Autostrada A4 Constanța-Vama Veche

Started by Ionut, September 14, 2011, 10:35:14 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

EugenRo


dr4qul4

pai ai nod cu DN39E. E un giratoriu acolo sub DX si sunt si bretele.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

EugenRo

#1202
^ Da, evident, dar pentru latura "strategica", nu curgea sange daca faceau o banda scurta care sa te scoata direct in port/ inainte de Lazu.
Altfel, intrarea spre port, ori pe DN39A ori DN39E, s-ar face cu ocol de cativa kilometrii..

dr4qul4

pai daca vrei in port, nu mai ai ce cauta prin acest nod (si asa complicat).
Inainte de canal, vei face stanga pe drumul de legatura ce da in "autostrada portului".

Mie mi se pare ca au ales cea mai buna solutie. Toata zona va fi extrem de bine conectata, fara vreun ocol considerabil (tine cont ca pe A7 avem ocol 5 km doa rpt cocoasa de la Focsani, aici, cu restrictii la proiectare, nu cred ca va exista vreun ocol atat de mare). Cred ca este cea propusa pe forum!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

naivu

Dimpotriva, nodul mi se pare cam overkill, de exemplu in partea stanga apar doua bretele in plus doar ca sa nu se intretaie traficul (ConstantaPort + ConstantaSud)-Bucuresti cu traficul VariantaTechirghiol-Tulcea (dar poate ca nu realizez eu valorile de trafic preconizate pe cele doua directii  :) ).
Cat priveste drumul de legatura cu zona EforieN, am impresia ca e mai degraba drum de legatura cu ConstantaPort (in special pt traficul dinspre Mangalia), nu-mi dau seama cum se face descarcarea in DN39 pt EforieN+S (par sa fie niste bretele care fac niste intersectii in T cu DN39!)

dr4qul4

nu apar 2 bretele, se va inchide o bucata din sensul Port- Ovidiu. Era obligatorie acest lucru poentru siguranta circualtiei. Era aiurea sa tai 2 benzi ca sa mergi spre Bucuresti. Si asta la viteza de 60km/h, cand ceilalti treceau cu 100+
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

kitsune

#1206
Să înțelegem că giratoriul ăla este de fapt nodul Cumpăna cu care se tot laudă doamna primar de acolo? Că parcă era făcut de CJ, dacă îmi amintesc bine.

LE: îmi răspund singur, a trecut neobservată remarca de mai jos

Quote from: Mascarpone on March 05, 2022, 12:51:55 PMContractul pentru SF+PT nod rutier A4-DN39E Cumpana a fost reziliat.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

#1207
Cariocile noastre de pe forum ajunseseră la varianta de mai jos. Le pun aici, să putem compara

Quote from: vancouver on October 03, 2020, 07:39:26 PMAveti aici cea mai buna varianta:


aici: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=8.msg230651#msg230651
autor: EugenRO


Am rotit imaginea, să se vadă mai bine




Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

pasadia

Din solutia propusa de CNAIR eu inteleg ca vor renunta COMPLET la o bucata de circa 2 km din actuala A4, sensul Agigea - Ovidiu (bucata imediat dupa actualul pasaj DN39E). Si nu pot sa zic ca pricep avantajele acestei solutii, ar fi putut macar sa lase actuala constructie pentru a servi traficul Agigea - Bucuresti (doar traficul Agigea - Tulcea mutandu-se pe noua constructie spre est).

raulbogdan23

Nu am inteles niciodata dorinta CNAIR de a face noduri gigant cu o tona de iesiri (vezi Turda), dar aici solutia propuse este penibila.

Au fost variante mult mai bune puse aici pe forum, decat varianta aceasta. Plus ca varianta aleasa nu are cum sa tina o limita de viteza de 130km/h, cel mult 100km/h, poate chiar 80km/h pe directia principala A2->A4->sud. Decat toate virajele poate ar fi fost mai simplu sa mearga pe o idee relativ simpla de conexiune intre A4 directia port si A4 spre sud + nod normal Cumpana chiar daca sunt destul de apropiate cu o limitare de viteza se putea rezolva si largire la 3-4 benzi pe bucata respectiva.

kesphishev

Oare de unde am putea solicita un răspuns pentru existența bretelei 4 în defavorul circulației pe bucata existentă din A4 (direcția Agigea - București)?
Pursuing a passion is seldom a waste of time.

Feri

CESTRIN:
QuoteA FOST APROBATA TEMA GEOTEHNICA PE ZONA NODULUI RUTIER CUMPANA SI TEMA GEOTEHNICA AFERENTA GROPILOR DE IMPRUMUT

Harry

               Agentia pentru Protectia Mediului  Constanta,  anunţă publicul interesat asupra luării deciziei etapei de încadrare actualizate, pentru proiectul: :  "NOD  RUTIER CUMPANA A4 (KM 16+700) - DN 39E" INCLUSIV RETELE DE UTILITATI DIN CULOARUL INVESTITIEI, LOCALITATEA CUMPANA, COMUNA CUMPANA, MUNICIPIUL CONSTANTA, JUDETUL CONSTANTA,  propus a fi amplasat in municipiul Constanta, comuna Cumpana, sat Cumpana,  judetul Constanta, intravilan si extravilan, titular: COMPANIA  NATIONALA  DE  ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII  RUTIERE  S.A.

nykonn

Salutare tuturor! Sunt nou pe forum și mă bucur să vă găsesc!

Am o întrebare referitoare la noul nod propus de la Cumpăna. M-am tot uitat pe imagine și nu pot să-mi dau seama cum va putea cineva, care vine dinspre Tulcea, să iasă prin nod ca să meargă spre Constanța Sud/Cumpăna.

Poate cineva să-mi explice / deseneze ?  :D

Mulțumesc mult!

Archi

vezi aici:




Powered by API/PUM imgur uploader

sau interactiv pe harta proiectelor de infrastructura (bifeaza proiecte propuse in dreapta jos)

Acele bretele mici nu apar pe schita nodului mare fiindca fac parte din alt proiect din cate imi amintesc