Noduri noi pe autostrăzile din România

Started by NGC, June 09, 2015, 11:21:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Morosanu

Pai Cruceni e la 8 km de Arad sud sau cum se numeste primul nod de la Arad cand vii de la Tm pe A1. La ce trebuie sa faci un nod acolo? Pentru Sagu? Ce rost are?
Politica distruge tot ce atinge.

paullie

Cine stie ce smecher vrea sa ii ajunga autostrada in curte la Cruceni.

gruiarew

Păi no, sunt bani gârlă. De ce n-ar face niște SF-uri?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Morosanu

Bravo Gruiarew, asta este sa facem sf-uri intr-o veselie... La cat mai multe si la mai mare... :banana: :notworthy:
Politica distruge tot ce atinge.

dr4qul4

Sa lase nodurile noi in seama autoritatilor locale. Cine vrea acces mai rapid, sa-si faca. CNAIR doar sa le avizeze. Sa trimita toate documentatiile pe care le au catre Consiliile judetene si sa-i lase sa se descurce.
In rest, sa puna mana sa se ocupe de proiectele care bat pasul pe loc.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Alutus

A3 Bucuresti - Ploiesti, intersectia cu DJ101C, imagine din August 2019.

Alea iacta est

paullie

Este nod cu DJ184 (Snagov) la 5,8 km fata de DJ101C, eeste nod cu DJ100B (Lacu Turcului) la 6,8 KM fata de DJ101C.

Io

Ma iertati daca nu pricep chestia cu "nodurile de mare viteza". Nu vad de ce e nevoie sa faci asa ceva. Si nici nu cred ca trece cineva printr-un astfel de nod cu 130 la ora. Da, or fi spectaculoase insa
merita atita munca, materiale si bani in plus?
Sigur, ar putea exista o explicatie legata de cifrele de trafic si in ideea asta un nod mai simplu ar evita formarea de ambuteiaje la iesirile de pe autostrada, asta se poate. Avem noi sau vom avea asemenea trafic la Campia Turzii? Cit de greu o fi sa reduci la 50-60 la ora timp de 2-3 minute ca sa schimbi de pe o autostrada pe o alta/pe un DN?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

pentium10

poate azi nu, dar peste 10-20-30 de ani da
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

NGC

Astazi a fost lansata licitatia [CN1021214] "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru ,,Nod Rutier Cumpana A4 (km 16+700) – DN 39E".

Valoare estimata: 715.990,50 RON fara TVA

Durata contractului: 8 luni

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 25.06.2020



NGC

Astazi a fost lansata licitatia [CN1021215] "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie privind realizarea a 6 noduri rutiere pe Autostrazile A1 si A3, in zona de Vest a Romaniei".

Valoare estimata: 2.165.317,50 RON fara TVA

Durata contractului: 14 luni

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 25.06.2020

- Nod rutier A1 (km 326+155) - DJ704 (Cugir)



- Nod rutier A1 (km 362+813) - DC129 (Santuhalm)



- Nod rutier A1 (km 450+210) - DJ609 (Bethausen)



- Nod rutier A1 (km 485+030) - DJ609E (Recas)



- Nod rutier A1 (km 528+509) - DJ682G (Cruceni)



- Nod rutier A3 (km 39+940) - DN1P (Spinus)



rocklee

o veste super buna pentru cugireni si hunedoreni  :)....Doamne ajuta... O:-)  sa se duca la bun sfarsit aceste proiecte  ...cel de la Santuhalm este putin mai complicat... trebuie pod peste calea ferata  ....peste mures si autostrada ...

dar cel pentru CUGIR ...lipsesc doar bretelele...

medicul de garda

Nu comentez despre nodurile cu caracter periurban, precum Recas sau Cruceni, care puteau foarte bine sa fie facute cu fonduri locale, dar nodurile Spinus, Santuhalm si Cugir asigura legaturi utile catre zone industriale sau drumuri nationale ce duc in regiuni nedeservite de drumuri rapide. Deci numai felicitari pentru decizia de a le indesi.
O sa fie amuzanta situatia nodului Spinus, unde, la cum merg lucrurile, sunt sanse sa fie gata proiectul nodului inaintea proiectului final autostrazii, care depinde de optimizarile constructorului. Acolo o sa fie potentiale probleme si claimuri daca nu coordoneaza cineva constractele astea...


Astept cu foarte mare interes cateva noduri noi si pe autostrazile din Muntenia, cu precadere la Rafov (langa Ploiesti pentru centura), si minim vreo 2 noi pe A2, la Sarulesti (zona ampla cu fosta industrie, cu acces prost catre regiune) si Medgidia Vest - DJ222 (legatura directa cu orasul si cu taota zona de sud a Dobrogei). Desi ideal ar trebui cate unul intre fiecare iesire existenta, distantele fiind enorme intre noduri.

Personal, mi se pare foarte mare si distanta intre Gilau si Turda, dar aici las clujenii sa analizeze daca nu cumva e nevoie de un nod nou in afara de Tureni. Un spatiu de servicii nou macar, cred ca tot e necesar, unde s-a facut breteaua aceea de intoarcere in zona Savadisla, ca tot ai deja o cale de acces.

Mentionez ca eu fiind utilizator saptamanal al A1 Bucuresti-Pitesti pe intreaga ei lungime, sunt obisnuit cu nodurile ceva mai dese, care culmea, chiar aduc trafic, desi traverseaza o mare campie rurala si dubleaza un drum national pe intreaga lui lungime. Mi se pare ciudat cum A1 in Ardeal, care dubleaza tot pe DN7, si trece pe langa numeroase orasele cu ceva industrie, nu le deserveste in mod adecvat si are distante mari intre iesiri...  ???
Trust me, I'm an east-european doctor!

elphax

parerea mea :
- Santuhalm - OK ca acces pt Deva est, doar ca va avea costuri mari, presupune pod peste Mures
- Cugir - acces oras si zone industriale
- Spinus - nu cunosc motivul dat macar e inca proiect, nu se face pe un traseu deja in trafic
- Recas - este oras si zona agricola/viticola importanta langa Timisoara care are doar 2 conexiuni. Totusi Recas are noduri la 10km distanta si pe Est si pe Vest.
- Bethausen - niste sate langa Lugoj, nu vad rostul, 2 noduri la 13-15 km distanta
- Cruceni - e nod spre Arad la 8km , nu vad rostul

adiarc

nodul Cugir si combinatia cu centura Vinerea...o chestie de normalitate care trebuie replicata la niv național,cel putin in zonele industriale initial
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura