[Nord-Vest] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Regiunea Nord-Vest

Started by Bogdan_Cluj, March 29, 2017, 10:29:17 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 1 Guest are viewing this topic.

zol21

QuoteÎn decembrie anul trecut, CNAIR deschidea licitația pentru proiectul de infrastructură din județul Cluj ce vizează realizarea unui pasaj rutier între DN1C și Parcul Tetarom III.
La data limită prevăzută pentru depunerea ofertelor, stabilită pentru luni, 5 februarie, un număr de cinci ofertanți s-au arătat interesați de realizarea proiectului.
Astfel, potrivit datelor publicate în sistemul de achiziții publice (SEAP), mai multe asocieri de firme, printre care se regăsesc și constructori cunoscuți în Cluj pentru proiectele realizate – NV Construct, Nord Conforest, Viarom, au depus oferte pentru proiectarea și execuția lucrărilor la pasajul rutier din Cluj, zona DN1C-Tetarom III.
Lista ofertanților
-Asociere: DACIA ASPHALT (Leader), DACIA FABER S.R.L.,
- Asociere : CML.RO S.R.L. (Leader),INDEMINAREA PRODCOM S.R.L.,DP PROIECT,
- Asociere : MBS GROUP (Leader),SC DP CONS SRL,
- Asociere : NORD CONFOREST (Leader),TQM Management,SAMUS TEC SA,CORNELL'S FLOOR S.R.L.,
- Asociere : FREYROM (Leader),PROCONS GROUP,INTEGRATED ROAD SOLUTIONS SRL,INGINERIE DRUMURI SI PODURI S.R.L.

Ofertele depuse se află în etapa de evaluare tehnică până spre finalul lunii aprilie 2024, iar la 29 aprilie urmează să se deruleze și etapa de evaluare financiară.


https://www.monitorulcj.ro/administratie/116712-pasajul-peste-calea-ferata-din-jucu-mai-aproape-de-realizare-cinci-asocieri-au-depus-oferte-in-cadrul-licitatiei?fbclid=IwAR3Nrv5KRCKlE3evXRf-5Pung8tkNhnINrnN-1uwh_iscsgfSIj3Iif-F8s_aem_AVrqDQwhOOGDFOWIHdKRUem3_QK9bi2bi0tjM-gGSO02fjeSJaz9_3gEe8nLi0xUkm8

Konter

Aquabis SA, operatorul retelelor de alimentare cu apa si canalizare din judetul Bistrita-Nasaud, a semnat doua contracte de lucrari (CL) pentru extinderea sistemelor din gestiune (CL2 si CL 3), cu o valoare totala ce depaseste 46 milioane de euro.
CL 2 vizeaza extinderea si reabilitarea retelelor de alimentare cu apa si canalizare in UAT Bistrita, fiind semnat cu asocierea MIS Grup - Aqua Serv - CRCI 3. Contractul are o valoare totala eligibila de 109,5 milioane de lei (fara TVA), din care 79,9% reprezinta fonduri europene nerambursabile, iar diferenta provine din bugetul de stat (12,22%), de la bugetul local (1,88%) si din surse proprii ale operatorului (6%).
Termenul de executie a lucrarilor este de 24 luni.
Dupa emiterea Ordinului administrativ de incepere a lucrarilor, se vor realiza urmatoarele investitii:
Extinderea conductei de aductiune a apei (1,76 km);
Reabilitarea conductei de aductiune de apa (4 km);
Extinderea retelelor de distributie de apa (22 km) + 839 bransamente;
Reabilitarea retelelor de distributie de apa (24 km) + 993 bransamente;
Extinderea retelelor de canalizare (20 km) + 1.026 racorduri;
Reabilitarea retelelor de canalizare (9,7 km) + 533 racorduri;
Construirea a 4 statii de pompare a apei potabile noi;
Modernizarea statiei de pompare a apei potabile din cartierul RAAL;
Construirea a 5 statii de pompare a apei uzate noi;
Reabilitarea a 5 statii de pompare a apei uzate noi.
 
CL 3 (lot 2), ce vizeaza extinderea alimentarii cu apa si canalizare in comunele Lechinta, Micestii de Campie, Sanmihaiu de Campie si Budesti, a fost semnat cu asocierea Frasinul (lider) - Ambient Construct Solutions - Energomontaj SA, avand ca tert sustinator compania Constructii Erbasu SA. Valoarea contractata este de 83,85 milioane de lei (fara TVA), din care 79,9% reprezinta fonduri europene nerambursabile, iar diferenta provine din bugetul de stat (12,22%), de la bugetul local (1,88%) si din surse proprii ale operatorului (6%).
Termenul de executie a lucrarilor este de 24 luni.
Contractul prevede constructia unei conducte noi de aductiune Lechinta -Micestii de Campie (21,76 km) + o statie de pompare noua, pentru a asigura alimentarea cu apa a 13 localitati din 4 UAT-uri (comunele Lechinta, Sanmihaiu de Campie, Micestii de Campie si Budesti).

https://www.agendaconstructiilor.ro/files/infrastructura/aquabis-contracte-de-lucrari-de-46-milioane-euro-pentru-extinderea-retelei-de-apa.html

klax187

Sens giratoriu la viitorul complex comercial propus pe amplasamentul pietei auto de la Luna!
Quote...Accesul principal pe parcelă, atât pentru angajați cât și pentru clienți, este propus din DN1 /E60. Acesta se va realiza prin intermediul intersecției de tip sens giratoriu propus...

Needless to say, acel complex va fi un generator de trafic foarte mare. Interesant cum la Polus s-a realizat intrare denivelata si la Luna se "rezolva" cu sens giratoriu.
Quotefață de ședința trecută, a adăugat spații de birouri la proiect, așa cum i-au sugerat membrii Comisiei ședința trecută. Astfel, dacă înainte proiectul viza un regim de înălțime de S + P+2E, acum sunt 3 S + P+3 E+ ER

In sedinta anterioara s-a si adus in discutie faptul ca e nevoie de mai multe benzi de circulatie deoarece zona este deja aglomerata...

https://media9.ro/aviz-favorabil-pentru-mall-ul-dintre-floresti-si-gilau-ar-putea-avea-8-etaje-si-40-de-metri-inaltime-3-000-de-locuri-de-parcare-la-subsol/

Articolul cu sedinta anterioara:
https://media9.ro/mai-asteapta-viitorul-mall-din-floresti-care-urmeaza-sa-fie-ridicat-in-locul-targului-auto-n-a-primit-avizul-urbanistilor/


ijwtsh

Bai, sa ma ierte Dumnezeu, dar ce se intampla in Turda? As plati pe cineva doar ca sa ma dau jos din masina la intrare si sa ma duca pana la iesire, si de acolo sa continui eu. La intrare dinspre Cluj e directionat traficul pe sens invers (cred ca sunt 2+2 acolo sau naiba stie, ca n-au fost vreodata marcaje pe-acolo, dar e destul de lat drumul). Nu sunt balize sau indicatoare, nici macar cand trebuie sa te intorci pe sensul tau de mers. Efectiv am ramas socat cand am trecut pe-acolo.

Abia astept sa se faca DX4. Zicea cineva foarte bine pe forum mai demult: "Scapa Turda de soferi si soferii de Turda." (am parafrazat)

O bataie de joc execrabila e acolo. Nu stiu cine lucreaza acolo, dar sunt curios cum constructorul si primarul pot sa priveasca in ochi turdenii.

StefanCelMare

Turda este de mult rușinea Transilvaniei.
Groapa lângă groapa, șantiere eterne, și când termină ceva străzi, după 2-3 ani le sparg la loc.
Au refăcut centrul și le-a ieșit așa de bine, că după nici 3-4 ani l-au refăcut iar.
Mizerabil condus orașul.

gicu

Ba mai mult, au ales același primar după 8 ani.
Ăsta e cel mai important motiv pentru finalizare DX4, scăpăm de un oraș făcut parcă pentru blocaje și stricat mașini.

zol21


Anonymity

QuoteConsiliul Județean Cluj a depus proiectul ,,Elaborare SF + DTAC + DTAD Velo Apuseni – Amenajare trasee cicolturistice în Munții Apuseni" la Agenția pentru Protecția Mediului Cluj pentru emiterea acordului de mediu. Proiectul prevede amenajarea unor trasee cicloturistice în județele Bihor, Alba și Cluj, iar la APM Cluj a ajuns doar partea care privește județul Cluj.

În județul nostrul, traseul propus traversează comunele Mărgău, Beliș, Mărișel, Rîșca, Călățele, Sâncraiu, Săcuieu și Poieni. Informațiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul APM Cluj, str. Dorobanților, nr. 99, și la sediul CJ Cluj, str. Dorobanților, nr. 106, în zilele de luni-joi, între orele 9:00-14:00, și vineri între orele 9:00 și 13:00. Observațiile publicului privind proiectul velo prin Munții Apuseni pot fi făcute la sediul APM Cluj.

Proiectul ,,Velo Apuseni" presupune amenajarea a 227 de kilometri de piste de biciclete, din care 99,3 km vor fi pe teritoriul județului Bihor, 35,3 km pe teritoriul județului Alba, iar restul de 92,4 km în județul Cluj.

https://media9.ro/cea-mai-lunga-pista-de-biciclete-din-tara-se-face-in-zona-clujului-proiectul-este-analizat-la-agentia-de-mediu/

gsimon

Am remarcat in weekend ca se lucreaza la podul din Ciurila, cel pe care se circula pe o banda pe sens, cu cedare de prioritate.

Stiu ca latimea lui era mentionat ca un eventual impediment pentru conexiunea Clujului la autostrada/nodul din Ciurila, nod despre care de altfel nu am mai auzit nimic ca s-ar misca ceva.

Stiti voi ceva mai multe?


zol21

QuoteDirecția Regională de Drumuri si Poduri (DRDP) Cluj anunţă că a depus solicitarea de emitere a acordului de mediu pentru proiectul ,,Proiectare și execuție lucrări pentru obiectivul: Pasaj de legatură între DN 1C si Parcul Industrial Tetarom III". Pasajul urmează să fie realizat în comuna Bonțida, sat Răscruci și comuna Jucu, sat Juc-Herghelie, județul Cluj.

https://media9.ro/pas-important-pentru-realizarea-pasajului-de-legatura-intre-dn-1c-si-parcul-industrial-tetarom-iii-de-la-jucu/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR0woDrI94w8Suh0n-wp3mfCP44Vz6U14Y_7IIfiBWZhN3geMJcUT_1mzms_aem_Vqy3DxEH0GnhKtGmy3KIoA

Observ insa că licitația tot nu e finalizată ...

https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100250331/

qionescu1

Utilitatea acestui pasaj nu va fi cea asteptata. Inteleg ca remediaza partial o parte din traficul ce utiliza intersectia din Jucu Herghelie de langa Ecolor (ce traverseaza si calea ferata) dar o face impingandu-l trei km mai la nord spre viitorul pasaj peste calea ferata.

Asta in conditiile in care intersectia problematica de la Jucu va ramane la fel, semaforizata si consumatoare de timp. Descarcarea de pe pasaj ca fi tot in DN1C, tot fara prioritate, pe un sector de 4 benzi intr-o portiune in care se circula in mare viteza iar cei care traverseaza o idee mai rapid calea ferata (ce-i drept in siguranta) se reincoloneaza in traficul de pe DN1C de care nu scapa. Deci cam ce castigi la pod dai la vama. Singura varianta castigatoare ar fi printr-o legatura cu A3 prin  Rascruci - Mihaesti/Topa Mica care din pacate inca se lasa asteptata.