Aeroportul Avram Iancu Cluj-Napoca [CLJ]

Started by Ionut, April 10, 2012, 03:05:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

cavver

In aip apare balizaj catI pe directia 07. ILS si alte ajutoare pentru apropierea instrumentala se gasesc la sectiunea radionavigation aids . Si nu exista ILS pe directia 07.
Aroportul ar trebui sa aiba publicat un raport de mediu si un plan de combatere a poluarii fonice. Daca va deranjeaza avioanele faceti reclamatie la garda de mediu .

dragos76

Quote from: iuli on August 26, 2014, 12:06:08 PM
Eu zic ca o plangere deschisa de catre primarie poate reglementa problema. Ori inchis approach-ul pentru aeronave jet pe 07, ori schimbarea procedurii de approach.

Sau niste amenzi date aeroportului de catre primarie ar grabi procesul.

S-a reclamat situatia de foarte multe ori. Din pacate primaria se ocupa cu multe altele doar cu chestiuni de interes pentru cetatenii proprii nu. Problema mai nasoala ca la aterizare eu zic ca e la decolare. Zborurile cu plecare pe la ora 6 sunt un ceas desteptator de care multi nu avem nevoie.

Gyn

#77
Cred ca n-am fost corect inteles iar discutia s-a indreptat cu totul in alta directie.
Ziceam de lipsa hartilor, procedurilor de apropiere si aterizare pe directia 07. Adica se aterizeaza ad-hoc pe aceasta directie.
Motivul lipsei acestora este legat de intentia declarata a CJ Cluj de a interzice total aterizarile pe aceasta directie-lucru imposibil de pus in practica datorita faptului ca legile aerodinamicii nu se schimba dupa bunul nostru plac. Adica avionul trebuie sa aterizeze cu vant din fata daca viteza vantului depaseste o anumita valoare, altfel risca sa treaca de capatul pistei...
Ingrijorarea mea era cu privire la siguranta zborului in aceste conditii iar nu legat de poluarea fonica!
Astept pareri in acest sens, multumesc.

cavver

Quote from: Gyn on August 28, 2014, 01:02:02 AM
Cred ca n-am fost corect inteles iar discutia s-a indreptat cu totul in alta directie.
Ziceam de lipsa hartilor, procedurilor de apropiere si aterizare pe directia 07. Adica se aterizeaza ad-hoc pe aceasta directie.

Nu se aterizeaza ad-hoc pe directia 07.
Nu exista harti pentru apropriere ILS pe directia 07 pentru ca nu exista antene ILS localizer pentru directia 07 . Antenele nu au fost montate pentru ca planul este ca pista sa fie extinsa in est si asta ar insemna ca ar trebui mutate .

Quote from: Gyn on August 28, 2014, 01:02:02 AM
Motivul lipsei acestora este legat de intentia declarata a CJ Cluj de a interzice total aterizarile pe aceasta directie-lucru imposibil de pus in practica datorita faptului ca legile aerodinamicii nu se schimba dupa bunul nostru plac. Adica avionul trebuie sa aterizeze cu vant din fata daca viteza vantului depaseste o anumita valoare, altfel risca sa treaca de capatul pistei...
Ingrijorarea mea era cu privire la siguranta zborului in aceste conditii iar nu legat de poluarea fonica!
Astept pareri in acest sens, multumesc.
Problema clujulul nu este vantul ci ceata de radiatie care apare iarna.

Gyn

Stie cineva ceva despre proiectul pistei de 3500, prelungirea pistei adica?
De cand s-a finalizat pista noua acu' un an, nu se mai stie nimic, cel putin eu n-am gasit nimic...

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cricric

Quote from: Gyn on October 05, 2014, 12:43:01 AM
Stie cineva ceva despre proiectul pistei de 3500, prelungirea pistei adica?
De cand s-a finalizat pista noua acu' un an, nu se mai stie nimic, cel putin eu n-am gasit nimic...

Era un articol parca in ZF zilele asta. Era vorba ca cica se chinuie sa dea drumul la deviat Somesul, dupa care in 7-8 ani ar trebui sa bage curse Cluj-SUA (New York)

Archi

Sunt curios in opinia jurnalistului sau celui care a scos faza cu SUA ce companie va opera zboruri in USA din Cluj. In opinia mea daca vom avea zboruri directe din Bucuresti peste 8 ani stam chiar ok.

dragos76

Pai se pare ca fix directorul aeroportului a facut declaratiile respective. Acuma, poate ca a fost un raspuns la o intrebare a unui jurnalist, deci nu o idee nascocita de el, dar tot ar fi trebuit sa o trateze cu realism, nu cu povesti.

doryan93

Zboruri directe Cluj-SUA nu o sa fie, ci Vrasovia-SUA, insa toate cu un singur bilet.
Clujenii vor putea ajunge mult mai uşor şi spre alte destinaţii importante din Europa sau chiar din întreaga lume, după ce Varşovia este considerat a fi un nod aerian important.Începând cu data de 27.10.2014, pasagerii vor avea posibilitatea să călătorească de pe Aeroportul Internaţional ,,Avram Iancu" Cluj spre Varşovia, cu zborul direct oferit de compania aeriană Eurolot. Această destinaţie a fost recent inclusă într-un acord code-share între LOT Polish Airlines şi Eurolot, multiplicând astfel posibilităţile de conexiune ale pasagerilor clujeni, spre destinaţii din întreaga lume. Prima destinaţie Eurolot deschisă de pe Aeroportul Internaţional Cluj, cu o frecvenţă de 6 zboruri/săptămână, va asigura o soluţie eficientă şi comodă pentru pasagerii care tranzitează aeroportul din Varşovia, prin intermediul unui bilet unic achiziţionat pentru destinaţia finală.
Oferta de conexiuni pentru pasagerii pe ruta Cluj-Varşovia este extinsă cu peste 32 de noi destinaţii precum: New York, Chicago, Toronto, Moscova, Amsterdam, Copenhaga, Paris Charles de Gaulle, Londra Heathrow, Frankfurt, Budapesta, Stockholm sau Stuttgart", au anunţat reprezentanţii aeroportului clujean.​
Sursa



Gyn

#85
Foarte original :
Eurolot suspenda deschidera rutei CLJ-WAW programata sa inceapa pe data de 27.
Pentru mai multe detalii pasagerii sunt rugați să contacteze compania aeriană accesând  website-ul www.eurolot.com
Sec fara explicatii.
http://airportcluj.ro/stiri/23-10-2014

frunzaverde

Quote from: Gyn on October 29, 2014, 03:34:01 PM
Foarte original :
Eurolot suspenda deschidera rutei CLJ-WAW programata sa inceapa pe data de 27.

Zborurile disparusera din GDS-uri (sistemele de rezervari) de mai bine de o saptamana.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Minuteman

A 4- aeronava Wizzair pozitionata  la CLJ:
http://newsair.ro/wizz-air-si-a-pozitionat-a-patra-aeronava-la-baza-de-la-cluj-napoca.html

fara Wizzair nu am putea vorbi de trafic aerian in Romania...mersi lor ! Companie foarte faina, de cand au venit in RO lumea a devenit mai mica si pentru omul de rand.

cricric

Si au avioanele mai "mishto" decat epavele de la TAROM. Cel putin cu care am zburat eu.

adiarc

Imtradevar am zburat si eu cu Taromul.....la aterizare ne-au zgâlțâit serios.....o sa mai zbor cu ei doar in caz de urgentă majora.  :D
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura