Autostrada A4 Constanța-Vama Veche

Started by Ionut, September 14, 2011, 10:35:14 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 18 Guests are viewing this topic.

Sorinus

Sunt de acord ca cel de la Cumpana nu este util, cei din localitate avand de ocolit cca 7 km sa intre pe autostrada, lucru care-l fac doar cand vor sa mearga spre Bucuresti sau Braila/Galati/Tulcea.
Dar cel de la Poiana, desi localitatea este mult mai mica decat Cumpana, e util, deoarece pe acolo e cea mai scurta ruta Bucuresti-Mamaia, plus ca se ocoleste DN3A aproape in totalitate, care este din dale de beton uzate.

Cumpana are cca 12mii locuitori, nu e oras doar din cauza de taxe, dar pana nu exista ceva logistica/industrie, nu are sens nodul, ca si cost/beneficii.

alecu26

Poiana este vândut ca și nod, dar de fapt e acces la CIC. A fost lobby puternic din partea DRDP Constanta la momentul SF ului.
Ca sa faci nodul Poiana utilizabil ca și nod pt Mamaia trebuie investit încă câteva zeci de milioane de euro.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

AlexxC

E drept ca la Cumpana e un ocol de 9 km sa urci pe autostrada,dar majoritatea au treaba in Constanta ,nu cred ca se justifica momentan nod acolo,poate ar trebui facut din surse proprii,bani europeni etc precum cel de la Gherghita pentru ca e de interes local .

Ionut

Baieti, am mutat discutia despre conexiunile Constantei la A4 si A2 pe un nou thread, PMUD Constanta. Se poate discuta acolo despre mobilitatea in Constanta si in zona metropolitana, conexiuni cu A2/A4 si ce mai vreti voi ca mobilitate in zona.

UserCT

#799
Ionut, cred ca cel mai potrivit loc pentru discutia aceea ar fi threadul Noduri rutiere noi pe autostrazile din Romania.


Loko

#801
Daca se doreste cu adevarat sa se dezvolte turismul la Marea Neagra, cred ca necesitatea unei autostrazi de litoral se impune. Ce ziceti, cam care ar fi beneficiile unei autostrazi de genul asta, care sa cuprinda intreg litoralul romanesc, de la Mangalia si pana la Corbu? Ar fi eligibila pt. fonduri europene?

Vj_Alecs

Quote from: Loko on March 30, 2017, 07:04:54 PM
Daca se doreste cu adevarat sa se dezvolte turismul la Marea Neagra...

Parerea mea este ca turismul la Marea Neagra este destul de dezvoltat in comparatie cu turismul/economia din jumatate de tara (zona moldovei). Cu siguranta ca ar fi foarte utila o asemenea autostrada dar daca ne uitam putin la prioritati, cred ca ramane undeva la coada listei.

Harry

In anii '40 s-a realizat primul plan al unei autostrazi din Romania. Era vorba de autostrada Litoral care lega Constanta de cadrilater, urmand traseul coastei

Sorinus

O varianta A2-DN39, la profil de DN normal, ar rezolva problema din cele 5-6 weekend-uri de vara cand se blocheaza Agigea-Eforie. Cum zicea cineva mai sus, Bucurestiul n-are Centura 2x2, A1 nu-i gata, Moldova n-are un metru de A, iar noi dublam un drum 2x2 intre o localitate cu 450mii loc si una cu 35mii. Nu are sens azi, n-o sa aiba sens urmatorii 15 ani.
Si-s constantean.

TibiV

Sorinus, ma bucur sa vad ca esti un constantean care nu sufera de  "frustrari nationaliste", dar...

Quote from: Sorinus on April 02, 2017, 01:25:24 PM
O varianta A2-DN39, la profil de DN normal, ar rezolva problema din cele 5-6 weekend-uri de vara cand se blocheaza Agigea-Eforie.

De la 1 mai pana la 30 deptembrie sunt mai mult de 5-6 week-enduri... :D

Deci argumentul asta ("cateva week-enduri") nu il iau niciodata in considerare...
Celelate DA.

La fel cum, desi sunt un sustinator convins al prioritizarii PiSi in fata CoBra, nu am acceptat niciodata argumentul anti-CoBra "cateva week-enduri pe an cand este aglomerata Valea Prahovei..."
Toate cele 52 de week-enduri sunt aglomerate pe VP, iar acolo un week-end nu are 2 zile, ci 2+0,5. Deci cam 125 de zile de mers bara la bara... O treime din an. Si asta in conditiile in care traficul greu merge pe DN1A....

Daca discutam insa despre prioritizare, atunci discutam in functie de cati bani ne putem permite sa cheltuim la un moment sau altul si despre efectele economice generale pentru Romania.
Atat.

Altminteri, sunt convins ca in 3-4 luni de sezon estival frigiderul CNAIR/CNADNR este alimentat cu mai multa "carne" de pe Agigea-Eforie decat intr-un an intreg de pe DN7 Pitesti-Rm.Valcea-Sibiu... :lol:
Dar pana la urma cei care merg pe DN39 in sezon sunt in concediu, o ora sau doua nu ar trebui sa conteze prea mult.
La fel si in cazul VP...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Pe Inspectorul Padurii pare a fi ceva uzura proaspata pe ambele sensuri intre Ovidiu si organizarea de santier, cam 1.4 km in total. Poate cineva sa confirme? In schimb, spatiile de servicii si nodurile de la Ovidiu si Poiana par a fi in acelasi stadiu ca si anul trecut.

Harry

La capitolul chestii dubioase langa autostrazile noastre. Lipit de breteaua A4 din zona Constanta Vest se va amenaja un cimitir-parc pentru animalele de companie.

stangabriel

Fix acelasi lucru este si la inceputul A2 din Bucuresti.

Sorinus

Vara fac Constanta-Mangalia in fiecare weekend. Si anul asta am fost in fiecare weekend din iunie, la orele de varf. M-am blocat acum doua weekenduri la rond la Lazu, venind dinspre Mangalia. Coada de la iesirea din Eforie N spre Cta. Am stat cam 30 minute pana la rond, apoi liber spre Cta.

In rest nu am mai avut probleme in mai si iunie.


In schimb Mangalia cam are nevoie de o centura, toata vara traficul prin oras spre Vama e intens.