Autostrada A4 Constanța-Vama Veche

Started by Ionut, September 14, 2011, 10:35:14 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

MNU

^^
Totusi, cred ca drumurile astea sunt totusi o varianta de luat in calcul cand nu vrei sa stai blocat in trafic cu zecile de minute pe drumul principal. Nu cred ca e un efort prea mare sa casti ochii la drum ca sa observi cand apare curba.

Tavi

@AndrewD: Doar pentru litoral/turism nu se justifica autostrada. Asa cum ai spus si tu, reabilitarea catorva drumuri care sa by-pass-eze trecerile de pietoni si intersectiile din Tuzla+Eforii care sunt cauzele reale pentru care se formeaza celebrele "dopuri" si nu lipsa autostrazii, ar fi suficient pentru traficul turistic.

Daca va exista trafic de marfuri pe ruta Constanta - Dobrich/Varna care sa justifice constructia unei autostrazi catre vecinii din sud atunci aceasta nu va avea treaba cu litoralul si cu turismul. Si fac de acum pariu ca nu va fi orientata catre VV ci mai degraba o vad paralela cu actualul DN38 (catre Negru Voda).

Harry


panda80

Quote from: ghrt on August 27, 2014, 03:00:05 AM
Problema la drumurile ăstea provinciale dobrogene este că atunci când ţi-e lumea mai dragă fac câte o curbă strânsă la 90 de grade. Fie ştii drumul (cam greu dacă eşti doar un turist) fie conduci cu ochii pe GPS fie mergi enervant de încet.
Sunt bune atunci când ai chef să te plimbi relaxat. Sunt o grămadă de locuri frumoase de văzut. Dar dacă vrei să faci o baie în mare mai bine nu.

Pai treaba cu aceste curbe se rezolva foarte simplu prin marcarea si semnalizarea corespunzatoare a drumului. Astfel nu mai trebuie sa stai cu ochii in GPS, ci doar sa conduci normal si sa fii atent la indicatoarele de curba.

Harry

Mare parte din drumuri au acele curbe din cauza canalelor de irigatii.

======================







SURSA

alecu26

Quote from: dr4qul4 on August 25, 2014, 06:14:08 PM
chiar daca exista alt acces (extrem de intortocheat), imi este greu sa cred ca se va construi o autostrada atat de aproape de case.

de ce nu? Se poate proteja foarte bine fonic...si asta e. Cine i-a pus sa-si faca acolo case? Sigur nu sunt cu autorizatiile in regula...asa ca nu pot face mult scandal.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Acel cartier "de vile" poate prezenta interes turistic. Accesul catre el, este foarte dificil daca nu se intra pe DN39A.

In plus, o autostrada pe acolo, nu numai ca ar fi mai lunga dar ar incurca si portul. Imagineaza-ti doar un camion imens care intra pe A4 din port duminica seara si trebuie sa acorde prioritate tuturor... loc foarte mult pentru bretele decente nu au (mare/port/cale ferata/lac/rezervatia de dune).
Pe langa asta, mai au si pod si terasament de facut in port, sau probabil doar pod pentru a nu imparti portul in 2.

De aceea eu cred ca noul pod va fi folosit exclusiv pentru accesul in port, iar DN39A va fi impartit de catre port (ramane cam fara trafic) si localnici, iar pentru continuarea A4 se va mai face inca un pod, mai la vest de DN.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Harry

se toarna asfalt  :banana: :banana2:

foto: imperator travel


rocklee

ma bucur ca se misca si vor sa termine ...numai sa poata fi folosit  la maxim ... :)...harry multumim ca ne ti la curent cu vesti bune  :) :)

nenea_hartia


alecu26

probabil va fi folosit de pasionatii de infrastructura...pentru poze.....sau peste 50 de ani cand va mai fi reabilitat inca odata vechiul pod de la Agigea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Harry

^^ Constanta este pe o insula. Pe o parte este marea pe restul laturilor canalele. Asa ca avem nevoie de cat mai multe poduri. Avem nevoie de pod la Sat Mamaia, Cumpana etc. Asa ca orice investitie in asa ceva e mai mult decat binevenita.

alecu26

si in ce scenariu constateanul de rand va folosi acel pod? sa mearga de unde pana unde?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Harry

In prezent scopul de baza este sa scoata tirurile de pe DN39 si de pe podul vechi de la Agigea. Asa ca acest pod care uneste porturile este vital pentru zona. Separa traficul comercial de cel turistic/civil.

Harry