[Nord-Vest] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Regiunea Nord-Vest

Started by Bogdan_Cluj, March 29, 2017, 10:29:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

florin74

Partea de Cluj stiu ca e facuta pe vechiul POR (2007-2014). Cu scandal, taraboi, rezilieri. etc.

Acum se face
harta

Pentru astea sunt deja semnate contractele de finantare. Segmentul pe Bihor am impresia ca e mai lung, ajunge la Salonta. (asa a fost depus)
http://www.bihon.ro/se-cer-chingi-pentru-drumul-apusenilor/1855839

Uite cum arata. E foarte complicat, sunt proiecte care au fost gandite sa lege mai multe judete, dar in Romania nu sunt in stare sa coopereze 2 oameni, daramite 2 judete :)

Bogdan_Cluj

Pe drumul judeţean DJ 150 Viişoara – Frata – Crişeni – Mociu au fost demarate lucrări de întreţinere curentă şi periodică ce au drept scop asigurarea unei circulații normale, în condiții de siguranță.

Importanța acestor lucrări pe care le executăm pe sectorul de drum Câmpia Turzii – Viișoara – Frata – Mociu este dată de faptul că acesta tranzitează o zonă vastă a județului și asigură o legătură directă între drumurile naționale DN 16, pe direcția Mociu și DN 15 pe direcția Câmpia Turzii.

Este vizat, astfel, un sector de drum în lungime de aproximativ 40 de kilometri, de la kilometrul 0+600 - localitatea Viișoara, până la kilometrul 40+300 pe direcția Mociu, intersecția cu drumul național DN 16. Lucrările constau în plombări cu beton asfaltic și burdușiri.

Reamintim în acest context faptul că drumul județean 150 Viişoara – Frata – Crişeni – Mociu este inclus în Programul de investiţii pentru anul 2018 privind lucrările de modernizare şi reabilitare a drumurilor județene, lucrările fiind finanțate din creditul în valoare de 50.000.000 de euro angajat în acest scop de Consiliul Județean Cluj. În prezent, proiectul se află în faza de obținere a autorizației de construire, lucrările urmând să demareze în cursul acestui an.

4 poze aici: https://www.facebook.com/AlinTise/posts/1779165818809998

cristi5

^^ am fost pe Stana de Vale - baraj Lesu-Remeti  - baraj-Dragan cu Dacia acum vreo 20 de ani. Superb peisajul

Sunt fraieri mari de tot bihorenii ca nu inchid Ic Ponor-Padis, macar pe o banda si jumatate cu locuri de intalnire (gen Rachitele -Belis). Probabil vor sa tina Padisul numai pt bihoreni. Arata jalnic partea de cazare de acolo.

Toate zonele astea au potential turistic urias, lipsesc doar drumurile, si culmea, doar cateva segmente scurte.

Si toata discutia asta arata cat de anacronica e notiunea de judet. Ar trebui sa nu mai finanteze EU drumuri care se termina la limita de judet, sa oblige cele 2 judete sa coopereze. Remeti-Valea Draganului e un caz fericit, dar acolo e destul trafic, cunosc multi oameni care fac ruta regulat.

Bogdan_Cluj

Se executa lucrari de intretinere pe drumul judetean 109C Fizesu Gherlii – Santioana - Taga

     Consiliul Judetean Cluj a demarat lucrarile de intretinere pe drumul judetean DJ 109C Fizesu Gherlii – Santioana – Taga. Acestea vizeaza mai multe sectoare de drum de pe un tronson in lungime totala de aproximativ 38 de kilometri cuprins intre pozitiile kilometrice 1+400 si 39+200.
     ,,Rolul acestor lucrari este acela de a contribui la asigurarea unei circulatii normale si in conditii de siguranta. In acelasi timp, imbunatatirea infrastructurii rutiere a acestui drum judetean va crea noi oportunitati de dezvoltare a zonei, cunoscuta indeosebi pentru reteaua de lacuri de pescuit de agrement, dar nu numai.", a declarat presedintele Consiliului Judetean Cluj, domnul Alin Tise.
     Lucrarile constau in burdusiri, plombari cu emulsie bituminoasa prin stropiri succesive, plombari cu beton asfaltic, aducerea la profil a acostamentelor, completarea acostamentelor, desfundarea si curatarea podetelor, santurilor si rigolelor.
     De asemenea, tot in aceste zile au loc lucrari pregatitoare in vederea asfaltarii unui sector de drum in lungime de 3 kilometri, cuprins intre kilometrul 14+600 si kilometrul 17+600, lucrarile de asfaltare urmand sa fie executate in perioada imediat urmatoare.
Sursa: http://www.cjcluj.ro/lucrari-intretinere-dj-109c/


Update 19 iunie 2018: pe un sector în lungime de peste cinci kilometri al drumului județean DJ 109C Fizeşu Gherlii – Sântioana – Ţaga, cuprins între pozițiile kilometrice 12+500 și 17+600, lucrările de întreținere au intrat în faza de aşternere a covorului asfaltic; detalii: https://www.facebook.com/cjcluj/posts/1708221149291493

Update 10 iulie 2018: finalizare asfaltare pe cei 5 km. " Pentru completa finalizare a lucrării, urmează să se mai intervină la şanţuri şi acostamente, precum şi în ceea ce privește executarea marcajelor rutiere."
5 poze aici: https://www.facebook.com/cjcluj/posts/1739886199458321

Bogdan_Cluj

Lucrări de întreținere și asfaltare pe drumul județean ce duce la Aeroportul militar de la Luna

Consiliul Județean Cluj anunță participanții la trafic și locuitorii din zonă că pe drumul județean DJ 150A, pe sectorul cuprins între drumul național DN 15 și Aeroportul militar din localitatea Luna au demarat și se află în plină derulare lucrări de întreținere care se vor finaliza prin așternerea de covor asfaltic.

,,Îmbunătățirea infrastructurii acestui drum județean are o importanță aparte având în vedere faptul că Aeroportul militar din localitatea Luna reprezintă un obiectiv strategic, utilizat inclusiv în operațiuni cu participare NATO" a declarat președintele Consiliului Județean Cluj, domnul Alin Tișe.

Lucrările vizează un tronson de drum în lungime de 2,6 kilometri, între kilometrul 0+000 și kilometrul 2+600. Până în această fază a lucrărilor a fost deja asfaltat un sector de drum în lungime de aproximativ 1,5 kilometri, pe ambele sensuri de circulație, după ce, în prealabil, au fost executate lucrări pregătitoare constând în plombări cu beton asfaltic și burdușiri.
Pentru finalizarea completă a proiectului urmează să se execute și lucrări de aducere la profil și completare a acostamentelor, de curățare a șanțurilor și rigolelor și de desfundare a podețelor.


7 poze aici: https://www.facebook.com/cjcluj/posts/1672032022910406

Bogdan_Cluj

Așternere de covor asfaltic pe drumul judetean 103G Mihai Viteazu – Cheia – Cheile Turzii


Consiliul Județean Cluj aduce la cunoștința participanților la trafic, turiștilor și locuitorilor din zonă faptul că pe drumul județean DJ 103G (DN75) Mihai Viteazu – Cheia – Cheile Turzii lucrările de întreținere au intrat într-o nouă fază, respectiv cea de așternere de covor asfaltic. Este, astfel, vizat un sector de drum în lungime de 3,67 kilometri cuprins între kilometrul 27+300 si kilometrul 30+970.

...

În această etapă a lucrărilor a fost deja asfaltat un sector de drum în lungime de aproximativ un kilometru. Având în vedere condițiile meteorologice extrem de favorabile, lucrările se desfășoară într-un ritm susținut, fapt pentru care se preconizează o finalizare rapidă a acestora.

În prealabil, au fost executate o serie de lucrări pregătitoare privind refacerea sistemului rutier în zonele afectate, respectiv spargerea dalelor de beton deteriorate, plombări cu beton asfaltic și burdușiri.
Alături de turnarea de covor asfaltic, proiectul prevede inclusiv realizarea de acostamente, curățarea șanțurilor, rigolelor și podețelor.

10 poze aici: https://www.facebook.com/cjcluj/posts/1675925849187690

Update 25 iunie 2018: S-au finalizat lucrările de asfaltare pe sectorul de drum în lungime de 3,67 kilometri cuprins între pozițiile kilometrice 27+300 şi 30+970.
5 poze: https://www.facebook.com/AlinTise/posts/1845711535488759

Update 1 august 2018: Marcaje rutiere
5 poze aici: https://www.facebook.com/cjcluj/posts/1776228029157471

Bogdan_Cluj

Au demarat lucrările de reabilitare și modernizare a drumului județean Gilău – Someşu Rece – Mărişel – DN 1R

Consiliul Județean Cluj a demarat lucrările de reabilitare și modernizare a drumului județean DJ 107P (DN 1) Gilău – Someșul Rece – Mărișel – DN 1R, un proiect amplu ce vizează tronsonul cu o lungime de 44,26 de kilometri cuprins între pozițiile kilometrice 0+000 și 44+260.

,,Reabilitarea și modernizarea în profunzime, de la fundație și până la cele două straturi de asfalt, a acestui drum județean din zona de munte ce a avut de suferit de-a lungul timpului din cauza calamităților și a condițiilor de relief are o importanță strategică întrucât acesta traversează o mare parte a Munților Apuseni, o zonă extrem de atractivă nu numai din punct de vedere turistic, ci și din punct de vedere istoric, economic și social.", a declarat președintele Consiliului Județean Cluj, domnul Alin Tișe.

De o mare complexitate, lucrările de reabilitare și modernizare presupun intervenția pe toată lungimea sectorului vizat, începând de la fundaţia drumului, în zonele unde acest lucru se impune, şi până la așternerea a două straturi de asfalt, respectiv binder și strat de uzură. De asemenea, proiectul prevede şi realizarea de acostamente, şanţuri, rigole și podețe, racordări la drumurile laterale, proiectul urmând să se finalizeze prin realizarea de marcaje şi semnalizare rutieră.
Lucrările au demarat prin executarea de casete pentru lărgirea căii de rulare existente la 6 metri şi, respectiv, la mai mult de 6 metri în curbe, cu repoziționarea axului drumului.

Reamintim în acest context faptul că drumul județean DJ 107P (DN 1) Gilău – Someşul Rece – Mărişel – DN 1R este inclus în Programul de investiţii pentru anul 2018 privind lucrările de reabilitare și modernizare a drumurilor judeţene, lucrările fiind finanţate din creditul de 50.000.000 de euro angajat în acest scop de Consiliul Judeţean Cluj.

Lucrările sunt executate de Asocierea SC Kiat Group Construct SRL – SC Tehnic Asist SRL – SC Damar Consult SRL, bugetul alocat investiței fiind de 28.721.214,44 lei (fără TVA).

7 poze aici: https://www.facebook.com/cjcluj/posts/1677020552411553

zol21

In sfarsit... sa speram ca vor fi cat mai multe poze de pe acest santier.

Bogdan_Cluj

Modernizarea drumului județean 151C Tritenii de Jos – limită cu județul Mureș se apropie de finalizare

Lucrările de modernizare derulate de Consiliul Județean Cluj pe drumul județean DJ 151C Tritenii de Jos - limită cu județul Mureș au intrat în ultima fază de execuție și sunt extrem de aproape de finalizare.

...

Investiția a vizat un sector de drum în lungime totală de 10,2 kilometri, de la kilometrul 12+500 până la kilometrul 22+700. Aceasta a avut drept scop reabilitarea căii de rulare, în profunzimea drumului, începând de la fundație și până la așternerea de covor asfaltic în două straturi, binder și strat de uzură, cu inserție de material geocompozit.

După ce, în prealabil, lucrările derulate în cursul anului trecut au fost finalizate pe un sector în lungime de 6,9 kilometri, lucrările din acest an au vizat sectorul de drum rămas, în lungime de 3,3 kilometri.
Până în această etapă, pe cei 3,3 kilometri de drum a fost turnat deja stratul de binder iar stratul de uzură a fost așternut pe mai mult de 50% din lungimea sectorului de drum.

În prealabil, în baza proiectului tehnic, au fost executate casete pentru lărgirea căii de rulare existente până la 6 metri și realizarea fundației prin așternere de strat de piatră cu cilindrare. Totodată, pentru finalizarea completă a investiției, se vor executa lucrări constând în acostamente, șanțuri și podețe, marcaje și semnalizare rutieră.


4 poze aici: https://www.facebook.com/cjcluj/posts/1678001882313420

Bogdan_Cluj

Se execută lucrări de asfaltare pe drumul județean 107J Valea Ierii – Caps - Cerc

Consiliul Județean Cluj aduce la cunoștința participanților la trafic, a turiștilor și a locuitorilor din zonă faptul că, în cadrul programului de lucrări ce vizează îmbunătăţirea infrastructurii rutiere a judeţului, pe drumul judeţean DJ 107J Valea Ierii – Caps – Cerc au demarat o serie lucrări de întreţinere şi reparaţii care se vor finaliza cu așternerea de covor asfaltic. Este, astfel, vizat un tronson cu o lungime de 4,3 kilometri cuprins între pozițiile kilometrice 11+400 și 15+700.

...

După ce, în prealabil, au fost executate lucrări pregătitoare constând în înlăturarea denivelărilor, plombări cu beton asfaltic şi burduşiri, proiectul a ajuns în etapa așternerii de covor asfaltic, fiind deja asfaltat, până în acest moment, un sector în lungime de aproximativ un kilometru.

În ceea ce privește calitatea lucrărilor și conformarea acestora la standardele în domeniu, la solicitarea Consiliului Județean Cluj, în calitate de beneficiar al investiției, un laborator specializat a extras de pe acest sector de drum carote pentru verificarea calităţii stratului de asfalt, respectiv a grosimii și consistenței acestuia.

Lucrările vor fi finalizate prin completarea de acostamente, desfundarea şi curățarea șanțurilor, rigolelor şi podețelor, precum și prin repararea trotuarelor cu asfalt turnat.

11 poze aici: https://www.facebook.com/cjcluj/posts/1679236418856633


Update 14 iunie 2018 - au fost finalizate lucrarile de asfaltare. Detalii si 10 poze aici: https://www.facebook.com/cjcluj/posts/1701297619983846

TibiV

A inceput sa imi placa tot mai mult de acest CJ Cluj.
Nu face "statii orbitale", dar cred ca aceste lucrari "marunte, dar multe" valoreaza pentru cei din zona aproape cat o autostrada.

(Oricum, mai mult decat autostrada ...Alexandria-Craiova... in PPP :lol: )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


dragos76

Da, e f bine că au luat taurul de coarne și se ocupă de infrastructură. Din păcate bila neagră la nivel de județ e legată de managementul deșeurilor. Deși asta e cumva legată de situația generală din țară, în acest domeniu, unde cuvântul e DEZASTRU.

cristi5

CJ CJ se ocupa demult de drumuri, cam de la aderare, vezi Rachitele-Ic Ponor sau Belis-Rachitele care sunt drumuri turistice exceptionale. Drumuri bombardate gen Sacuieu-Scrind arata acum excelent, si cum nu prea e trafic, s-ar putea sa ramana asa multa vreme.

Si comunele din Cluj atrag fonduri, intri in satul Maguri (1300 m altitudine) sau Tranis (comuna Poieni) si zici ca ai schimbat tara. La Tranis au calculat lungimea drumului pe harta 2D (cum il aveau ei in acte) nu in 3D, si, cum e plin de dealuri, a iesit mai scurt...

Pacat ca e prea mic judetul ca entitate... daca faceau aceeasi treaba in Alba si Bihor, Apusenii erau deja la fel de accesibili ca munti din Austria sau Elvetia.

Sper sa invete si alte judete. Stiu ca e mai usor sa zici ca UE cere prea multe hartii (si au si chestia asta cu justitia), lasa ca luam de la buget (sau facem PPP ) decat sa pui osul sa pregatesti si sa manageriezi  un proiect EU.

Ma intreb cum sunt rambursate imprumuturile? Din taxele locale pe care le-a diminuat guvernul?

Si sper sa mearga si intretinerea la fel de bine.

dragos76

Quote from: cristi5 on May 25, 2018, 09:20:59 AM
Pacat ca e prea mic judetul ca entitate... daca faceau aceeasi treaba in Alba si Bihor, Apusenii erau deja la fel de accesibili ca munti din Austria sau Elvetia.

și pe partea de Alba s-au mișcat bine, chiar mai devreme decât cei de la Cluj. Asta în condițiile în care ei au pornit și cu un handicap, și mult mai multe din DJ-urile de munte nu erau asfaltate, ci doar pietruite, asta ca să nu mai zicem și de aria montană mai mare din subordine. Încă de acum 5-6 ani s-au făcut drumul către ghețarul de la Scărișoara, drumuri de acces asfaltate cu multe din cătunele don zona Sălciua, Avram Iancu, Horea etc.