Autostrada A4 Constanța-Vama Veche

Started by Ionut, September 14, 2011, 10:35:14 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

vancouver

S-a schimbat tehnologia la poduri. Ce s-a facut pe vremea comunismului si acum trebuie toate reparate (repetat) e dupa o tehnologie invechita, de dinaintea aparitiei calculatoarelor (folosita peste tot pana in anii 1975-1980). Principiul era doar grinzi simplu rezemate. Asa la 10 deschideri ai 10 poduri separate intre ele, cu 11 rosturi. Mai ales acele rosturi se strica.

In plus, pe vremea lui Cea' s-a folosit beton de calitate mediocra si s-a dat atentie zero la detalii gen acoperirea de beton. Ori betoanele expuse la intemperii nu pot fi mediocre (ci au nevoie de aditivi anticorozivi, limitarea fisurilor, etc) si armatura trebuie sa fie bine ascunsa si inglobata in beton (minim 3 cm).

Acum se merge pe grinzi continui, se betoneaza bucati de pod de 200-1000 m impreuna, fara rost de dilatare. Doar la capete sunt rosturi. Hidroizolatia chiar se face, nu se sare ca sa terminam cincinalul in 4 ani si betoanele sunt la alt nivel.

Sigur, cu intretinere zero nu va rezista nimic la infinit.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

kitsune

#1141
Ca să revin cu o precizare:

Nodul Poiana NU este dat în folosință, nu este deschis circulației publice, nici spatiile de servicii nu sunt deschise. Filmulețele mele de ieri au fost făcute cu... ăăă... "bicicleta", să vă pot prezenta DC89 și nodul. Urcam și drona dacă nu era vânt.
În fine, stați pe aproape că azi am ajuns iar pe acolo, am mai făcut poze, plus un film cu DC89 de la centură și până la Tomis Plus (sau cum se numește cartierul ăla). Tot cu "bicicleta" am fost, că și drumul ăsta e închis circulației publice. Acum că am ajuns acasă și văd și eu video, mă minunez cât de tremurat e, nici stabilizarea de la telefon nu a mai făcut față. Și văd că YouTube nu mai are funcția asta.



Ieșirea din spațiul de servicii, bariera este dată la o parte. Intrarea nu am putut-o fotografia, erau două mașini parcate acolo. Și era blocată la fel ca cea de peste drum (GPS)


Spațiul este terminat dar pare părasit. Totuși este un om acolo, l-am văzut când am mărit poza. (GPS)


Mamă, ce telefon am  :lol:
(GPS)


Bălării cât cuprinde (GPS)


Și peste drum, intrarea în spațiul de servicii e blocată (GPS)


Intrarea în nodul Poiana este blocată (GPS)


Dar ieșirea nu. Judecând după urmele de cauciucuri, este folosită ca intrare (GPS)



Și bonus: așa se vede Mamaia și lacul:

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

bogdanstancu

Quote from: Sorinus on September 29, 2020, 10:19:10 AM
Apropo, mi s-a parut mie sau au dat drumul la iluminat in nodurile A2xA4 si A4xDN3?
Confirm ca s-a pornit iluminatul. Cati ani sa fi stat stinse acele becuri....7-8? oricum aprox. 25% din corpurile de iluminat nu functionau....

kitsune

Apropo, că m-am uitat din nou pe poze. Indicatoarele mari sunt făcute din lamele dispuse orizontal, par foarte fragile. Se văd cum multe au fost îndoite (probabil de vânt) și apoi îndreptate, acum sunt vălurite. Îmi amintesc unul dinspre Ovidiu unde scrisul cu Poiana era cojit, aproape nu se mai înțelege deloc.
Și o altă chestie, toate indicațiile către DN89 sunt cu Mamaia (chiar dacă e mai complicat să ajungi pe acolo în Mamaia)
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

alecu26

Se apropie de 15 ani proiectul asta. Oare chiar nu s-au plictisit de el? Sunt persoane angajate acolo de la început.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Pai poate tocmai de aia...

Poate persoanele respective vor sa iasa la pensie tot de acolo, cu un an doi inainte de finalizare...  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Harry

nimic special. 20 de secunde filmate de un prieten pe podul Agigea-Port. Mi-a placut cum se vede podul cu norii in fundal.


kitsune

#1147
Comentariul meu aici

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Harry


kitsune

Din cauza incidenței C19 în Ovidiu, orașul este carantinat. Și, dacă citesc eu bine comunicatul, asta înseamnă că Nodul Poiana va fi folosit pentru tranzitul dinspre Poiana spre DN3C:


Rutele ocolitoare care pot fi folosite de conducatorii auto sunt Autostrada A4 si Constanta - DC86 - Navodari - DJ226 - Lumina. De asemenea, traficul va fi deviat, dupa cum urmeaza:
dinspre Constanta catre Ovidiu, pe DN 2A, la sensul giratoriu de la intrarea in orasul Ovidiu, zona Cartier Sud;

dinspre Constanta catre orasul Ovidiu, pe DN 3C (varianta Ovidiu), in zona Academiei Hagi;

dinspre localitatea Mihail Kogalniceanu catre orasul Ovidiu, pe DN 2A, la sensul giratoriu de la intersectie cu Autostrada A4;

dinspre localitatea Nazarcea catre orasul Ovidiu, pe DJ 228A, la sensul giratoriu de la intrarea din orasul Ovidiu;

dinspre localitatea Poiana, se va permite tranzitul, cu interzicerea opririi, pe DN 3C, catre Constanta si pe DN 3C, catre localitatea Lumina, prin sensul giratoriu cu Autostrada A4
.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

Și confirmarea vine în Ziua de Constanța de azi:

Traficul va fi deviat, după cum urmează:
- dinspre Constanța către Ovidiu, pe DN 2A, la sensul giratoriu de la intrarea în orașul Ovidiu, zona Cartier Sud;
- dinspre Constanța, DN 3C - DC89 - A4;
- dinspre localitatea Mihail Kogălniceanu către orașul Ovidiu, pe DN 2A, la sensul giratoriu de la intersecție cu Autostrada A4;
- dinspre localitatea Nazarcea către orașul Ovidiu, pe DJ 228A, la sensul giratoriu de la intrarea din orașul Ovidiu;
- dinspre localitatea Poiana, se va permite tranzitul, cu interzicerea opririi, pe DN 3C, către Constanța și pe DN 3C, către localitatea Lumina, prin sensul giratoriu cu Autostrada A4.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry

Astăzi, la sediul Primăriei Cumpăna a avut loc prima şedinţa de lucru pentru obiectivul de investiţii mult aşteptat Nod rutier Cumpăna A4 (km 16+700) – DN39E. Echipa de proiectanţi ai SC Search Corporation SRL, însoţiţi de specialişti ai SC Consitrans SRL, care vor analiza traficul rutier din comuna Cumpăna, au studiat posibilităţile cele mai avantajoase pentru construirea acestui obiectiv de investiţii.

Prima şedinţă de lucru s-a concretizat prin propunerea a două variante ce vor fi înaintate finanţatorului proiectului, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

https://www.cugetliber.ro/stiri-social-incep-procedurile-pentru-realizarea-nodului-rutier-cumpana-a4-dn39e-415911

survola

Nu pare ceva mega-complicat, e vorba de lucrări la nivelul solului.

UserCT

#1154
A fost aprobat urmatorul proiect in cadrul sedintei de Consiliul Local al Constantei (este vorba despre un  sector de drum din DC89, drumul care face legatura intre nodul "Poiana" de pe A4 si bd. Tomis):

20. Proiect de hotărâre privind aprobarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul obiectivului de investiții de utilitate publică și interes local ,,Amenajare str. Amsterdam – tronsonul cuprins între B-dul Tomis și str. Madrid – și intersecție sens giratoriu cu iluminare B-dul Tomis, str. Amsterdam și str. Alexandru Sahia";

În urma studiului de trafic, s-a recomandat realizarea unui sens giratoriu cu două benzi la intersecție B-dul Tomis cu str. Amsterdam, pentru o fluență mai mare a traficului.