[Nord-Vest] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Regiunea Nord-Vest

Started by Bogdan_Cluj, March 29, 2017, 10:29:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Manodragon

Bogdan_Cluj, multumesc mult pentru harta interactiva!
O sa o folosesc in viitoarele ture cu bicicleta. Faină treabă!

Bogdan_Cluj

Sumarizare lucrari DJ Cluj:

"Situația la zi a lucrărilor de reabilitare și modernizare, respectiv întreținere, a drumurilor județene din județul Cluj

În ceea ce privește investițiile din cadrul programelor de lucrări de reabilitare și modernizare, la sfârșitul lunii august se aflau în plină derulare lucrări pe următoarele drumuri județene:
• DJ 161A Iuriu de Câmpie – Ceanu Mare – DJ 150;
• DJ 107N, pe două sectoare de drum, respectiv Băișoara – Valea Ierii și Gura Râșca – Someșul Rece;
• DJ 161C Aluniș – Corneni;
• DJ 109A Chinteni – Dealul Jurcii;
• DJ 107R Muntele Băișorii – Muntele Mare – Pârtia Buscat;
• DJ 108C Mănăstireni – Călata – Mărgău – Răchiţele;
• DJ 107P Gilău – Someșu Rece – Mărișel – DN 1R;
• DJ 151C Tritenii de Jos – limită cu judeţul Mureş;
• DJ 107L Petreşti – Lita.
• DJ 108B limită cu judeţul Sălaj – Bobâlna – Viile Dejului;
• DJ 109D Jucu de Mijloc;
• DJ 107M Luna de Sus – Vlaha – Săvădisla – Băişoara – Iara – Buru – limită cu judeţul Alba;
• DJ 109B Fundătura – Corneşti;

La capitolul lucrări de întreținere, în primele opt luni ale anului 2018 au fost finalizate sau se află în plină derulare lucrări constând în așternere de covor asfaltic, reparații și alte categorii de operațiuni necesare menținerii condițiilor tehnice corespunzătoare, pe următoarele drumuri sau sectoare de drumuri județene:
• DJ 103G, pe mai multe sectoare de drum, după cum urmează: Aiton – Ceanu Mic (covor asfaltic finalizat), DN1 – Tureni (covor asfaltic finalizat), (DN 75) Mihai Viteazu – Cheia – Cheile Turzii (covor asfaltic finalizat), Cheile Turzii – Sănduleşti (pietruire), Gheorgheni – Centura ocolitoare Vâlcele-Dezmir-Apahida (covor asfaltic finalizat), Podeni – Moldoveneşti (şanţuri, decolmatare podeţe), Centura ocolitoare Vâlcele-Dezmir-Apahida – limită cu municipiul Cluj-Napoca (plombări, burduşiri);
• DJ 161B Turda – Ploscoş (covor asfaltic finalizat);
• DJ 103M Rediu – Aiton (pietruire);
• DJ 103K Căpuşu Mare – Râşca (plombări, burduşiri, covor asfaltic);
• DJ 107R Băişoara – Muntele Băişorii (covor asfaltic finalizat);
• DJ 107N Mănăstirea Muntele Rece (şanţuri, aşternere de material pietros);
• DJ 107M Săcel – Buru – limită cu judeţul Alba (burduşiri, plombări);
• DJ 103T Feleacu – Pârtia de schi Feleacu (covor asfaltic finalizat);
• DJ 150 Luna – Aeroportul militar Luna (covor asfaltic finalizat);
• DJ 150A Crişeni – DN 16 (plombări, burduşiri);
• DJ 109V Pădureni – Satu Lung (lucrări pregătitoare în vederea asfaltării şi reciclării);
• DJ 109S Borşa – Giula (eliminarea gropilor cu material pietros);
• DJ 764B (DN 1) Valea Drăganului – Baraj Drăgan (plombări);
• DJ 108K limită cu judeţul Bihor – DJ 764B (plombări);
• DJ 161A Apahida – Cojocna – Iuriu de Câmpie (plombări, burduşiri);
• DJ 161 Bonţida (plombări, burduşiri); DJ 161 Dăbâca – Pâglişa – Dârja – Panticeu (strat de balast în vederea reciclării şi aşternerii de covor asfaltic); DJ 161 Gădălin (plombări cu asfalt, burduşiri);
• DJ 109D (DJ 109C) – Sic – Coasta – Vişea (reciclare şi covor asfaltic finalizat);
• DJ 161D Unguraş – Valea Unguraşului (plombări cu asfalt, burduşiri şi covor asfaltic finalizat);
• DJ 107N Muntele Rece – Gura Râştii (pietruire);
• DJ 108C (DN1) – Ardeova – Mănăstireni (covor asfaltic finalizat); DJ 108C Leghia – DN1(plombări, burduşiri);
• DJ 107T Măguri Răcătău – Măguri (reprofilare cu adaos de piatră);
• DJ 109C pe sectoarele de drum Fizeşu Gherlii – Sântioana – Ţaga (reparaţii la sistemul rutier, burduşiri) şi Ţaga – Sucutard – Cămăraşu (plombări cu asfalt şi şanţuri);
• DJ 107J Valea Ierii – Caps – Cerc (covor asfaltic finalizat);
• DJ 107P Someşu Rece – Mărişel (plombări);
• DJ 109S Borşa – Giula (pietruire);"

sursa: https://www.facebook.com/cjcluj/posts/1837623526351254?__xts__%5B0%5D=68.ARD5Z3M3M9l2mDkWfMc0L87n-C4sqlmCQ03GHa9BMMp549mj0oa6udTuLRhgD80S2aQOCvV6hm1rGOkHU79GgVxKjblDWaCC_LSs907NGy4vwtczbzL3Q1c1wKL6kHh-Cs1vY6Uuf2usf3Rc1khabzttTQ2VJMuKr2lEE9T7iAW405jCwJZAtg&__tn__=-R

vladb

^ Meanwhile, in Florestistan (a se citi - comuna Floresti - cea mai mare comuna din tara - aprox. 50.000 de locuitori), se anunta o toamna fierbinte pentru:
  - consiliul local, primar si constructori: http://portal.just.ro/33/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=11700000000128336&id_inst=33
Pe scurt ISC (Inspectoratul de Stat in Constructii) a castigat procesul cu Primaria Floresti vis-a-vis de legalitatea PUGului (!!!!). Nu stiu exact ce repercursiuni vor fi dar toate AC-urile date sau vor fi date in baza PUGului ilegal sunt cam in aer.
  - consiliul local, primar si DIFERIT: http://portal.just.ro/117/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=11700000000131436&id_inst=117
Constructorul drumului de ocolire SUD din Floresti a dat in judecata Primaria Floresti si astfel termenul de finalizare este in aer. Este lesne de inteles unul dintre motive: de vreo 2 ani de cand e semnat contractul, culuarul de expropriere nu este in totalitate pus la dispozitia constructorului. Probabil si alte claim-uri pe care aroganta primarului din comuna nu le-a bagat in seama.

Ramane de urmarit!

TibiV

Mi se pare ca este un "cartof fierbinte"... Foarte fierbinte!
Apreciem daca ne tii la curent....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RaduC

Apropos de cartofi fierbinți, muntelui Rât, cea mai noua forma de relief din România, îi va fi stopată încrețirea în viitorul iminent?

vladb

Quote from: TibiV on September 06, 2018, 11:43:35 PM
Mi se pare ca este un "cartof fierbinte"... Foarte fierbinte!
Apreciem daca ne tii la curent....

Va tin, ca sunt direct implicat ca si cetatean al comunei Floresti. Pe scurt, lucrurile stau cam asa:
1. PUG-ul comunei Floresti a expirat de facto pe 11.01.2018.
2. "Desteptii pamantului" si-au dat seama prin iulie cand au dat o HCL prin care...prelungesc valabilitatea PUG-ului vechi pana la terminarea noului PUG.
3. Prefectul a anulat HCLul si Primaria a chemat in judecata Institutia Prefectului. Primaria a castigat la Tribunal in ambele randuri (proces + recurs) si a obtinut suspendarea anularii pe motive de... vicii de procedura (prefectura nu a trimis la timp niste acte)
4. ISC-ul (cred ca s-a facut parte in proces) a atacat la Curtea de Apel si a castigat anularea suspendarii. Definitiva.

Doar ca...iubitul nostru guvern a incercat intre timp sa isi salveze primarii dand OUG 51/2018 prin care se completeaza legea 350/2001 care reglementeaza urbanismul, schimband, printre altele, un paragraf esential: "(1^3) Termenul de valabilitate a Planului urbanistic general se prelungește, pe bază de hotărâre a consiliului local/Consiliului General al Municipiului București, până la intrarea în vigoare a noului plan urbanistic general, cu condiția inițierii demersurilor de elaborare/actualizare a planului urbanistic general înainte de expirarea termenului de valabilitate.". Bineinteles ca primarul a beneficiat si el de treaba asta (nota suplimentara: primarul e PNL dar cu "apucaturi" PSD - si argumentez asta prin faptul ca la unul dintre protestele impotriva haosului urbanistic a zis ca "suntem scoliti in ong-uri Sorosiste" - aveti un sentiment de deja vu?), OUGul fiind dat inainte de HCL. Acum se pun intrebarile urmatoare:
1. OUGul respectiv reglementeaza prelungirea unui PUG aflat inca IN termenul de valabilitate, ori PUGul din Floresti expirase deja de 4-5 luni...E legal?
2. In ce baza s-au dat ACuri in perioada (12 ianuarie - august 2018) pana si-au dat ei seama de ce prostii au facut?
Concluzia e ca se va incerca (impreuna cu niste juristi) sa facem o solicitare Institutiei Prefectului, arhitectului sef al judetului + o opinie de la MRDP. Vom vedea...

In ceea ce priveste contractul cu DIFERIT, poate ma ajutati voi cu raspunsul la urmatoarea intrebare: Daca un constructor NU are inca TOT culuarul expropriat predat de catre beneficiar, poate sa nu inceapa lucrarile?
Faza e ca, mintile extraordinare din primarie, nu au acordat atentia necesara faptului ca drumul de ocolire SUD trece prin "curtea" unitatii militare din localitate. Si cand e de expropriat terenul armatei...e big problem (vezi centura Zalau unde se vorbeste de treaba asta de minim 7 ani. Nu intamplator e finalizata doar jumatate din aceasta centura, iar cealalta jumatate e in stadiul realizare SF).
Mai mult, anumite vrabiute spun ca armata a conditionat predarea de gestiune (asta e alta chichita ca sa dribleze o HG inerenta - terenul statului se expropriaza doar in urma unei hotarari de guvern) de realizarea unei "zone de siguranta" pe tronsonul care ii intereseaza direct. A se citi - zid de sprijin - deoarece ei au scos din joben un studiu prin care au ajuns la concluzia ca terenul nu va rezista si daca se construieste varianta, sunt iminente alunecarile de teren. Mai departe, sunt doua posibilitati: ori armata a informat DIFERIT asupra acesti studiu, ori DIFERIT si-a dat singura seama de treaba asta, cert e ca DIFERIT a dat in judecata Primaria si sunt convins  ca claim-ul lor presupune si bani suplimentari + extensie temporala.
Ca si concluzie personala: Sunt convins ca Primaria este in culpa deoarece, la cat de arogant si orgolios este primarul din Floresti, daca avea dreptate, rezilia de muuuult contractul cu DIFERIT. By the way, daca stie cineva cine e consultantul lucrarii, taaaare as fi recunoscator sa spuna si aici. Ca eu nu am gasit nicaieri si am omis sa intreb treaba asta pe legea 544.

Sper ca am fost destul de explicit. Problema e ca Florestiul a trecut demult de "ceasul al 12 lea" si haosul urbanistic girat de ultimii 2 primar e, din punctul meu de vedere, IREVERSIBIL.

bacovia

Vlad, f interesant.

Radio Sant spune ca primaru din Floresti are foarte mult teren pe partea ailalta de Somes - pe unde trece 'centura de nord'. E lesne de inteles ca doreste sa le valorifice. Asa ca centura asta de sud e un joc de glezne numa bun pentru campania electorala. Uite utilaju, nu e utilaju. Nici vorba a se vrea finalizat proiectu (la nivel de administratie locala ma refer).

Iar firma Diferit sunt convins ca intelege fenomenu, doar cu mafioti a tot lucrat. Pe surse stiu ca are oameni capabili sa 'evalueze proiectu'.

Bogdan_Cluj

A început asfaltarea pe drumul județean 161 Dăbâca – Pâglişa – Dârja – Panticeu
- ultima postare pe subiect aici

,,Sunt lucrări extrem de importante întrucât drumul județean 161 face joncţiunea cu drumul naţional DN 1C. ...

Lucrările constau în reciclare in situ, respectiv aşternerea unui strat de balast în grosime de 20 de centimetri, cu cilindrare, şi reciclarea cu adaos de ciment şi lianţi în grosime de 15 centimetri din stratul de balast pe un sector de drum în lungime de 9,3 kilometri. Concomitent cu lucrările de stabilizare a stratului de balast, au fost demarate lucrări de aşternere de covor asfaltic în grosime de 6 centimetri, în condiţiile realizării unei căi de rulare cu o lăţime de 5,5 metri.

În această etapă, a fost deja aşternut stratul de covor asfaltic pe o lungime de 1,5 kilometri, pe ambele sensuri, şi pe aproximativ un kilometru pe un sens de circulaţie, pe direcţia Panticeu – Dârja.

Lungimea totală a sectorului de drum vizat de lucrările de întreţinere este de peste 10 kilometri, de la kilometrul 30+935 până la kilometrul 41+100, în condiţiile în care, pe porţiunile rămase, acolo unde situaţia o impune, se vor executa lucrări de refacere a sistemului rutier constând în plombări şi burduşiri. Totodată, proiectul prevede inclusiv realizarea de acostamente şi şanţuri, precum şi executarea de cosiri şi defrişări.


11 poze aici

Bogdan_Cluj

Au fost finalizate lucrările de asfaltare pe drumul județean 161A Iuriu de Câmpie – Ceanu Mare

Consiliul Județean Cluj a finalizat asfaltarea drumului județean DJ 161A, pe tronsonul Iuriu de Câmpie – Ceanu Mare, ca parte a programului anual de modernizare şi reabilitare a infrastructurii județene de transport.
Proiectul de investiții a vizat asfaltarea în două straturi, respectiv binder și strat de uzură, a unui tronson cu o lungime de 7,19 kilometri cuprins între pozițiile kilometrice 22+610 și 29+800.

,,Importanța lucrărilor pe drumul județean 161A, implicit pe sectorul Iuriu de Câmpie – Ceanu Mare, este dată de faptul că acesta traversează aproape întreaga regiune de sud-est a județului, oferind reale oportunități de dezvoltare economico-socială, mai ales în zona comunei Cojocna, binecunoscută pentru lacurile și bazinele cu apă sărată folosite în scopuri terapeutice", a declarat președintele Consiliului Județean Cluj, domnul Alin Tișe.

Anterior lucrărilor de asfaltare, au fost executate lucrări de reabilitare a fundaţiei drumului, în zonele afectate, prin refacerea dalelor de beton deteriorate, respectiv burduşiri, plombări şi așternerea unui strat de piatră în zonele unde situația a impus acest lucru.
Proiectul mai prevede și realizarea de acostamente, şanţuri şi podeţe, finalizarea completă a investiției urmând să se realizeze prin execuţia de marcaje şi semnalizare rutieră.
Lucrările sunt executate de Asocierea Samus Tec SA, Construct Perom şi Via Procons SRL, bugetul alocat investiției fiind de 6.726.768,95 lei, fără TVA.


14 poze aici

Bogdan_Cluj

Au demarat lucrările de întreţinere pe drumul județean 109V Pădureni – Satu Lung

Consiliul Județean Cluj a demarat o serie de lucrări de întreținere curentă și periodică ce vizează drumul județean 109V Pădureni – Satu Lung, ca parte a programului anual de îmbunătățire a infrastructurii rutiere a județului.

,,Sunt lucrări extrem de importante pentru locuitorii din zonă întrucât drumul județean 109V asigură legătura directă cu zona metropolitană, pe direcția Chinteni – Cluj-Napoca", consideră președintele Consiliului Județean Cluj, domnul Alin Tișe.

Lucrările constau în reciclare in situ, respectiv aşternerea unui strat de balast cu cilindrare şi reciclarea cu adaos de ciment şi lianţi în grosime de 15 centimetri din stratul de balast pe sectorul de drum în lungime de aproximativ 3 kilometri cuprins între pozițiile 8+355 şi 11+100. După stabilizarea stratului de balast, lucrările vor continua cu aşternerea de covor asfaltic cu grosimea de 6 centimetri.

Lungimea totală a sectorului de drum vizat de lucrările de întreţinere este de peste 7 kilometri, mai exact de la kilometrul 8+355 până la kilometrul 15+390, în condiţiile în care, pe sectorul de drum cuprins între kilometrul 11+100 şi kilometrul 15+390 sunt prevăzute lucrări de scarificare și reprofilare a drumului cu adaos de piatră şi cilindrare, eliminarea gropilor prin acoperirea cu material pietros-balast cu cilindrare, tăieri și completări de acostamente, curățarea șanțurilor și rigolelor precum și desfundarea podețelor.

În această fază, a fost deja așternut stratul de balast pe o lungime de peste doi kilometri.


7 poze aici

Bogdan_Cluj

Lucrări de întreţinere pe drumul județean 109C Cămărașu (DN 16) – Hodaie - Geaca

Consiliul Județean Cluj informează locuitorii din zonă și participanții la trafic în legătură cu faptul că pe drumul judeţean 109C Cămăraşu (DN 16) – Hodaie – Geaca au demarat şi se află în plină derulare lucrări de întreținere ce au drept scop îmbunătățirea condițiilor de circulație rutieră.

Este vizat un sector de drum în lungime de peste 9 kilometri, de la kilometrul 39+200 (DN 16 – Cămăraşu) până la kilometrul 30+000 (Geaca). Lucrările de întreţinere constau în frezarea porţiunilor deteriorate din calea de rulare, plombări cu beton asfaltic și burdușiri.

,,Ceea ce urmărim prin intermediul acestor lucrări este să contribuim la asigurarea unei circulații în condiții normale și de siguranță. Totodată, creăm astfel și noi oportunități de dezvoltare economică a zonei, cunoscută pentru rețeaua de lacuri de pescuit de agrement şi nu numai" a precizat președintele Consiliului Județean Cluj, domnul Alin Tișe.

Reamintim în acest context faptul că, în cursul acestui an, s-au executat lucrări de întreţinere pe mai multe sectoare situate pe acest drum judeţean care are o lungime de aproape 38 de kilometri. În funcție de starea de degradare a căii de rulare, lucrările de întreţinere care s-au executat au constat în așternerea de covor asfaltic, plombări cu emulsie bituminoasă prin stropiri succesive, plombări cu beton asfaltic, burduşiri, aducerea la profil a acostamentelor, completarea acostamentelor, desfundarea și curățarea podeţelor, şanţurilor şi rigolelor, curăţarea albiilor de sub poduri şi reparaţii la trotuare cu asfalt turnat.

6 poze aici

Ionut

CNAIR a cumpărat servicii de întreţinere pentru drumurile administrate de DRDP Cluj în valoare de aproape 59 milioane de lei

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a achiziţionat servicii de întreţinere a drumurilor pentru Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri (DRDP) Cluj, în valoare de 58,8 milioane de lei (12,6 milioane de euro), fără TVA, potrivit unui anunţ publicat sâmbătă pe Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP). CNAIR a încheiat un acord-cadru, pe patru ani, care vizează executarea unor lucrări de întreţinere curentă pentru poduri, pasaje, podeţe şi tuneluri. În plus, acordul vizează şi întreţinerea zidurilor de sprijin şi prevenirea efectelor inundaţiilor pentru drumurile administrate de DRDP Cluj. Cele două firme care au câştigat contractele sunt Teo Trans Consulting din Bucureşti şi Athos Com din Crişeni, judeţul Sălaj. Tipul procedurii a fost licitaţie deschisă, iar criteriul de atribuire a fost preţul cel mai scăzut.

News.ro

Bogdan_Cluj

A început asfaltarea tronsonului Vultureni – Şoimeni – Băbuţiu – Deuşu – Chinteni situat pe DJ 109A

Consiliul Județean Cluj informează participanții la trafic și locuitorii din zonă în legătură cu faptul că au fost demarate lucrările de asfaltare a tronsonului Vultureni – Şoimeni – Băbuţiu – Deuşu – Chinteni situat pe drumul județean DJ 109A.

,,Importanța lucrărilor de asfaltare recent demarate e dată de numărul mare de mașini ce tranzitează zilnic acest drum ce asigură accesul la municipiul reședință de județ și la zona metropolitană", a declarat președintele Consiliului Județean Cluj, domnul Alin Tișe.

Lucrările se desfășoară în paralel, pe sectoare, respectiv lucrări pregătitoare în vederea asfaltării constând în frezarea asfaltului, plombări și burdușiri, în prima fază, urmate de așternerea efectivă a covorului asfaltic, în etapa imediat următoare. De asemenea, mai sunt prevăzute lucrări de aducere la profil și de completare a acostamentelor, desfundarea podețelor, etc.

Este, astfel, vizat un sector de drum în lungime de aproximativ 15 kilometri, de la kilometrul 12+790, respectiv intrarea în localitatea Chinteni, până la kilometrul 27+625 din Vultureni, intersecția cu drumul județean DJ 109.
În ceea ce privește evoluția și stadiul lucrărilor, până în acest moment au fost asfaltați primii kilometri, pe ambele sensuri de circulație. Totodată, au fost efectuate lucrări pregătitoare în vederea asfaltării pe mai mulți kilometri, având ca punct de pornire localitatea Vultureni, pe direcția Şoimeni – Băbuţiu – Deuşu – Chinteni.

8 poze aici

prd.marius

Quote from: Ionut on September 25, 2018, 11:32:46 AM
vizează executarea unor lucrări de întreţinere curentă pentru poduri, pasaje, podeţe şi tuneluri.

Oare intra si podul de la Turda aici?

Bogdan_Cluj

Zece noi drumuri județene vor beneficia de lucrări de întreținere curentă şi periodică


Nu mai puțin de 10 noi drumuri județene vor beneficia de lucrări de îmbunătățire a infrastructurii rutiere ca urmare a deciziei recent adoptate în acest sens de Consiliul Județean Cluj. În acest context, al suplimentării listei programului de lucrări de întreținere pentru anul 2018, președintele forului administrativ județean a semnat deja primele contracte ce vizează execuția lucrărilor.
,,Mă bucur să dau această veste bună clujenilor și tuturor celor care ne tranzitează județul. Zece noi drumuri cu o infrastructură rutieră îmbunătățită înseamnă un plus de siguranță și confort în trafic, dar și noi oportunități de dezvoltare locală", a declarat președintele Consiliului Județean Cluj, domnul Alin Tișe.
Au fost, astfel, incluse în programul de întreținere următoarele 10 drumuri sau sectoare de drumuri județene pe care se vor executa lucrări conform Acordurilor Cadru nou încheiate:
- DJ 107R Ciurila - Filea de Jos (DJ107L) - Săcel (DJ107M);
- DJ 107L Petreștii de Jos - Crăiești - Lita (DJ107M);
- DJ 161K DN16 - Bărăi - Sava - Mureșenii de Câmpie – Chiriș;
- DJ 161E Tîrgușor - Diviciorii Mari - Habadoc - Buza - Feldioara – Hodaie;
- DJ 105S (DN1N) - Pata – Boju;
- DJ 108N Aghireșu – limită cu județul Sălaj;
- DJ 103V Vlaha (DJ107L) – Vălișoara;
- DJ 109E Valea Groșilor - limită cu județul Sălaj;
- DJ 172A limită cu județul Bistrița Năsăud - Habadoc – Țaga
- DJ 191D limită cu județul Sălaj – Ciucea.

Decizia includerii acestor drumuri în lista de lucrări pentru anul curent a avut la bază o serie de considerente obiective legate de starea de viabilitate a acestora, evaluată în teren de către experții Direcției de Administrare a Domeniului Public şi Privat din cadrul Consiliului Județean Cluj, prilej cu care au fost stabilite și lucrările ce se impun a fi executate.

sursa