Autostrada A4 Constanța-Vama Veche

Started by Ionut, September 14, 2011, 10:35:14 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

naivu

@ovicor, nu mai tarziu de azi am stat 1h in ambuteiaj la Eforie la intoarcerea de la mare; la traficul actual, prelungirea A4 pana la giratoriul de la Olimp ar reduce cu 80-90% timpul petrecut in ambuteiaje, dar asta nu e un motiv ca sa MT/CNxxx nu gandeasca de pe acum prelungirea spre VamaVeche si sa nu duca proiectul macar pana la finalizarea elaborarii SF si la reservarea traseului!
@voicul, drumurile noi nu trebuie facute neaparat pe acelasi traseu cu drumurile vechi! Nici noi nu suntem obligati sa facem A/DX pe traseul DN39 nici ei nu sunt obligati sa faca A/DX pe Dobrich-NegruVoda! Daca noi facem A4 paralel cu litoralul dar la 5-7km la interior (pe la V de Limanu), iesim intre Granichar si Bejanovo, si facem un drum de legatura intre noua vama si vama de la VamaVeche, de la noua vama bulgarii isi pot face A/DX de acolo spre Dobrich (pe bani si binecuvantare de la UE ca si noi  :)). Chiar e mai bine sa fie pe trasee noi decat sa serpuiasca in jurul celor vechi; vor fi mai drepte si vor genera oportunitati de dezvoltare pe traseu!

Xander

Orice solutie care ocoleste Lanurile (intre Mereni si Ciocarlia de sus) este mana cereasca.
Am trecut de 2 ori prin Negru Voda si m-a disperat drumul ala, culmea proaspat asfaltat. Cred ca a fost proiectat de un sadic, cu un echer. Consultati harta pt lamuriri suplimentare :)

Punctul vamal de la Negru Voda este distrus, Cenobil este lux ce langa cum arata punctul vamal.
Drumul de la General Toshevo pana la vama este distrus, cu niste cratere de iti rupi masina. Acum l-au frezat si probabil ca urmeaza o asfaltare ... candva.

On topic, da, NU este nici o economie daca autostrada merge spre Negru Voda. Atat punctul vamal cat si drumul de legatura pe partea bulgara este terminat. Pot alege orice punct intre Vama veche si Negru Voda si suntem mult mai castigati.

Skynick

Ala e un drum creat prin asfaltarea drumurilor negre dintre tarlale. O chestie facuta intr-o vara, sa permita ocolirea aglomeratiei de pe litoral, la iesirea dinspre Mangalia. Nu e drum, ca atare. A fost o solutie de avarie.

b1

Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

alecu26

:)) la Arhivele Nationale. Sau probabil la DRDP Constanta unde e predata...daca e predata cartea constructiei.
Dar ce te intereseaza?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

b1

Eram curios sa aflu lățimea podului și profilul transversal cu lățimile benzilor (de încadrare, de circulație, de urgențe...) și ordinea acestora (cam cum apar în normativele rutiere). De fiecare data când merg la mare circul pe acest pod și aveam aceasta curiozitate fiindcă din mașină nu m-am putut lămuri. Sper că nu omoară curiozitatea pisica.  :D O:-)
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

alecu26

E cel mai lat pod de autostrada din Romania. Nu știu dacă pe acest forum exista, dar știu sigur ca Ionuț a pus o plansa pe SSC.
Se mai poate masura și din Google earth.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

b1

#1177
QuoteDesen aici:



de-aici
(vezi toate nodurile)

render nu cred ca exista...

Nici linkul postat de Ionut pe SSC nu merge... Iar pe Google Earth îmi arată o lățime de 49-50 m. Merci pentru sfaturi, voi mai căuta.

Am fost recent pe autostrada A4. Accesul în Nodul Poiana este tot închis.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

Harry

Primarul comunei Cumpăna, Mariana Gâju a fost prezentă în data de 16.11.2021 la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, pentru a obține noi informații, cu privire la stadiul actual al obiectivelor de investiții, ce fac obiectul Acordului de Colaborare încheiat între comuna Cumpăna și CNAIR în vederea realizării unor proiecte de infrastructură rutieră în zona de incidenţă a comunei Cumpăna, Judeţul Constanţa, după cum urmează:
1. Proiectul ,,Extindere modernizare parte carosabilă - amplasament DN 39E"(ambele componente):
- Studiul de Prefezabilitate este finalizat, fiind avizat în cadrul Consiliului Tehnico-Economic (CTE) al DRDP Constanţa.
- În prezent, este în pregătire procesul de avizare în CTE CNAIR SA;
2. Proiectul ,,Execuţie lucrări pentru obiectivul Nod Rutier Cumpăna A4 (km 16+700) — DN39E": Studiul de fezabilitate aferent acestui obiectiv a fost predat la CNAIR, fiind in prezent in analiza la nivelul structurilor de specialitate. Ulterior finalizării acestei etape, se va demara procesul specific de avizare în cadrul CTE CNAIR.

Feri

#1179
Intradevar am citit eu gresit si prelungirea termenului se refera la Contractul de Finantare

paullie

Genial ce sa mai. Cum declarau in sedinta? "Impotmoliti am fost pâna acum, acum avem termene clare" Se vede cât de clare  :lol:

razvan96

^^ Ar fi ok sa nu raspandim fake-newsuri pe aici. Acela e contractul de finantare, nu contractul de servicii. De zeci de ori am vazut confuzia asta si nu e ok :lol:.

TibiV

Confuziile apar din cauza citarii incomplete a documentelor oficiale...  :(

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/elaborare-studiu-de-fezabilitate-si-proiect-tehnic-43

Quote
Elaborare studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic, detalii de executie si D.T.A.C. pentru lucrarea ,,Alternativa Techirghiol"

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar și Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, în calitate de Organism Intermediar pentru Transport, au semnat in data de 12.11.2021, Actul Adițional nr.1, la Contractul de Finanțare nr. 55/18.12.2019, pentru proiectul:

Elaborare studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic, detalii de executie si D.T.A.C. pentru lucrarea ,,Alternativa Techirghiol".

Prin semnarea Actului Aditional nr.1 se modifica urmatoarea clauza importanta:

Conditii Generale:

Art.2 – Durata contractului si perioada de implementare a proiectului, alin (2) se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"(2) Perioada de implementare a Proiectului este de 41 de luni, respectiv intre data de 01.08.2019 si 31.12.2022, la care se adauga, daca este cazul, si perioada de desfasurare a activitatilor proiectului inainte de semnarea Contractului de Finantare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor".

Cod proiect:118712.

Proiect cofinantat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020.


Date de contact:
Cristian PISTOL, Director General CNAIR SA., fax: (+4 021) 312.09.84.

Deci in principiu este vorba de contractul de finantare, dar asta implica si prelungirea duratei SF - de aia s-a prelungit perioada de finantare, caci altfel exista riscul ca SF-ul predat prea tarziu sa nu se mai fi putut plati, caci fondurile nu ar mai fi fost disponibile pentru ca finatarea a expirat inainte de predare...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


bogdan.stroe

Si totusi de ce nu se deschide acest nod de la Poiana de pe A4? Ar ajuta la traficul spre zona Tomis Nord si Mamaia. Mai ales ca pe centura veche a Constantei (varianta) sunt lucrari de peste un an de zile, tot inlocuiesc niste tevi.