețelei se prăbușește, la propriu.

CFR Infrastructura trebuie să recunoască public că fondurile nerambursabile nu au fost folosite în mod judicios și că au jucat totul pe o singură carte: reconstruirea totală a coridorului principal. Abia în ultimul timp CFR a învățat că se pot atrage bani europeni și pentru reparații capitale, așa cum am explicat pe 13 februarie: http://bit.ly/2TzmgFy.

Cerem CFR și MT să se asigure că pot finanța reparațiile pe sute de km de linie înainte de a semna noi contracte-mamut de reconstrucție pe coridorul Rin-Dunăre, cum ar fi cele de pe secțiunea Apața-Cața (care au costuri exorbitante și prioritate redusă în Master Plan).

Este timpul ca responsabilii din CFR și MT să finanțeze uniform calea ferată la nivel național și să renunțe la proiecte supradimensionate care pot sufoca investițiile necesare în restul rețelei, izolând regiuni întregi!

#VaiMamaNoastră #InfrastructuraFeroviară

Ionut


rota

Trenurile circulă pe un singur fir pe segmentul Zam-Câmpuri Surduc după deraierea a 5 vagoane dintr-un tren de marfă

"Trenul de marfă, care aparţine operatorului privat DB Cargo Rail România, are în compunere 20 de vagoane şi circula în tranzit pe relaţia Curtici - Giurgiu Nord. La faţa locului echipele feroviare de intervenţie ale Regionalei CF Timişoara vor acţiona pentru repunerea pe şină a vagoanelor cu un tren de ajutor cu vinciuri, care va fi îndrumat din staţia Simeria. Cauzele acestui eveniment feroviar vor fi stabilite de comisia de anchetă", precizează sursa citată.

Agerpres
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

etravel

Chiar ca a ajuns ziua si deraierea si e clar ca lumina zilei ca treaba asta se datoreaza infrastructurii obosite si neglijate peste orice limita.

Balto

Astăzi a deraiat locomotiva EA 754 în gara Brașov, în timp ce mergea izolată să cupleze la vagoane pentru a forma R3010.
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

Balto

#294
Sambata 20 aprilie 2019

Deraiere la Năvodari, a unui tren de marfă încărcat cu cocs.
O deraiere la Năvodari a avut loc sâmbătă. Un tren privat de marfă, care aparține operatorului Tehnotrans, a deraiat de un boghiu între stațiile Năvodari și Constanța Mărfuri.

clubferoviar.ro

Luni 22 aprilie 2019

Deraiere în Caraș Severin luni dimineață, la două vagoane ale unui tren de marfă
O deraiere în Caraș Severin a avut loc luni dimineață, fiind afectat un tren de marfă, după ce sâmbătă un incident similar se produsese la malul mării.

clubferoviar.ro

-----

Ambele trenuri apartin unor operatori privati, tot operatorii privati au concesionat sectiile neinteroperabile respective, si teoretic ar trebui sa le intretina. De cele mai multe ori insa, cand linia ajunge praf (10-15 km/h), va fi predata la CFR SA, dupa ce ei si-au asigurat profitul fara vreo minima investitie. Practica asta nu e ceva nou, si multe linii au ajuns dezastru dupa trecerea privatilor, vazuti de unii drept marii salvatori ai cailor ferate romane.
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

Dominik

#295
^
Vagoane cu zgură, deraiate în apropiere de Reșița

http://www.caon.ro/vagoane-cu-zgura-deraiate-in-apropiere-de-resita/2238573



Tren deraiat în Caraș-Severin! Traficul feroviar este oprit între Moniom şi Reşiţa Nord!

http://reper24.ro/tren-deraiat-caras-severin-traficul-feroviar-este-oprit-intre-moniom-si-resita-nord/

You're in Steelers Country

frunzaverde

Pozele alea nu sunt de la Resita. Nici macar nu-s pe ecartament normal  Sunt de la Cape Town... Ar fi bine daca linia Resita - Moniom - Bocsa - [Voiteg] ar arata asa...

In realitate, linia arata cam asa: https://goo.gl/maps/m34WB8s3nE8Dj26p9

Da, pe linia aia inca se mai circula, cu calatori. Este in concesiune privata (RegioTrans, care a incasat subventii ilegale de peste 1 miliard de lei), si arata in halul ala. Se circula cu calatori pe-acolo!
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

ioandorin

  NICI vorbă despre reluarea circulatiei ! Au trimis un diesel dupa 1765 ,dar mai este 2031,1821 iar din partea cealaltă 2372 cu electrice în cap !   https://clubferoviar.ro/copac-cazut-pe-calea-ferata/

TibiV

Update:  reluare trafic feroviar în județul Arad

CFR SA informează că traficul feroviar în județul Arad a fost reluat la ora 9.40 pe segmentul de cale ferată Bârzava - Conop.

Cele trei trenuri staționate temporar în gările Vărădia, Conop  și Săvârșin vor tranzita zona afectată de copacii prabușiți de pe versanți cu o locomotivă Diesel.

Purtător de cuvânt CFR SA
Oana Brânzan
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dan tm

1765 a sosit in Gara de Nord la 13.32 deci 1766 a plecat la 14.45. Am mers cu el la Arad.
1821 a sosit cu + 221.

2043 nu era sosit la 18.02 cind am plecat cu 2610, prin urmare 2608 care trebuia sa plece la 16.51 a plecat dupa 2610.