Autostrada A4 Constanța-Vama Veche

Started by Ionut, September 14, 2011, 10:35:14 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

Harry

Si eu am intelews la fel ca sunt gata hobanele, mai urmeaza ca macaraua sa puna piesa centrala :-??
Acum nu stiu.....

ciprebbe

Harry mai pune cate 3 hobane pe fiecare parte si termini podul :P



Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Tavi

Vad 16 "Gauri" in fiecare pilon si doar 10 folosite ... cred ca mai urmeaza hobane ;)

Harry

poza zilei :cheers: enjoy e facuta ieri

foto: claudiu maican




Archi

Sper sa se intalneasca la jumatate  :p . Ehh daca nu vom avea doua poduri.

nenea_hartia

@Harry: ai un mare Like! de la mine.

Tavi

#276
Sunt 6 hobane la pilonul nord? ... Ma uit de pe tel ...
LE: da! sunt 6 hobane pe pilonul nord!  :D
Oricum, superba fotografia! Mega bravo, mega like ... cuvintele-s putine ...

danutzu_1069

#277
In poza aeriana se observa la sectiunea sudica un tronson montat dar fara hobane. Asta inseamna ca mai sunt de "tras" doua hobane in dreapta (nord) si trei i partea sudica.
La o privire ochiometrica, inca doua segmente si cu hobanele respective, pe fiecare parte, va mai ramane  o bucata de tablier "in aer", fara hobane.

Harry

Constructorul a anuntat ieri ca in octombrie podul va fi dat in folosinta

alecu26

Posibil...dar as zice ca mai degraba mai tarziu. E la limita octombrie....chiar daca e 31 Octombrie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Tavi

Harry, asta cu deschidere in octombrie e o veste foarte buna. Se mai ridica insa doua probleme:
1. Rondul de la nord de pod pe unde sar camionagii cu foc.
2. Racordul cu DN39.

Harry

1. Desi unii m-au contrazis eu continui sa sustin ca in locul giratoriului trebuia un nod de tip trompeta
2. podul va fi gata insa nu stim daca va fi deschis.
Chiar astazi s-a semnat ordinul de incepere a lucrarilor la breteaua ce va iesi in DN











Traficul rutier pe podul de la Agigea, amplasat la kilometrul 0+540 al Canalului Dunăre - Marea Neagră, se va putea desfăşura, cel mai devreme, din luna august a anului 2015. Şi asta deşi construcţia propriu-zisă a podului va fi gata la finele lunii octombrie a acestui an. Podul are o structură de tip hobanat şi va fi cel mai mare proiect de acest gen din România. De menţionat că pentru fluidizarea traficului greu, între Porţile 10 bis şi 10 ale zonei de sud a Portului Constanţa au fost efectuate lucrări de extindere a drumului de acces.

După cum precizam şi mai sus, construcţia propriu-zisă a podului va fi gata la finele lunii octombrie a acestui an. Chiar şi aşa, circulaţia rutieră nu va putea fi posibilă din cauza lipsei bretelei de acces la DN 39. După cum arată CNAPMC, de finalizarea acestui proiect extrem de important se ocupă Bilfinger Baugesellschaft mbH şi ABC VAL Constanţa, contractul fiind semnat pe data de 19 mai. Recent, consultantul proiectului a semnat ordinul de începere a lucrărilor pentru realizarea bretelei, durata de execuţie fiind de 12 luni. Altfel spus, vom putea circula pe noul pod de la Agigea din august 2015, dacă totul va merge conform planului.

sursa


dr4qul4

haide sa fim seriosi. Breteaua aia are cateva sute de metrii, nu are cum sa le ia 1 an. Sau vor mai face un pasaj peste calea ferata?

Oricum, cred ca podul va fi folosit pentru accesul in port imediat cum se va termina. Practic au doar un giratoriu de amenajat
S-ar putea sa nici nu se doreasca tranzitarea de catre autoturisme care oricum putea fi o solutie doar daca se inchidea complet traficul pe podul actual, care a fost intre timp reabilitat (aproape)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Tavi

Tare! Multumesc de stire Harry!
Sigur actualul rond din capatul A4 trebuie reconfigurat. Eu un dezastru ce este acum  :(
Racordul cu DN 39 ar scuti tranzitarea Agigea. Nu-i rau dar ar trebui gandit ca prima etapa in construirea unui by-pass real si util al Eforiilor + Tuzla. Parerea mea!  ;)

Harry

Breteauia exista deja. proiectul; consta in reabilitarea bretelei existente, largirea ei, amenajarea a inca unui pasaj peste cf si upgrade-ul nodului cu DN care devine full trumpet. plus celelalte amenajari in regim de autostrada: parapeti, iluminat, banda de urgenta.