Autostrada A4 Constanța-Vama Veche

Started by Ionut, September 14, 2011, 10:35:14 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 9 Guests are viewing this topic.

Archi

Nu stiu daca ati observat si voi, dar nodul Poiana este facut pe modelul nodurilor din UK cu sens giratoriu deasupra autostrazii, primul nod de acest fel din RO

alecu26

in Spania mai sunt facute asa noduri.

E un nod cu o capacitate chiar bunicica de trafic...cam al treilea in ordine, dupa diamantul simplu, diamantul cu doua sensuri giratorii mici. (un sens giratoriu mare functioneaza mai bine ca 2 sensuri giratorii mici).

Are sanse sa fie si ultimul de acest gen...intrucat nu prea se va mai accepta pila pe mijlocul autostrazii, si atunci o deschidere de 30 de metri in asa curba...devine mult prea scump si complicat si aproape sigur executat din metal...adica foarte scump).

Ceva asemanator mai este propus la intersectia CB cu Drumul de cernica (301).

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cst08

Azi asfaltau giratoriu de la Agigea ,pt Cta sud mai este ,totusi poate imi explica cineva ,stau la niste prieteni in Valu lui Traian pe Dn3 ,de ce inca mai sunt multe tiruri pe dn ? ,foarte multe , .multumesc.

cst08

Dela ora 21.08  - 21.20 in ambele sensuri 20 de tiruri.!

alecu26

fuga de rovignete? daca esti din Valu ma gandeam ca majoritate coboara de pe autostrada...si merg undeva pe DN. Si la fel si invers. Ar trebui sa obervi ce fac...la nodul cu DN 3.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ON

Salut,

Poze de ieri de la giratoriul de la intrare pe A4 din Ovidiu, CT.






Se lucreaza in ritmul de "sa nu ne grabim ca il terminam".




Pasajul peste A4 vazut de pe sensul Constanta spre Ovidiu/Tulcea:


ON

Nodul Poiana de pe A4 (24 Iulie 2013).





Liniste si pace.







mitsu

Interesant este ca indicatoarele din nodul Poiana arata iesire spre Mamaia. Logic ar fi ca s-au gandit sa amenajeze in vreun fel si acel DC 89 pana in Bulevardul Tomis, odata cu finalizarea nodului, din moment ce au pus pe indicatoare Mamaia.

alecu26

mai este deci inca de lucru.

Oricum...cu privire la ITS vad ca nu s-a factu nimic inca. Nu tu camere, nu tu mesaje variabile...nimic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

nedcatalin

Quote from: mitsu on July 25, 2013, 12:25:45 PM
Interesant este ca indicatoarele din nodul Poiana arata iesire spre Mamaia. Logic ar fi ca s-au gandit sa amenajeze in vreun fel si acel DC 89 pana in Bulevardul Tomis, odata cu finalizarea nodului, din moment ce au pus pe indicatoare Mamaia.

Chiar si asa, drumul spre Mamaia din directia Bucuresti ar fi mai logic pe Bratianu si Aurel Vlaicu (deci iesire la DN3).. Sa o iau pe la nodul Poiana mi se pare un ocol nejustificat..

mitsu

Mie nu, daca as avea o legatura buna, denivelata, intre nodul Poiana si B-dul Tomis. La urma urmei, cred ca asta a si fost logica acelui nod, atat de elaborat.

alecu26

acel nod e pentru accesul in centrul de intretienere. Cum DRDP Cta nu putea sa-si faca nod doar pentru ei l-au mascat intr-un nod rutier pentru MAMAIA>. Cu inca vreo 100 milioane de euro probabil s-ar face o legatura ultrascurta si rapida de acolo direct in Mamaia (poate chiar peste lac). Daca nu...si pe langa Carreforur ca e denivelat, dar mai trebuie rezolvate intersectiile cu centura Ovidiu, trecerea la nivel cu CF si intersectia cu DN-ul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).



Tavi

#119
drum ieri ducere: Bucuresti - Mamaia via A2, A4, DN3, Bratianu, Aurel Vlaicu, Mamaia Nord = 243 Km
intoarcere: Mamaia nord, Navodari, Ovidiu, A4, A2, Bucuresti = 255 Km
nu mai zic de cozile de la taxa Fetesti .... mare porcarie ...
In rest s-a mers bine chiar daca la intoarcere a fost bara la bara s-a mers cu 120-130 Km/h
Concluzie: A4 este utila in prezent pentru Mamaia doar de la nodul cu A2 pana la DN3. Nodul Poiana ar putea fructifica pozitia sa nordica in masura in care ar exista un drum de legatura cu Mamaia si ar servi in principal turismului si mai putin industriei.