Autostrada A4 Constanța-Vama Veche

Started by Ionut, September 14, 2011, 10:35:14 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

cutter

Au reparat trambulinele. Nu sunt perfecte imbinarile, dar nu mai e periculos, se pot lua cu viteza.

panda_no 5

Mi-ai luat-o inainte cu vestea. :((
Intr-adevar nu sunt reparate perfect dar nici nu se compara cu ce era inainte.
Sa citeasca totusi cineva din CNADNR forumul ?????
N-ar fi rau.

cutter


florin74

S-a emis Autorizatie de Constructii pentru ,,Varianta de ocolire a Municipiului Constanţa pe sectoarele  km5+700-km5+900, km7+250-km8+300, km11+650-km12+300,  km15+850-km16+800" – Lucrări rămase de executat aferente AC nr.009/26.02.2010

Stie cineva la ce se refera ? Reusesc in sfarsit sa o finalizeze anul asta?

alecu26

la km 5+700-5+900 e nodul poiana.

In rest....sunt lucrari ramase neexecutate. De exemplu din ce se vede pe Street view la km 7+200-8+300 pare facut cam totul.

Km 11-12 e mare nod cu DN 3...sigur mai e ceva de facut pe acolo.

Pe la km 15-16 ar fi pasajul superior de la Cumpana pe DN 39E.

Nu cred ca reusesc sa o finalizeze. Mai este de facut si CIC-ul de langa nodul Poiana unde nu s-a facut absolut nimic...(potrivit Street view august 2014).

La fel nici pe sistemul ITS nu se vede pe Street view sa se fi facut ceva (stalpi, camere ultraperformante, etc, etc).

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Harry

La nodul poiana au crescut buruieni pe terasamentul bretelelor :(

alecu26

cel mai ridicol la acel nod va fi ca el va fi semnalizat ca drumul de acces pentru Mamaia. Pe un DC vai de steaua lui, de 5 metri latime, cu o intersectie la nivel cu vechea cnetura a lui Ovidiu (DN 3C), cu un drum de piatra intersctat la nivel cu linia CF si cu o intersectie la nivel cu DN 2A.

Asta va fi viitorul drum de acces rapid spre Mamaia:

https://www.google.ro/maps/@44.218365,28.5867074,3a,75y,68.78h,64.37t/data=!3m6!1e1!3m4!1sFmAC8LENQ4oVFW3NM-hxzA!2e0!7i13312!8i6656?hl=ro
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Harry

da insa drumul e prins in proiect de rebailitare. important e sa fac anaibii nodul ala odata :)))

esendy

dar despre deschiderea podului din port mai stie cineva ceva, cand se termina legatura? el este utilizabil prin poarta 10bis sau nu?

stangabriel

La pod trebuie schimbate amortizoarele seismice iar drumul de legatura e la apa sarata, firma a renuntat/reziliat. Relicitare. Asta stiu eu.

TibiV

Şi cu cât fast l-au inaugurat !...
Şi cu cât Tăriceanu...  :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Harry

Din ce am inteles o amortizoarele nici nu au fost montate vreodata si abia acum se aduc din germania. Podul nu poate fi dat in folosinta pentru ca inca se lucreaza la bretea si pasajul peste CF.

TibiV

Quote from: Harry on August 27, 2015, 06:40:44 PM
inca se lucreaza la bretea si pasajul peste CF.
Se lucrează sau nu?
stangabriell zice mai sus de rezilierea contractului şi relicitare....

Ne aduce cineva nişte poze ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Greu de reabilitat acel drum. Mai degrabă o modernizare. ...refacere completa/încadrare în alta categorie. La intersecția cu DN3 c merge un giratoriu cu indulgenta sau sa aiba prioritate, la CF merge o trecere la nivel...dar preferabil pasaj peste sau închisă linia CF,  dar la intersectia cu DN2a trebuie un mini nod rutier....sa un superigiratoriu.  Altfel ce o sa faci când ai doua drumuri cu câte 1000 - 2000 vehicule pe ora fiecare intersectate?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Harry

Eu styiu ca de breteaua respectiva se ocupa ABC VAL nu apolodor.

Drumul respectiv daca ma intrebi pe mine ar trebui dus la 4 benzi cu pasaj peste CF. Cat despre itnersectia cu DN2A, la cum se extinde orasul merge si o intersectie semaforizata pe viitor.