Autostrada A4 Constanța-Vama Veche

Started by Ionut, September 14, 2011, 10:35:14 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 10 Guests are viewing this topic.

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Sorinus

Pare mai repede la Lazu. La Ovidiu nu arata asa bine zona.

Lyvyoo

Venind de pe A4 si intrand in Ovidiu, am vazut ca se poate face dreapta inainte de giratoriul de final, pe o bretea asfaltata relativ curand, ce duce imediat in DN3C din ce vad pe harta. Daca tinta este zona Aurel Vlaicu merita mai mult acest exit si apoi traseu paralel cu E87 pe DN 3C? Ma gandeam ca se evita coada de la intrarea in oras dinspre Carrefour / Tom, in zilele toride de weekend. 

GDPR

Din ce se vede pe Google Earth, pare ca nodul Ovidiu e finalizat. Imaginea e din 25 ianuarie:


kitsune

DN3C, adică centura Constanța - Ovidiu, e un drum folosit de traficul greu. Este în marea lui majoritate stricat, cu gropi care te pot lăsa fără maşină. Tot pe acolo se ajunge şi la Academia lui Hagi şi la faimoasa stradă Amsterdam,  care e legătura cu Tomis Plus. Nu e impracticabil, totuşi. Dacă ai nervi buni şi gardă bună la sol, te poți deplasa cu 20-30 km/h. Problema e că intri în Constanța în giratoriul de la Real (actualul Jumbo) de pe Aurel Vlaicu. De acolo mergi în oraş prin 4 străduțe, Alba Iulia, Nicolae Filimon, Baba Novac şi Ştefăniță Vodă. Să vii pe primele două, nu are sens, mai bine ieşi de pe A4 pe DN3 si intri in Constanța pe Brătianu (oricum Nicolae Filimon se termina intr-o barieră in zona Haltei Traian). Baba Novac e sugrumată de trafic la intersecția cu Dezrobirii, o să stai ceva şi acolo. Iar ca să ajungi la Ştefăniță Vodă trebuie să treci prin 4 giratorii ce deservesc mall-uri.
Mai bine vii pe Brătianu dacă ai drum în oraş.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

voicul

Cum ai vazut ca imaginea e din 25 ian?

Ciudat ca nu apare acel rond/nod si pe maps (e deja pe Waze)

alecu26

Ar fi si cazul sa fie gata nodul Ovidiu. Acu 10 ani fara cateva luni lucram acolo.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GDPR

^^E simplu, pe Google Earth poti sa vezi istoricul imaginilor satelitare.

Bogdan_Cluj

@ Harry, sau care sunteti din zona, puteti sintetiza putin (poate nu e treadul corect, puteti muta comentariul) care sunt urgentele din zona de sud de la Constanta (A4) si pana dupa Vama Veche?
Am vazut ca sunt trei puncte "problematice" si m-ar interesa care sunt variantele minime pentru un trafic decent, ca cea ideala cu DX4/A4 (din A4 pana la vama cu pod nou la Agigea - harta aici) e cam ... sa zicem futuristica, sau nu prioritara pentru guvernanti. Cat de necesare si de urgente sunt aceste proiecte (sau altele) in acea zona, si ma intereseaza variantele care au ceva sanse de realizare (ieftin si decent), nu ceva sf care se face doar in 2050. De pe harta de recensamant (2010)+ ce a mai crescut, cred ca e destul de intens traficul in zona (harta recensamant)

1a) Alternativa Techerghiol, banuiesc ca asta e cea mai complicata, dar si care ar aduce cea mai mare valoare, gresesc? Musai la 4 benzi?
Quote from: vancouver on September 07, 2016, 12:21:44 AM
Sa punem si plansele din articol:



Quote from: vancouver on September 07, 2016, 12:36:32 AM


1b) De la sud de 23 August banuiesc ca e ok drumul pana la Mangalia, nu este nevoie de nimic aici, nu.

2) Centura Mangalia
Cat de urgenta, cat de necesara este, si daca este musai sa fie la 4 benzi sau nu.

Quote from: Harry on May 03, 2018, 03:44:32 PM
In PMUD Mangalia apare urmatoarea chestie:

Varianta de Ocolire Mangalia identifcată prin MPGT România în lungime de 8 km:
   
-va asigura închiderea inelului de infrastructura rutieră cu rol de varianta de ocolire. Astfel, se va degreva reteaua stradală urbană de fluxurile de trafic de tranzit, atât în cazul vehiculelor de marfă, cât și în ce privește autoturismele. Acest proiect este prevazut și în documentul strategic MPGTR


Quote from: voicul on May 03, 2018, 04:53:32 PM
Vreo idee pe unde va merge?
Eu asa o vad (ca sa nu sarim calea ferata de 100 de ori), doar ca lipsesc vreo 2 km



3) Centura 2Mai si Vama Veche
Aici iarasi, este nevoie de 4 benzi, sau sunt suficiente doua (1+1) si impreuna cu drumul existent (1+1) este suficient?

Quote from: voicul on May 03, 2018, 06:32:19 PM
Modernizare / Realizare - oare asta ce inseamna?
Drumul era bun anu trecut in august, deci sa inteleg 2 benzi ... nu prea ai pe unde. Da poate fac o minune si fac asa



pasadia

1 mai si Vama Veche au nevoie de parcari, astfel incat sa nu mai fie DN-ul, pe ambele parti, parcare publica. Caci aia e singura problema reala, traficul fiind mai mic decat ... [insert aproape orice alt DN aici].

Da, nu zic, civilizat ar fi sa existe o centura 1+1, macar la vreo 2 km de mal pentru a descuraja parcarea acolo. Si nu m-ar mira daca apoi DN-ul actual ar fi transformat direct intr-o parcare. Si inclin sa cred ca tot 1+1 e suficient si la Mangalia. Linii drepte, putine viraje si un acostament de 1m ar fi suficient pentru a realiza depasirile (in putinele ocazii cand apar camioane, tiruri sau autocare in zona).

Bogdan_Cluj

Da, buna idee de a pastra (tu ai zis 2 km) distanta de la litoral, (si) pentru a lasa posibilitatea de expansiune "inland" a celor doua localitati (VV, 2 mai). Probabil ca legatura catre nord s-ar putea face si mai la stanga, fara acea "sicana" si sa nu dea direct in acel pod, sa dea mai catre Limanu.

Mai jos o posibila alternativa care pastreaza pe cat posibil delimitarea de parcele, si distanta de litoral. Oricum aici desenam cu carioca pe harti...


elphax

stai ca nu poti sa mergi asa aproape de  frontiera fara tot felul de aprobari
:)

voicul

Cu CNAIR la carma nu prea poti sa mergi ... oriunde.

Totusi asta e topicul de A4. A4 nu are ce cauta pe acolo. Trebuie mai in stanga Limanu, ca sa poata respecta standarde de A.

alecu26

Nu trebuie neaparat autostrada. O centura decenta la statiuni e bine venita oricand. Acolo aproape totul ar trebuiii sa fie pietonal. Plus ca pt un asa proiect sigur se pot gasi ceva fonduri pe proiecte transfrontaliere.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Azi se lucra la nodul Poiana. Nu erau cine stie ce utilaje (am vazut vreo 4 basculante si 1 sau 2 excavatoare), dar nici nu ai nevoie de prea multe pentru un singur nod.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist