Aeroportul Avram Iancu Cluj-Napoca [CLJ]

Started by Ionut, April 10, 2012, 03:05:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ciprebbe

Sincer nici nu stiu daca merita atata atentie...pt ca ceea ce se vrea nu pare realizabil in urmatorii 4 ani....nu ai autostrada la aeroport, nu ai acces feroviar.... si am zis sa fie loco.
Se poate posta si dincolo.(cunoscatorii stiu unde sa caute :p )
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

iuli

Soluție salvatoare pentru a nu se "deranja" centura Vâlcele-Apahida

QuoteSpecialiștii mai multor instituți se pare că au identificat soluții pentru ca avioanele care sosesc la Aeroportul Internațional din Cluj-Napoca să aterizeze în siguranță, iar mașinile care circulă pe centura Vâlcele-Apahida să nu fie răsturnate. Potrivit preşedintelui Consiliului Judeţean (CJ) Cluj, Horea Uioreanu, cea mai bună variantă pentru rezolvarea situației ar fi prelungirea pistei aeroportului clujean spre municipiu și scurtarea ei în partea opusă, deși mai există și posibilitatea devierii centurii sau impunerea de restricţii.

"Specialiştii mai multor instituţii caută cea mai bună variantă la pista de 3.500 de metri de la Aeroportul Internaţional din Cluj-Napoca pentru a nu se ajunge la devierea centurii şi la lucrări care prevăd coborârea unei porţiuni a acesteia. Cea mai bună variantă este să prelungim pista cu 200 de metri spre Cluj-Napoca şi să o scurtăm în partea opusă, din partea cu Apahida, tot cu 200 de metri, pentru a nu afecta centura",  a declarat, joi, într-o conferință de presă, Horea Uioreanu.

Președintele CJ Cluj a arătat că varianta cea mai bună, identificată până acum, nu ar pune în pericol investiția făcută la centura de ocolire a orașului, în lungime de 24 de kilometri, care a costat 530 de milioane de lei.

"Prin extinderea spre municipiu, evităm devierea centurii Vâlcele-Apahida şi vrem să nu deranjăm această investiţie. În perioada următoare vom prezenta soluţia finală. În această toamnă vom termina prima etapă a proiectului, pista de 2.100 de metri, şi apoi vom trece la etapa a doua, prelungirea până la 3.500 de metri", a spus Uioreanu.

Potrivit Mediafax, și directorul Aeroportului Internaţional din Cluj-Napoca, David Ciceo, a declarat, în aceeaşi conferinţă de presă, că extinderea pistei spre oraş cu 200 de metri nu presupune demolarea de case, fiind teren suficient în zonă. "S-ar impune doar anumite restricţii la aterizare în partea spre oraş, la avioanele transatlantice", a precizat el. Potrivit acestuia, o altă soluţie analizată este devierea centurii de ocolire Vâlcele-Apahida, pe o anumită porţiune, care intră în zona culoarului de zbor, propunere care ar putea fi concretizată în următorii şapte ani.
"Dacă nu se poate devia centura, sunt şi soluţii alternative. Dacă pista rămâne la 3.500 de metri şi se prelungeşte spre oraş cu 200 de metri şi centura rămâne pe actualul amplasament, s-ar impune acele restricţii la aterizare", a explicat Ciceo. Directorul aeroportului clujean a precizat că unul dintre capetele pistei se află la o distanţă de 200 de metri de centura de ocolire pe relaţia Vâlcele – Apahida, astfel încât "cele două proiecte nu se intersectează".

La începutul aceste săptămâni, preşedintele Consiliului Judeţean (CJ) Cluj, Horea Uioreanu, declara că reprezentanţii Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP) Cluj nu au ţinut cont, la proiectarea centurii de ocolire Vâlcele-Apahida, de culoarul de zbor aferent pistei de 3.500 de metri care ar urma să fie amenajată la aeroport, iar responsabilitatea pentru situaţia creată aparţine fostelor conduceri ale DRDP Cluj şi CJ Cluj, ambele PDL.

[...]

sursa

:stupid:
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

ciprebbe

#18
Proiect de 18 milioane de euro pentru devierea Someșului Mic în zona aeroportului

Quote"Finalizarea acestui proiect va asigura atingerea unor standarde calitative, compatibile cu exigentele europene în materie. Realizarea lucrărilor de deviere a Someşului Mic permite construirea unei piste de 3500 de metri a aeroportului, condiţie esenţială pentru viitoarea dezvoltare economico-socială a municipiului, din perspectivă regională"
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Vicepremierul Liviu Dragnea a vizitat la Aeroportul Internațional Cluj șantierul noii piste de 2.100 de metri

QuoteUtilajul la care făcea referire vicepremierul a fost adus de firma Napoca din Germania și reușește să toarne un strat gros de 41 de cm de beton la patru minute
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe


ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe


ciprebbe

#25
La centura s-a expropriat cu aprox 12 euro/ m2, acum la pista stiu din sursa sigura ca s-a oferit 2 euro/m2 conform legii si listei notarilor. Nu stiu de ce se mai scrie aiurea despe acest subiect,(40bani * 5800m iasa 2320lei si nu 400 cat se zice in articol) legea e clara , te despagupeste la valoarea notariala , intra cu utilajele pe teren si tu daca esti nemultumit dai in judecata si vezi raspunsul instantei.
Cred ca adevarata problema aici e ca nu sunt bani pt continuarea de 3500m a pistei(nejustificata in acest moment ) + deviere somes, deviere centura, etc si atunci  se bate moneda cu exproprierile.
Fiind pe directia pistei acel teren are doar valoare agricola.

LE:
Quote,,Și astăzi, ca și vineri, am discutat despre situația parcelelor supuse exproprierii și am explicat, cu actele pe masă, faptul că noi nu putem să le satisfacem doleanțele deoarece am încălca legea. Practic, dânșii vor să le plătim despăgubiri la prețul din anul 2010 al terenurilor. Noi avem Raportul de evaluare, întocmit de un evaluator autorizat ANEVAR, așa cum prevede art. 11 al (7) din Legea 255/2010 privind exproprierea pentru cauză de utilitate publică. Acest raport a fost întocmit avându-se în vedere expertizele efectuate și actualizate de camerele notarilor publici, așa cum prevede art. 11 alin. (8) al Legii amintite. Prin urmare, eu am explicat, din nou, faptul că nu am cum să plătesc persoanelor expropriate în acest moment prețul pe care îl aveau terenurile în anul 2010", a precizat președintele Consiliului Județean Cluj.
LE2:
Quote,,Aceasta este legea. Oamenii sunt nemulțumiți de sumă și le dau dreptate. S-au stabilit sume: 0,8 eurocenți pentru un metru pătrat în Apahida, 2 euro pentru terenurile extravilane din Cluj. Legea 255 așa este făcută încât te poate nexpropria cu cât vrea. În 29 aprilie s-a aprobat lista imobilelor și în anexă suma (18 euro în Cluj și 8 euro în Apahida), iar acum 0,8 euro, respectiv 2 euro. Consiliul Județean încheiat contract de prestări servicii cu firma Expertus, iar expertiza a fost făcută în 2 mai 2013, și contractul s-a semnat în luna iunie", a explicat președintele Consiliului Județean în cadrul ședinței de azi, după întâlnirea avută cu proprietarii terenurilor.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

doryan93

Cum explică firma care construieşte pista aeroportului apariţia fisurilor în beton:
Fisurile apărute în betonul pistei noi a Aeroportului Internaţional Cluj-Napoca au fost provocate de condiţiile climaterice, a explicat pentru citynews.ro directorul firmei de construcţii care a realizat lucrările. Crăpăturile urmează să fie reparate până la recepţionarea lucrărilor.
Şerban Tudor Dan, directorul Societăţii comerciale de construcţii Napoca, firma care a realizat lucrările la pista de 2.100 de metri a aeroportului, a declarat pentru citynews.ro că suprafaţa afectată este nesemnificativă.
"Din totalul de 2.100 de plăci sunt fisurate patru. Fisurile au apărut din cauza condiţiilor climaterice, a căldurii, şi a contracţiilor şi dilatărilor care sunt firesc să apară. Există metode de reparare prin injectarea unui material care umple acele crăpături", a precizat directorul firmei.
Mai multe fisuri au apărut pe noua pistă a Aeroportului Internaţional Cluj-Napoca, pista care costă aproximativ 40 de milioane de euro.
http://bistrita.citynews.ro/eveniment/cum-explica-firma-care-construieste-pista-aeroportului-aparitia-fisurilor-beton-1247421

ciprebbe

Se pare ca eurocopter s-a antrenat de curand peste CLJ
Imagini pista noua Cluj la 17.07.13
http://www.youtube.com/v/MxVujykBL6s

Merci nenea eurocopter  :gj:
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

doryan93

#28
Tarom introduce o cursă spre Praga de pe Aeroportul Cluj. Care este orarul zborurilor
Compania aeriană Tarom a anunţat că va inaugura în data de 5 august zborul spre Praga cu plecare din Cluj-Napoca, biletele de avion fiind deja puse în vânzare. Zborurile Cluj - Praga - Cluj şi Praga - Cluj - Praga vor fi efectuate cu avioane de tip ATR-42 în zilele de luni, miercuri şi vineri după următorul orar:
14:40 Cluj-Napoca - 16:00 Praga
17:20 Praga - 20:30 Cluj-Napoca
Compania Tarom va opera zboruri de pe Aeroportul Internaţional Cluj-Napoca spre trei destinaţii: Bucureşti, Viena şi Praga.
http://bistrita.citynews.ro/eveniment/tarom-introduce-o-cursa-spre-praga-de-pe-aeroportul-cluj-care-este-orarul-zborurilor
http://www.finantistii.ro/transporturi-infrastructura/o-noua-cursa-tarom-compania-a-inclus-in-oferta-ruta-cluj-praga-cluj-79731

doryan93

#29
Panglică de mii de metri la inaugurarea pistei Aeroportului Internaţional Cluj-Napoca, care are loc pe 15 octombrie.

http://bistrita.citynews.ro/eveniment/panglica-de-mii-de-metri-la-inaugurarea-pistei-aeroportului-international-cluj-napoca