News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Noduri noi pe autostrăzile din România

Started by NGC, June 09, 2015, 11:21:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

hvm

@reed Daca tin eu minte bine acolo au fost nevoiti sa il faca asa. Continuarea spre intrarea in port s-a facut mai tarziu. Inainte se termina A in acel giratoriu daca nu ma inseala memoria vizuala de cand am trecut pe acolo ultima data.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

danutzu_1069

Asa a fost proiectat de la inceput, inclusiv continuarea spre port...
Ce este aiurea, este cum se termina A4 in acel giratoriu

hvm

@danutzu_1069 Merci. Nu stiam asta. Adevarul e ca ar fi fost mai bine ca pe directia inainte sa se fi trecut peste giratoriu, si betelele sa fi mers pe laterale, dar n-avem ce face. Aceea cred ca ar fi fost cea mai buna varianta dpmdv.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

danutzu_1069

S-a considerat, si cred ca pe buna dreptate, faptul ca traficul principal va fi la nodul cu DN, nu si in continuare spre port.
Si treaba este clara, spre port merge doar traficul greu, si doar cine vrea sa treaca pe noul pod peste canal.


florinalba

"ELABORARE STUDIU DEFEZABILITATE SI PROIECT TEHNICDE EXECUTIE PENTRU 6 NODURI RUTIERE PE A1 SI A3 IN ZONA DE
VEST A ROMANIEI" a ajuns la episodul 7 (sapte). Nu ca ar surprinde pe cineva dar s-a amanat, din nou si iar, termenul pe data de  30.10.2023 prin act aditional nr.7.  Daca nu ar fi de plans ar fi de ras.

nicolaem

deci de 2 ani Search C. nu is in stare sa deseneze 6 noduri?

rocklee


mirceaeliade

QuoteElaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție privind realizarea a 6 noduri rutiere pe Autostrăzile A1 și A3, în zona de Vest a României

Ordinul de începere a fost dat în 22 aprilie 2021

CNAIR susține faptul că au fost înregistrate întârzieri și nu au fost respectate termenele contractuale de predare a Studiului de Fezabilitate.

Până în luna iulie nu au fost finalizate Studiile de Fezabilitate aferente celor șase noduri.
src

sillentium

QuoteCNAIR S.A. anunță publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul:

,,Realizare de noi noduri rutiere pe autostrăzi – nod rutier Românaşi (A3, subsecţiunea 3B3-km26) sectorul Poarta Sălajului - Nuşfalău", propus a fi amplasat în jud. Sălaj, com. Românaşi, titular: CNAIR SA.

Informaţiile privind proiectul propus/memoriul de prezentare pot fi consultate la sediul APM Sălaj din Zalău, str. Parcului, nr. 2, jud. Sălaj, în zilele de luni până joi, între orele 0900 – 1400, vineri între orele 0900 – 1300 , precum şi la următoarea adresă de internet: http://apmsj.anpm.ro. și la sediul titularului din municipiul Bucureşti, Bulevardul Dinicu Golescu, nr. 38, în zilele de luni până joi, între orele 0800 – 1630 și vineri între orele 0800 – 1400.

Observaţiile publicului se primesc zilnic la adresa de e-mail a Agenţiei pentru Protecţia Mediului Sălaj: office@apmsj.anpm.ro.


http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/anunturi/anunturi-de-mediu/anun%C8%9B-public-privind-depunerea-solicit%C4%83rii-de-emitere-61

Harry

S-a anulat licitatia pentru nodul Cumpana (A4-Ct)

mirceaeliade

#775
QuoteMinisterul Transporturilor pregătește exproprieri pentru realizarea noilor noduri rutiere de la Dragoș Vodă și Gruiu, pe Autostrada Soarelui – A2 și Autostrada A3 București – Ploiești. Pe A2, nodul rutier de la Dragoș Vodă județul Călărași este proiectat la kilometrul 90 între ieșirile de la Lehliu (km 64) și Drajna (km 105), iar pe A3, cel de la Gruiu în județul Ilfov, la km 34 intersecția cu DJ 101 C între Moara Vlăsiei și Gherghița.
Pentru nodul rutier Dragoș Vodă, exproprierile se fac pe o suprafață de peste 300.000 metri pătrați în comunele Dragoș Vodă și Vâlcelele. ,,Pentru realizarea lucrării de utilitate publică de interes național ,,Realizarea a trei noduri rutiere pe autostrăzile A1, A2, A3 în zona de Sud-Est a României – Nod Rutier Autostrada A2 km 90+100 cu DJ 306 la Dragoș Vodă'' indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiții au fost aprobaţi prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrului transporturilor și infrasctructurii nr. 199/25.01.2023 și nu necesită modificări sau completări la data prezentei. În vederea realizării obiectivului de investiții este necesar a fi expropriată o suprafață de 249.593 mp teren, aferentă unui număr de 29 imobile proprietate privată. În acest sens, prin prezentul proiect de act normativ se propune aprobarea declanșării procedurii de expropriere pentru un număr de 29 imobile având o suprafață de 249.593 mp. De asemenea, este necesară și o suprafață totală de 50.740 mp , reprezentând 18 imobile proprietate publică a statului,  precum și o suprafață de 34.700 mp, reprezentând 7 imobile publică a unităților administrativ-teritoriale". arată Nota de Fundamentare a proiectului de Hotărâre de Guvern.

Pentru nodul rutier de la Gruiu pe A3 București – Ploiești vor fi expropriate 159 de imobile cu o suprafață de peste 90.000 mp. Despăgubirile sunt estimate la 1,4 milioane lei: ,,Pentru realizarea obiectivului de investiții ,,Realizarea a trei noduri rutiere pe autostrăzile A1, A2, A3 în zona de Sud-Est a României – Nod rutier Autostrada A3 km 36+700 cu DJ 101C la Gruiu", indicatorii tehnico-economici au fost aprobați prin Ordinul viceprim – ministrului, ministrului transporturilor și infrastructurii nr. 84/2023 și nu necesită modificări sau completări la data prezentei. Realizarea lucrărilor aferente obiectivului de investiții ,,Realizarea a trei noduri rutiere pe autostrăzile A1, A2, A3 în zona de Sud-Est a României – Nod rutier Autostrada A3 km 36+700 cu DJ 101C la Gruiu", este condiționată de ocuparea unei suprafețe totale de 92.429 mp teren, aferentă unui număr de 159 imobile proprietate privată. În acest sens, prin prezentul proiect de act normativ se propune aprobarea declanșării procedurii de expropriere pentru un număr de 159 imobile având o suprafață de 92.429 mp".
src

mirceaeliade

QuoteConsiliul de Administrație al Companiei de Drumuri a aprobat lansarea licitațiilor pentru execuția a trei noduri rutiere pe Autostrăzile A1 București – Pitești, A2 București – Constanța și A3 București – Ploiești. Pe A1 București – Pitești nodul rutier de la Ionești km 72 va fi realizat la intersecția cu Drumul Județean 702 F, județul Dâmbovița, pe Autostrada Soarelui nodul rutier de la Dragoș-Vodă este proiectat la km 90 în județul Călărași, intersecție cu DJ 306, iar pe A3 București – Ploiești la Gruiu, km 36, intersecția cu Drumul Județean 101 C, în Ilfov.
src

florinalba

Pe data de 30.10.2023 ar fi trebuit (din nou) finalizat ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE SI PROIECT TEHNIC DE EXECUTIE PENTRU 6 NODURI RUTIERE PE A1 SI A3 IN ZONA DE VEST A ROMANIEI.

Prevad insa ca vom vedea si un act aditional nr.8  si un nou termen de finalizare undeva prin februarie 2023.

Are proiectantul ceva probleme si de asta o tot "intind" de aproape 3 ani cu 6 amarate de noduri ? sau ce-o fi ceva politica la mijloc?

Ar fi de ras daca nu ar fi de plans.

nicolaem

cred ca @alecu26 spunea cu alta ocazie (thread) ca Search are probleme.

Feri

#779
Nod A2 Peștera (DJ222):
QuoteAnunț public privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A., reprezentată de EXPLAN SRL, anunță publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul: REALIZAREA DE NOI NODURI RUTIERE PE AUTOSTRĂZI – NOD RUTIER PESTERA (A2-km 181) SECTOR CERNAVODA – CONSTANȚA, județul Constanța, amplasat în comuna Peștera, municipiul Medgidia, extravilan, județul Constanța.
Sursa

Proiect separat de continuare din acest nou nod spre Portul Fluvial Medgidia

QuotePrimăria municipiului Medgidia a depus la Agenția pentru Protecția Mediului Constanța un memoriu de prezentare ce vizează implementarea legăturii dintre autostrada A2 și Portul Fluvial Medgidia.

Obiectivul general al proiectului este de a asigura accesul fluxurilor de trafic dinspre Portul fluvial Medgidia spre Autostrada A2, precum și îmbunătățirea conectivității municipiului Medgidia la rețeaua rutieră națională și europeană de drumuri rapide. Drumul are punctul de început la intersecția cu DJ 222 cu autostrada A2 pe teritoriul UAT Peștera, pe o lungime aproximativă de 3000m se va moderniza DJ 222 apoi pe următorii 5500m se va proiecta un drum nou care va face legătură cu actuala centură de ocolire a municipiului ce face legătura cu Portul fluvial Medgidia.

Traseul variantei V3 are kilometrul de început (km 0+000) în nodul rutier al Autostrăzii A2 – Peștera (A), la SV de municipiul Medgidia, respectiv kilometrul de sfârșit al proiectului in DJ381 conexiune cu Șoseaua de Centură a municipiului.
 
Valoarea totală a investiției este 99.954.817,33 lei cu TVA, respectiv 84.121.031,14 lei fără TVA. Varianta va avea o lungime totală de 7,8 kilometri.
Sursa

+ Memoriu de prezentare