Autostrada A4 Constanța-Vama Veche

Started by Ionut, September 14, 2011, 10:35:14 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

cst08

@Tavi , de acord cu tine , cat am stat la Valu lui Traian in vacanta foloseam A4 pt Eforie sud 15 min , dar pt Mamaia mai repede ajungeam prin oras 20 min ,Pe A4 am facut 30 min prin Navodari drum prost .Fara nodul de la Poiana A4 nu e buna pt Mamaia ci doar pt tiruri spre Moldova.

Tavi

O poza frumoasa cu podul din portul Constanta: http://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=111&t=667&start=126#p130978
Nu stiu de ce nu se vede cu chrom-ul dar se deschide in IE.

Ionut

#122
^ Faina.


tonică

postase si iuli pe topicul a2. Dragut si probabil inca pentru mult timp in lucru...
Eu altceva as vrea sa scot in evidenta. Nu zic ca e vreo greseala in a posta poze cu podul acesta aici de ex. dar e clar sper ca el nu face parte din a4.
Deasemenea se vorbeste despre A4pana-n giratoriu dar in mod normal cred ca aceea portiune nu ar face parte din a4 decat vazuta ca un apendice.
Am facut un screen shot cu 3 astfel de exemple, luate de pe googlemaps. Aceeasi situatie zic eu si pe a3 la ploiesti si pe a1 la arad.




Intr-acest caz a4 undeva intr-un viitor indepartat ori foarte indepartat va continua cu un pod peste canal si un parcurs firesc inspre mangalia cel putin, daca nu chiar inspre o legatura cu bulgaria. Astfel portiunea de la un viitor nod pana in giratorile cu dn si cu portul vor fi mai degraba o legatura decat autostrada in sine. Nu? 
Ma repet, nu zic asta ca si cum as scoate in evidenta o greseala anume ci mai degraba pentru a clarifica lucrurile in legatura cu ceea ce ar trebui sa se intample.

ghrt

S-ar putea ca o viitoare continuare către sud (nu neapărat Mangalia, ci Dobrich / Varna) să pornească din A2 mai la est, chiar aproape de Medgidia sau Murfatlar, şi să iasă pe la Negru Vodă. Oricum nu cred că are rost încă un pod peste Canalul D-MN, dacă intersecţia se poate face la est de acesta.
Cu cât A4 se va apropia de Mangalia, cu atât va creşte lungimea acesteia, fiind poate mai economică conectarea Mangaliei prin DJ 391 reabilitat şi cu centuri ocolitoare.
Oricum vorbim poveşti.
Cont (aproape) inactiv.

Tavi

Clar nu face parte din A4 dar este o legatura foarte importanta cu A4. Fara acest pod ramura sudica a A4 era mai putin utila iar traficul de marfa din Constanta Sud s-ar fi chinuit in continuare pe podul Agigea - un pod etern in reparatie.

Ionut


stangabriel

Astazi se lucra pe podul peste canal,fata de ultimele poze,nu mari progrese. Am observat ca A4 spre port e f circulat de tiruri,deja au aparut gropi adanci din cauza franarii la sensul giratoriu,macar nu s-a "aruncat" niciunul in mare. Pe sensul spre port,nu se mai ocoleste giratoriu,si se intra pe contrasens daca nu e trafic. Am vazut pe multi facand asta.

In partea de nord este la fel,utilajele stau degeaba.

Harry

Vestile bune sunt ca A4 este complet circulabila intre Ovidiu si Poarta 9.
Un minus pentru proiectant e ca s-a inecat ca tiganul la mal.  S-au ales cele mai scumpe si spectaculoase solutii pentru nodurile de pe A4 mai putin varsarea in port care e un simplu giratoriu. O idee nefericita, motivele le-a expus stangabriel. Era nevoie acolo in capat de un nod trompeta - parerea mea. Din giratoriu porneste o prelungire 2x2 care se uneste cu podul. Pe partea cealalta dupa  pod, dupa ce traverseaza si lacul se bifurca, astfel o parte se varsa in Poarta 10bis, iar cealalta parte continua si se uneste cu ceea ce constantenii numesc Autostrada Portului. O portiune de autostrada realizata in comunism intre DN39 si Port Constanta Sud-Agigea. In plus nodul partial trompeta dintre AP si DN39 va deveni fulltrumpet in urma unui upgrade ce prevede amenajarea de bretele noi.
O veste rea se refera la continuarea A4. In afara de declaratii in media nu s-a pus in mod real niciodata prelungirea A4 spre granita cu bulgarii.  Asa ca ramanem doar cu soseaua expres.
Partea buna e ca cei ce vor dori sa ajunga in sud pot folosi noul pod rutierintrucat partea ce se uneste cu DN39 nu va trece prin port ci prin fata portilor 10b si 11. Ramane insa eterna problema a dopului de la Eforie Nord.
Sa caut planurile si revin.

Ionut

Circulabila e de mult timp, dar este finalizata? Mai aveau intre Ovidiu si Poiana de lucrat in vara cand am fost eu. Au finalizat?
Bine ai venit! :cheers:

alecu26

inca nu.

Mai au...mai ales la nodul Poiana.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Harry

Nodurile Ovidiu si Poiana si spatiile de servicii nu sunt finalizate si din pacate nu stiu cand se vor finaliza

Harry

Iata documentatia pentru nou pod Agigea, conexiunea cu  nodul Eforie Nord, upgrade-ul nodului Eforie Nord si bretelele pentru poarta 10, poarta 10b si autostrada portului










Tavi

Bine ai venit Harry! Faine planuri dar sunt si ceva bugete alocate? Sau deocamdata savuram doar niste hartii frumoase? :)

Ionut

Podul peste canal este de mult timp in constructie, cei de la Apolodor il fac. In rest, nu cred ca sunt planuri concrete de licitatie.