[Nord-Vest] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Regiunea Nord-Vest

Started by Bogdan_Cluj, March 29, 2017, 10:29:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

StefanCelMare

Foarte probabil că da. A fost dat pe grupurile de Facebook ale asociațiilor 4x4 din Cluj zilele trecute incendiu în zona Borzești - Buru.
Posibil să fie acel incendiu.

GDPR

Portiunea de DJ107M dintre Buru si Alba era groapa langa groapa, asa ca cel mai probabil au pus o "plomba" dintr-un capat in altul. Nu stiu de ce au asteptat atat, drumul are o mare importanta turistica pentru zona Apusenilor.

Din cate inteleg, contractul dintre CJ Cluj si Kiat Group a fost reziliat in cursul anului trecut, asa ca au inclus drumurile respective in programul de intretinere a DJ-urilor: https://actualdecluj.ro/au-abandoant-lucrarile-la-drumurile-de-interes-major-pentru-cluj-dar-nici-nu-i-ar-lasa-pe-altii-sa-le-modernizeze/

StefanCelMare

Noi vești bune de pe pagina CJ Cluj. Se lucrează la drumul Apusenilor. DJ 764B ce duce din DN1 la barajul Drăgan/DJ108K ce leagă barajul Drăgan de DJ108J în zona Remeți (din ce înțeleg ARL lucrează doar până pe limita de județ CJ/BH).

Au demarat lucrările de modernizare pe Drumul Apusenilor

Lucrările de reabilitare și modenizare derulate de Consiliul Județean Cluj pe Drumul Apusenilor, în cadrul proiectului cu finanțare europeană, au demarat și se desfășoară în ritm susținut.
Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj: ,,Modernizarea Drumului Apusenilor va crea noi oportunități de dezvoltare economico-socială și turistică a întregii zone. Acesta traversează unul dintre cele mai atractive și spectaculoase areale montane ale județului, asigurând o legătură extrem de importantă între drumul național 1 și județul Bihor".
În această etapă se realizează casete de lărgire a căii de rulare, rigole carosabile, frezări și alte lucrări pregătitoare în vederea asigurării unui front de lucru consistent.

* * *

Ampla investiție este realizată de Consiliul Județean Cluj în cadrul proiectului cu finanțare europeană ce are drept scop conectarea localităţilor din judeţele Cluj şi Bihor la Rețeaua trans-europeană de transport TEN-T.
Proiectul urmărește reabilitarea și modernizarea sectoarelor cuprinse în Drumul Apusenilor, respectiv DJ 764B (DN1 – Valea Drăganului – Lunca Vișagului – Baraj de acumulare Drăgan – DJ 108K) de la km. 0+000 la km. 22+164,5 și DJ 108K (limită cu județul Bihor – Baraj de acumulare Drăgan) de la km. 26+455 la km. la 29+495.
Investiția presupune intervenţia pe toată lungimea celor două sectoare printr-o serie de lucrări complexe, în profunzimea drumului, care încep de la fundație și se vor finaliza prin aşternerea de covor asfaltic în două straturi, binder şi strat de uzură, marcaje și semnalizare rutieră, etc.
Lucrările sunt executate de Antrepriza de Reparații și Lucrări (ARL) Cluj SA, valoarea acestora fiind de 159.811.640,26, cu TVA inclus. Termenul maxim de execuție este de 24 de luni.




















Powered by API/PUM imgur uploader

StefanCelMare

O altă știre este despre DJ161C. Aici e poveste mai veche, a se citi comentariile de la postarea de facebook a CJ Cluj. Lumea e sceptică.

Au fost reluate lucrările de modernizare pe drumul judeţean 161C Iclod – Aluniş - Corneni

Consiliul Judeţean Cluj a reluat lucrările de reabilitare și modernizare pe drumul judeţean 161C Iclod – Aluniş – Corneni.
Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj: ,,Scopul reabilitării și modernizării acestui drum judeţean este de a asigura, tuturor celor care tranzitează zona, un acces rapid şi în condiţii de siguranţă la drumul naţional 1C, prin localitatea Iclod, şi, mai departe, pe direcţiile Cluj-Napoca şi Gherla – Dej".
În această fază a proiectului este vizat sectorul de drum Iclod – Aluniş, în lungime de 10,3 kilometri, de la kilometrul 0+000 până la kilometrul 10+300. Lucrările au fost reluate prin executarea de șanțuri, casete, burdușiri și alte lucrări ce vizează fundația căii de rulare. Anterior, au fost executate lucrări constând în decolmatarea și betonarea coronamentelor la podețe, montarea podețelor, executarea de șanțuri și așternerea stratului de piatră pe sectoare.
Având drept scop reabilitarea căii de rulare în profunzimea drumului, începând de la fundaţie și terminând cu aşternerea a două straturi de asfalt - binder și strat de uzură, investiția prevede și realizarea de acostamente, marcaje şi semnalizare rutieră.
Reamintim în acest context faptul că, în cadrul aceluiași proiect de investiții, sectorul de drum Aluniş – Corneni, în lungime de 2,7 kilometri, de la kilometrul 10+300 până la kilometrul 13+000, a fost asfaltat integral.

















Powered by API/PUM imgur uploader

razvam

Alte noi informatii de la CJ Cluj

QuoteAsfaltarea tronsonului Băișoara – Iara – Surduc – Buru (DN 75) – limită cu județul Alba se apropie în ritm alert de finalizare

Consiliul Județean Cluj aduce la cunoștința participanților la trafic şi a locuitorilor din zonă faptul că asfaltarea sectorului de drum Băișoara – Iara – Surduc – Buru (DN 75) – limită cu judeţul Alba avansează extrem de alert și se apropie de finalizare.
La această oră se asfaltează pe tronsonul Surduc – Iara – Băișoara, în lungime de aproximativ 11 kilometri, lucrările urmând să fie finalizate în aceste zile.
Anterior, în cursul săptămânii trecute, a fost finalizată asfaltarea sectorului situat între joncțiunea cu drumul național DN 75 (Buru) și limita cu județul Alba, în lungime de aproximativ 3 kilometri.
După finalizarea asfaltării, lucrările de întreținere vor continua pe sectorul cuprins între localitatea Surduc și drumul național DN 75. Lucrările de întreținere derulate pe drumul județean 107M vizează, în fapt, un sector de drum în lungime de 17,7 kilometri, de la kilometrul 24+300 până la kilometrul 42+000.

sursa






















florin74

Proiectul de modernizare a DJ 172 D "Poarta Transilvaniei" Mureșenii Bârgăului – Lac Colibița – Colibița – Bistrița Bârgăului – Prundu Bârgăului (DN 17) – (DN 17) Josenii Bârgăului – Strâmba – Ilva Mică (DN 17 D) – Poiana Ilvei – Măgura Ilvei, împărțit în cinci loturi, este derulat de Consiliul Județean Bistrița-Năsăud. Investiția totală este de aproximativ 50 de milioane de euro.

La Consiliul Județean Bistrița-Năsăud a fost semnat contractul de proiectare și lucrări pentru Lotul 4 din DJ 172 D "Poarta Transilvaniei", Ilva Mică / int. cu DN 17 D – Poiana Ilvei – Măgura Ilvei (18,8 km), contract reatribuit prin licitație după ce constructorul desemnat inițial nu a respectat termenele de execuție.

Licitația a fost câștigată de asocierea MIS Grup SRL – LDP SA – Diluca Project SRL, valoarea investiției ridicându-se la 50,6 milioane lei (10,5 milioane euro) fonduri europene prin Programul Operațional Regional. Durata contractului: 15 luni. Garanția lucrărilor: 10 ani.
Ce se va realiza: 7,3 km trotuare; 1,7 km pistă pentru cicliști; 14 stații de transport public cu alveole; 25 km șanțuri pereate și rigole carosabile; 80 de podețe; 4 poduri; 13,6 km ziduri de sprijin; 64 de intrări pe drumuri laterale; 562 de indicatoare, 44 de semnalizatoare cu avertizare luminoasă pentru trecerile de pietoni și 6,5 km parapet de siguranță.


Lotul 1, tronsonul 1 Mureșenii Bârgăului – Colibița (5,1 km) a fost recepționat în octombrie 2017. Valoarea investiției: 18,2 milioane lei (4 milioane euro) prin PNDL și de la bugetul județului. Constructor: Dimex Company.
Pe Lotul 1, tronsonul 2 Colibița – Mița (6,5 km) lucrează asocierea Dimex Company – Explan SRL – SC Electro-Ursa Servcom SRL (43,9 milioane de lei, adică 9,4 milioane de euro bani europeni prin POR). Anul acesta se finalizează lucrările.
Lotul 2 Prundu Bârgăului / int. cu DN 17 – Bistrița Bârgăului – Colibița (17,1 km) a fost recepționat în octombrie 2019. Valoarea investiției: 47,1 milioane lei (9,9 milioane euro) fonduri europene prin POR. Constructor: asocierea Dimex Company – Explan SRL + Viakon Drum SRL.
Lotul 3 Josenii Bârgăului – Strâmba – Ilva Mică (14,2 km) a fost recepționat în decembrie 2019. Pe acest tronson a lucrat asocierea de firme Dimex Company – Star Comexim SRL Cluj. Valoarea investiției: 42 milioane lei bani europeni (9 milioane euro) prin POR.
Lotul 5 Măgura Ilvei – Lunca Ilvei (17,8 km) este în lucru, în mai-iunie se încheie execuția – 37,5 milioane lei (8 milioane euro) fonduri alocate de Guvern prin PNDL și de la bugetul județului. Lucrează asocierea MIS Grup SRL – Technocer SRL – Drumserv SA – Luca Way SRL.


Vad ca au finalizat legatura DN17-DN17D. Poate vara asta apuc sa trec pe acolo... Sunt curios cat o sa reziste, baietii cu busteni sunt pregatiti...

StefanCelMare

De pe pagina CJ Cluj azi.

Pe drumul judeţean 109B Cornești – Igriția – Oșorhel – DJ 108B lucrările au intrat în faza de asfaltare

Lucrările de întreținere curentă și periodică desfăşurate de Consiliul Județean Cluj pe drumul județean DJ 109B Cornești – Tiocu de Jos – Tiocu de Sus – Igriția – Vâlcele – Oșorhel – DJ 108B au intrat în faza de asfaltare.
Lucrările de întreţinere vizează un sector de drum în lungime de 12,9 kilometri, de la kilometrul 17+100 până la kilometrul 30+000, în condiţiile în care pe sectorul de 10,8 km dintre pozițiile kilometrice 19+200 și 30+000 acestea se vor finaliza cu așternerea de covor asfaltic.
În această fază, a fost deja asfaltat un tronson în lungime de 6 kilometri, pe ambele sensuri de circulaţie.
Anterior, au fost executate lucrări constând în realizarea de casete în vederea lărgirii căii de rulare pe anumite sectoare, reprofilarea drumului cu cilindrare cu adaos de balast, realizarea de șanțuri, desfundarea podețelor, tăierea lăstărișului din vecinătatea căii de rulare şi așternerea stratului de balast stabilizat pe toată lungimea sectorul de drum vizat de lucrările de asfaltare.























Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

Quote from: StefanCelMare on April 22, 2020, 11:10:31 AM
Noi vești bune de pe pagina CJ Cluj. Se lucrează la drumul Apusenilor. DJ 764B ce duce din DN1 la barajul Drăgan/DJ108K ce leagă barajul Drăgan de DJ108J în zona Remeți (din ce înțeleg ARL lucrează doar până pe limita de județ CJ/BH).


https://zcj.ro/eveniment/s-a-rupt-podul-care-duce-spre-valea-draganului--198325.html





TibiV

Hopaaaa...

RCA-ul lor acopera si reparatia excavatorului "turtit"?!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

StefanCelMare

Pare că s-a dus pilonul din albie.
Bună "inginerie", ce să zic.
Pare genul de problemă neprevăzută greu de rezolvat în limitele contractuale.
Una e să reabilitezi un pod, alta e să pui iar grinzi, poate să refaci piloni.

cristi5

Cand a fost proiectat si executat podul asta cu numar par de deschideri?

Eu imi amintesc ca prin ceata ca in copilarie in anii 70 la cativa km mai la est, la Bologa erau inca poduri de lemn. Dar poate gresesc.

rocklee

inainte de a se apuca de lucru ...DOREL.....nu sa facut o expetiza tehnica ..un plan de lucru ...au mers pe varianta ...HAIII RUPP...bun si asa merge si asa.... >:(

klacsma

Podul peste Somes de la Seini, intre judetele MM-SM:






Bacul








In asteptare sudorilor ...






Legatura intre pod si Seini: vreo 3 km drum de facut de la aproape zero.







Powered by API/PUM imgur uploader

LittleWanderer

@klacsma

Salut.

De podul de la Ulmeni ai vreo noutate?

Mulțumesc.