Noduri noi pe autostrăzile din România

Started by NGC, June 09, 2015, 11:21:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alin_simeriaveche

Eu nu am înțeles clar, este gata studiul de fezabilitate sau nu?

FlorinR

Quote,,Obiectul Contractului constă în elaborarea SF cu elemente de D.A.L.I. pentru obiectivul de investiții "TransRegio Hunedoara – Sântuhalm – A1"

elphax

deci vorbim despre acelasi nod nou pe A1 pentru Deva-Est - Santuhalm - Hundedoara, ceva modernizari logice pe drumul existent spre Hunedoara. Zona e destul de aglomerata, zone umede, balastiere, aerodrom ...

pasadia

Explicati-mi va rog si mie de ce se insista cu un nod Deva est/Santuhalm? Adica solutia mai buna, dpmdv, si mai ieftina financiar cred ca ar fi asta:

1. drum nou, construit imediat la nord de Hunedoara, pe langa halda de zgura si groapa de gunoi pana in DN66 in zona depozitelor Havi. Sunt aproape 10 km, presupune pasaj peste CF, pod peste Cerna plus vreo 2-3 pasaje pentru drumurile locale. Poate fi construit 2*2, sau 2+1 alternativ.





2. modernizare / largire la 2 benzi pe sens pentru 3 km din DN66 intre nodul cu DN7 si drumul construit la punctul 1.

3. reconfigurare sensul giratoriu de la intersectia DN7*DN66 prin constructia unui pasaj pe ruta cu cel mai mare trafic (intuitiv cred ca aceasta este ruta Deva - Orastie, adica traficul local intre cele 2 cred ca e mai mare decat cel spre/dinspre A1.

Comparativ cu solutia mult mai des vehiculata (nod Santuhalm cu pod pentru acesta peste Mures si CF), vad lucrurile cam asa:

- mai ieftina solutia propusa de mine (cost mult mai mare pentru nodul Santuhalm cu podul peste Mures si pasaj peste CF)
- se separa fluxurile locale de cele care au ca directie autostrada (de exemplu traficul Hunedoara - Santuhalm - Deva nu se mai incurca cu traficul dintre Hunedoara spre A1)



Vlad94

Nu ai nevoie de pod peste Cerna, incepi drumul pe malul opus desenului.
Problema e ca propunerea ta ajuta doar conectarea Hunedoarei si evita Simeria, dar nu ajuta estul Devei. Proiectul insa ar da un boost extinderii la 2+1 a DN66 pana la Calan.

pasadia

Eu nu am impresia că Deva e un oraș atât de mare încât cei din est ar avea nevoie neapărat de un nod separat. Da, în anumite situații, când ar călători spre Cluj sau Sibiu) probabil li s-ar părea lung drumul până la nodul Simeria (10-12 km - adică nu cine știe ce). Dar l-ar face pe un DN golit in mare măsură de traficul spre și dinspre Hunedoara.

rocklee

fiind localnic ...cea mai buna soluie este cea din SF ...DRUMUL SPRE HUNEDOAREA este de 2+2 ....iar cel mai intens trafic este pe directia deva simeria ...iar nodul este fix intre cele trei localitati....

ramane ne rezolvata problema ...devei cu conectarea la A1 pe la podul de la soimus ....din ce stiu sa suspendat licitatia  pentru intersectia DN 7 CU DN 76..IAR SOLUTIA MORTALA  a ramas aceias  ...cele doua semi girati ..de intoarcele ...sa ajungi pe autostrada ...dar pentru uni se intorc si ajung ...INGERASI  O:-)

Cetatean

#802
Marele nod pentru Deva/Hunedoara unde 7 firme sunt interesate de proiectatea drumului de legatura,a podului si a nodului cu autostrada.

Pariez pe SERCOTRANS,fiind din Deva.


https://economedia.ro/autostrada-a1-sibiu-deva-7-oferte-depuse-pentru-proiectarea-drumului-de-legatura-hunedoara-a-1-cnair-proiecteaza-nodul-rutier-de-la-santuhalm.html

tom_sawyer

[CN1064832] Elaborare Studiu de Fezabilitate Noduri rutiere pentru asigurare conectivitate la
Autostrada A7, Tronson Buzau – Focsani in zona Boboc - Cochirleanca,
Autostrada A2 in zona Fetesti-Borcea si la
Autostrada A0 in zona Clinceni


Data publicare: 02.02.2024

Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 2.106.986,12  si 2.484.195,41  Moneda: RON

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 18.03.2024

oneLess

La Clinceni nu prea îmi dau seama la ce vor să se mufeze !  :)

JohannDB

La "Clinșeni"...... Posibil un aeroport de perspectivă; s-a gândit "înainte"..... Who knows ???

oneLess

#806
^ Scuze, nu ce vor să mufeze, la ce vor să se mufeze ziceam ... când ... la virtualul A0 gata în iunie ... care iunie ...
Ar fi ceva invenție românească să faci un nod și să aștepți să-ți vină și strada ...

dr4qul4

Probabil la Soseaua Curtea Domneasca, de unde se ajunge, prin Domnesti, in Prelungirea Ghencea.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist.
Pariu cu Andreita. 100 lei (la API). Donez eu daca se circula pe DX4 inainte de 4 Mai. Altfel doneaza el.

danutzu_1069

Viitorul aeroport din Sud (posibil aeroport) este ceva mai la sud, de nodul (presupus) de la Clinceni...
Se vrea doar legatura cu drumurile locale in conditiile in care, pentru Clinceni este nodul cu DN6 foarte aproape... Daca ii zicea nod la Domnesti,, mai intelegeam, undeva mai apropape de CF100 , care "taie" A0 cam pe la jumatate.

rezin

#809
@ pasadia,

soluția propusă de tine și noul nod A1-Sântuhalm sunt complementare , ele nu se exclud una pe una pe alta, ci se completează  una cu alta. Deva are nevoie de acestă descărcare , la Sântuhalm.

  Nodul Șoimuș nu este decât un accident al  rațiunii,  sau fructul unei cugetări de tip ,,slave".

El reprezintă improvizația unei cugetări ,,slave", care a speculat existența podului peste Mureș de la Șoimuș, pentru a nu mai construi unul unde trebuia de fapt pentru a face nodul A1- Sântuhalm.

Adică vin de la Sibiu pe A1,pe malul drept al Mureșului, și din dreptul Devei mai merg 10 km până la Șoimuș  ca să trec podul peste Mureș, ca de acolo să mă întorc înapoi 10 km, pe malul stâng al Mureșului, de data acesta,pentru ca să ajung la Deva. Sau cobor la Simeria și trec prin Simeria , Sântuhalm pe DN ca să ajung la Deva.

Nodul de la Șoimuș trebuia să fie ,logic, la Bejan-Târnăvița , la intersecția cu Drumul Moților, DN 76, care va trebui ridicat  la rang de D Ex.