Autostrada A4 Constanța-Vama Veche

Started by Ionut, September 14, 2011, 10:35:14 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

mihai1

tot nu inteleg cum renteaza acest nod la A4 dar la A3-A7 nu renteaza nod de viteza. prostie maxima si bani dati fara cap

mirceaeliade

Pe viitor aia care au de facut SF ar fi bine sa intrebe ajutor pe forum aici ca primesc sugestii gratuit si nici nu trebuie sa munceasca cu carioca in plus dupa aia.

dr4qul4

ei proeicteaza dupa niste normative. Si decat sa ceara o derogare, mai bine dau un copy-paste. Asadar, nu-i intereseaza sa fie ieftin, predictibil pentru soferi, sa avantajeze directiile principale de trafic sau usor de construit. Ii intereseaza doar sa scape ei cat mai repede si fara complicatii.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ovicor

@danpandrea, ar putea sa te coopteze CNAIR in sugerarea de solutii smart, dar n-o so faca, e plin acolo de atotNEstiutori!

danpandrea

@ovicor am șanse mai mari să câștig la LOTO. Fără să joc.

kitsune

Pe vremuri numele arhitectului era pe o placă pe frontonul clădirii făcute de el. Dacă am pune numele proiectanților pe nodurile astea, s-ar umple de hawk tuah (și nu în sensul bun al expresiei).
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Cetatean

Cand n-ai gandire de viitor,faci mizerii. Problema lor era intrarea in port la Agigea,au rezolvat-o atunci,punctual s-au spalat pe maini,dar zici ca nu s-a gandit nimeni ca poate intr-o zi o sa tragem o autostrada pana in Sud.
La fel,A4 se duce pana in Ovidiu si gata s-au spalat pe maini. Blocheaza Lumina,Navodari cateva luni pe an...in loc sa o "brabseze la Mamaia"
Conexiunea A2-A4 se putea si mai rau,vezi Turda...deci avem multe experiente in a face noduri megalomaniace in loc de solutii simple.
Vezi turbion,Boita etc.

voicul

#1372
Totul e relativ:
Economic nu bagi bugetul de pe 10 ani intr-o lucrare, ca poate peste 10 ani o sa fie nevoie de ce faci tu acum si deja ai optimizat inainte de a se intampla.
In plus optimizarea de acum s-ar putea sa nu fie utila in viitor (poate nu ai trafic) si oricum orice optimizare mega desteapta (si enorm de costisitoare acum) va fi depasita la un moment dat in viitor.
In aceeasi tema: cate zeci de miliarde ar trebui bagate acum ca traficul din Bucuresti sa fie "giugiuc"?
Evident ca multi s-ar arunca sa zica unde semnez!, dar in 10 ani cand va fi masina autonoma si 50% sau mai multe din masini vor disparea din trafic ... se vor trezi altii sa zica - da pentru ce au semnat astia si ce sunt cu SF-urile astea de strazi?!

Poate cateva luni pe an e blocat acolo dar:
Cine a zis ca se opreste in Ovidiu A4? (dar sa zicem ca de moment nu e plan continuarea)

Cine ii impiedica pe primari sa arunce un camion de asfalt si sa faca drumul pe langa canal care da fix in Mamaia N?
Deci in acest caz concret cine pe ce maini s-a spalat?

Mai ramane si perspectiva: oare acolo e blocat pentru ca si Mamaia e bara la bara sau acolo e blocat dar in Mamaia sunt bulevarde de mare viteza pe care rareori vezi vreo masina?
Cu raspunsul: daca proiectezi drum pentru MZA de 10 mii si intamplator ai MZA de 20.000 (pentru ca lumea vine la mare chit ca e A4 sau nu) ... ei bine = bara la bara.

kitsune

Sincer @voicul eu nu știu care este drumul ăla pe lângă canal care dă în Mamaia Nord și cum ar putea el rezolva aglomerările din capetele A4.
In altă ordine de idei, eu nu am văzut vreodată aglomerație în trifoiul A4/DN3, de aia nu înțeleg de ce ne trebuie noduri de mare viteză pe bani mulți (și hectare). De ce A2/A0 se poate trifoi și A4/Alternativa Techirghiol/Nod Cumpăna nu? Încă, la carioca de mai sus a lui @danpandrea eu aș fi continuat cu drumul spre nord până în zona industrială
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

dr4qul4

eu nu inteleg de ce trebuie sa circulam cu 90+ km/h cand schimbam directia intr-un nod de autostrazi.
 O trefla simpla, inghesuita (de ex mai sus nu vad necesara breteaua denivelata Mangalia-Bucuresti, ci una simpla la 270 de grade) cu limite de 50 km/h pe bretelele "spre stanga" si cu 70-90 pe cele "spre dreapta" sunt chiar mai bune si mai rapide decat sa ocolim 1 km pe bretele lungi pe care sa mergem cu 100 km/h.
In plus, la viteze mai mici, avem sanse sa ne orientam mai bine si sa ne incadram in siguranta in traficul din directiile intersectate.
Eu as prefera sa extindem cat mai mult benzi zona cu 3 benzi+banda de urgenta, in care se intersecteaza fluxurile de trafic.
La noi e invers...facem km de bretele si banda de accelerare e extrem de scurta
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Sorinus

Adevărat, acum câteva zile un clujean a făcut dreapta în fata mea de pe A4 spre București, destul de decis, ca apoi sa încetinească pe banda 1 pt ca...nu mai era asa sigur  :) Acolo, deși poți sa mergi tare, tre sa încetinești sa te orientezi.

alecu26

Îmi amintesc ce studii de trafic fanteziste se vehiculat când s-a făcut A4. Când se susținea ca e nevoie sa fie pe 3 benzi pe sens.
Chiar și în momentele cele mai aglomerate e destul de goala. Probabil 15.000 MZA.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

voicul

@kitsune asta este




E atat de obscur incat nici nu are nume pe Maps. Probabil de asta nici primarii nu il gasesc sa faca ceva acolo (desi eu am auzit acum vreo 2 - 4 ani de el, intr-un reportaj: solutie pentru fluidizarea traficului).

kitsune

Nu știu care este statutul drumului ăla și de ce nu se face o legătură pe acolo. Cert este că acum, la Ovidiu trebuie trecut prin port pentru a ajunge pe el, este cam greu pe acolo, printre mormanele de pietre.
Radu vroia să spargă digul ăla pe vremuri și să facă o intrare să se poată ajunge cu barca de pe lac pe canal și apoi în mare, nu i-a reușit (nu mai țin minte de ce).
Momentan pe acolo vin camioane cu piatră de la Ovidiu din port la construcțiile din Mamaia Nord (sau câteodată camionete cu moloz pe care îl lasă pe peste tot).
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Feri

Astăzi, 19.07 2024, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a următorului proiect de act normativ:

Hotărâre a Guvernului privind declanşarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Nod rutier Cumpăna A4 (km 16+700) – DN 39E", precum și aprobarea listei imobilelor proprietate publică a statului, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional.

MT