Noduri noi pe autostrăzile din România

Started by NGC, June 09, 2015, 11:21:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

strainu

Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

Feri

Quote
Joi, 20.05.2021, C.N.A.I.R. S.A. a semnat contractul ,,Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție privind realizarea a 3 noduri rutiere pe Autostrăzile A1, A2, A3" cu SEARCH CORPORATION S.R.L.

Valoarea contractului este de 1.367.790,97 lei fara TVA, sursa de finanțare fiind din Fonduri Europene Nerambursabile.

Durata contractului este de 10 luni de la data de începere.

Obiectul contractului de servicii constă în elaborarea SF și a PTE pentru:

- Nod Rutier Autostrada A1 (km 73+100) - DJ 702F (Ionești);

- Nod Rutier Autostrada A2 (km 90+100) - DJ 306 și DN3A (Dragoș Vodă);

- Nod Rutier Autostrada A3 km (36+700) - DJ 101C la Gruiu (Sector București – Ploiești).
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-semnat-contractul-pentru-proiectarea-3-noduri

kitsune

#512
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a început demersurile de realizare a nodului rutier, ce va avea rol de a prealua traficul de mare tonaj din municipiul Medgidia, la intersecția dintre Autostrada A2 cu DJ 222.
Această investiție este extrem de importantă pentru dezvoltarea municipiului Medgidia, atât din perspectivă economică, cât și din considerente care țin de mediu, mai ales că, în ultimii ani, au prins contur investiții semnificative industriale în zonă.


restul articolului din Ziua de Constanța e bla, bla, harta e de la nodul de la Valea Dacilor, ceva declarații politice, nimic concret.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

paullie

Ideea e buna, dar mai trebuie o bucata de 3 km de centura care sa uneasca 381 cu 222.

Vercix


kitsune

Adică o centură in sudul Medgidiei? Păi A2 face asta (legătura între 381 și 222) dacă se face nod la Remus Opreanu.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

paullie

Bun, ce zici tu este bine. DAR arata-mi traseul unui camion cu ciment care pleaca de la fabrica si iese pe A2 prin viitorul nod Remus Opreanu. Nu ti se pare ca taie cam jumate de oras?

naivu

Atunci sa iasa prin nodul cu 381! Adauga vreo 10km pe directia Bucuresti dar ... traficul greu afara din oras cu cheltuiala se tine  :)!

kitsune

#518



Sau și mai bine:





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

naivu

@paullie, Medgidia are un nod cu o autostrada la 5km (in curand doua noduri) si un DN alaturi (relativ gol multumita A2), multe orase similare din .ro doar viseaza asa conectare la reteaua de transport rutier, prin comparatie bucata de 3km de centura intre 381 si 222 este doar o mica fitza care poate fi realizata din bugetul orasului (eventual si cu o sponsorizare de la LaFarge Medgidia).

paullie

Pai am zis eu ca cei 3 km de mini centura sa-i faca CNAIR?

naivu

^Asa am subinteles.
Centura aia de 3km nu e total inutila, doar ca exista multe locuri in tara unde 3km de centura ar fi mult mai utili. Dar daca o face UAT Medgidia, cu acordul cetatenilor, pe banii si terenul lor, nu are nimeni ce comenta!

kitsune

De fapt există un drum acolo, trebiue doar adus la un standard:





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

RaduG

Quote from: paullie on June 05, 2021, 03:56:21 PM
DAR arata-mi traseul unui camion cu ciment care pleaca de la fabrica si iese pe A2 prin viitorul nod Remus Opreanu. Nu ti se pare ca taie cam jumate de oras?
Noroc că Lafarge Medgidia nu folosește transportul rutier, nici pentru materia primă nici pentru produsul finit, vorbesc de grosul volumelor. Naval+CF duc greul acolo. Bine, la câte milioane de tone intră și ies anual de acolo le-ar mai trebui o bandă de A2 numai pentru ei :) Vorbim de volume in-out în jur de 6.000.000 tone anual, fără chestiile secundare, gen munții de cauciuc și alte deșeuri care se ard și produc energie pentru proces.

Serpe

Acolo ar fi nevoie de o centura de la zero cu un pod nou peste canal, un PPP ar fi excelent.
Sunt 2 zone industriale mari, una unde este fabrica de ciment si viitoarea fabrica de amidon, iar alta in nordul orașului unde este o fabrica de mase plastice si una de construcții metalice, de trafic n-ar duce lipsa.