Noduri noi pe autostrăzile din România

Started by NGC, June 09, 2015, 11:21:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

teoneo

#165
Quote from: Bogdan_Cluj on September 04, 2018, 01:32:33 PM
Ce nu inteleg este CUM se sugereaza conexiunea. Adica chiar vor sa faca doar DOUA bretele (si atunci care dintre ele), nu PATRU pentru toate cele patru directii (dinspre si spre TgMures si dinspre si sper Turda).

Ei, Bogdan, în mare parte dilema cu doua bretele s-a mai clarificat. Multumim pentru informație, JohannDB: ne-ai arătat că există deja precedent, pe A1 (vezi aici, pe harta)

Întradevăr, folosind această "portiță" nu mai trebuie mai mult de 2 bretele! Da, așa e super ieftin, chiar practic. E ca acolo, lângă Sebeș, două bretele ajung. Evident, bănuiesc că bretelele sunt cu dublu sens, altfel nu ar avea logică. Iată cum se poate face cu două bretele care rezolvă două urcări + două coborâri. Bine, exprimarea autorităților era cam ambiguă, înclin să cred.

Ce am remarcat eu e că în proiectul folosit pt licitație, în apropierea DJ se va face un podeț, numai bun pentru autoturisme (Podeț din elemente prefabricate din beton L=5.00 m; Km 19+200). DJ107G e aprox la Km19+265, Podețul la 19+200 iar parcările la km19+000 (partea spre DJ). L-am marcat cu acel albastru-turcoaz (sau ce culoare-o fi), evidențiind cu acea culoare și parcările, lucrări care cad în sarcina constructorului.
Acum rămâne de văzut dacă pe acolo încape un autoturism.


TibiV

Quote from: teoneo on September 06, 2018, 04:37:58 PM
Evident, bănuiesc că bretelele sunt cu dublu sens, altfel nu ar avea logică.
Sunt cu dublu sens.
In StreetView se vede marcajul intrerupt de pe axul bretelei de la nord, si la fel se vede si pe cea de la sud de autostrada...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ovicor

In aceasta ultima varianta, se poate intoarce pe aceste bretele.

Europiu

Quote from: teoneo on September 06, 2018, 04:37:58 PM
în apropierea DJ se va face un podeț, numai bun pentru autoturisme
Cum adica? Nu se asigura continuitatea acelui DJ pentru toate tipurile de vehicule?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

pentium10

Acel DJ va fi desființat, și va fi legat la artera din stânga imaginii.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

teoneo

Quote from: Europiu on September 06, 2018, 08:43:19 PM
Cum adica? Nu se asigura continuitatea acelui DJ pentru toate tipurile de vehicule?

Da, va fi desfiintat pt ca probabil nu au "gasit" o modalitate convenabila de a supra- sau sub-traversa DJ107G. Asta era asa inca de cand s-a licitat!

Pe A3 am pus poze cu lucrarile noului drum de legatura, care duce DJ107G in DC95 pana la intrarea in Gheja (pe partea sudica). Deci Astaldi/Max-Boegl va construi un drum asfaltat nou pe la sud de autostrada.

Europiu

The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

#172
@teoneo

Poti sa trasezi (macar aproximativ) traseul acestui drum nou?
Pe Harta proiectelor de infrastructura a lui cristi5 este marcat doar un giratoriu la intersectia DC95 cu "Strada Paraului"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

JohannDB

Ideea, în sine, cu utlizarea parcării pentru intrare/ieșire/întoarcere în/din autostradă o mai găsim aplicată pe A2 la parcarea de la KM 20, unde avem P+C.I.C.+ Politia de Autostradă. Numai că aici pe A2 se poate întoarce numai, deoarece ieșire/intrare nu a fost luată în calcul, nefiind necesară probabil sau nu s-au gândit, la acea vreme.

alexV

#174
Exit A3 lângă Savadisla, pe lângă Cluj



Am fost azi sa vad "nodul" minune. Partile bune: e legal, cu indicatoare rutiere si tot tacamul. Toate 4 bretele sunt accesibile.
De tinut minte: Sunt 11-12 km in plus fata de traseul pe DN1 pana la Turda, iar ca si timp e cam la fel in conditii ideale. Problema e ca drumul din Cluj pana la acest nod e relativ ingust, multe curbe si pante mari. In unul din sate e o ingustare la o banda, pe un podet uzat. Asfaltul e bun, refacut in ultimii ani. Bretelele sunt "din scurt, fara benzi de accelerare, si in panta mare. In ultimul rand, accesul se face prin fostul santier Bechtel, pietruit dar spalat de ploaie (santuri, eroziuni).

O sa ma cronometrez si la intoarcere, din curiozitate. Pare o alternativa decenta, exclusiv pt masini mici.

prd.marius

Mie nu mi se pare deloc conform standardelor unui nod, nu stiu cum de e "legal".
Alta data erau probleme de rugozitate si planeitate, dar la acest nod totul e ok... incredibil...

GrmmrNzi

alexv, nu e deloc legal: https://www.google.ro/maps/@46.6580468,23.5000869,3a,15y,338.23h,87.73t/data=!3m6!1e1!3m4!1sCNR5j1mw9-TQp_QJslCy6A!2e0!7i13312!8i6656 - "Drum închis circulației publice", în caz ca cercul roșu nu era suficient de clar. 

În plus, "fostul șantier Bechtel" este probabil încă proprietate privată, nu domeniu public, deci alte posibile complicații legale.

voicul

Din 2012 (de cand e poza de pe Google) e posibil ca semnsul sa fi disparut  :)

GrmmrNzi

Este încă închis, conform răspunsului CNAIR la interpelarea lui pentium10, postat două pagini mai sus.

alexV

Iep, de pe autostrada e acces interzis cu exceptia CIC.
Oricum drumul serpuitor de acolo pana in cluj nu merita. Nu castigi timp, e mai lung si mai obositor. Nu-l recomand nici cand e blocaj la Turda.