Noduri noi pe autostrăzile din România

Started by NGC, June 09, 2015, 11:21:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Dragos_R

#525












Powered by API/PUM imgur uploader

Am atasat cateva imagini de la km.23 facute duminica dimineata.

PlayStation


medicul de garda

Presupun ca vorbim despre pasajul nou din nodul Bolintin Deal, nu? Daca nu, ma amuza maxim sa vad ca aici nu mai e problema cu pila din mijlocul autostrazii, la o investitie noua, proiectata in ultimii ani  :lol:

Dar intr-o nota mai serioasa, stie cineva sa imi zica care e distanta dintre pilele de pe margine si platforma autostrazii? Ca am o oaresice frica ca CNAIR si-a dat singura cu tesla in c***e, nelasand suficient spatiu pentru inevitabila largire la 2x3, in care trebuie sa mai incapa si benzile de accelerare/decelerare... :o
Trust me, I'm an east-european doctor!

voicul

Pana la Pitesti se gasesc pile pe mijloc

Dupa a dat drobu de sare in CNAIR ca daca sare un prin parapete si nimereste fix in stalp!

Poate se schimba si treaba asta, la fel cum a fost si cu parapetele.

oneway

La nodul de la km 23 la ora 5 se turna pila de pe sensul Bucuresti-Pitesti si era gata cofragul pentru partea superioara a pilei de pe mijloc(posibil sa si fi turnat beton) :p
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

medicul de garda

@voicul, multumesc pentru exemplul anacronic, stiu toata autostrada pe de rost, la cate navete Bucuresti-Pitesti fac. Eu ma refeream la faptul ca pe normativul nou nu se mai accepta pile pe mijloc. Nu vad ce relevanta au pilele unei autostrazi construite acum 50 ani... Si aici chiar mi se parea de bun simt sa NU le aprobe pila aceea mediana pentru simplu fapt ca au distrus complet orice fluenta a traficului cat s-a lucrat in zona, am vazut pentru prima oara in viata mea coloana continua de la Ciorogarla la Bolintin Deal. Si in continuare nu sunt sigur ca vor incapea 3+1 benzi pe sens sub podul ala... :|

NB: stiu ca sunt si in prezent exemple de pile mediane pe autostrazi noi noute, cel mai recent fiind Bors-Biharia. Dar asta doar demonstreaza ca singurul lucru unde CNAIR sunt mai rigizi decat la respectarea unor normative fara noima este respectarea unor proiecte care le putrezesc in sertare, ca ar fi inuman sa ii pui sa le actualizeze la standarde moderne  :poke:

NB2: exemplul dat de tine insa este perfect pentru a demonstra ce bine era cand se permitea pila pe mijloc si puteai mentine oblicitatea drumului peste autostrada, fara sicane cretine. Podul ala e chiar ceva unic in retea, nici macar nu sunt pilele paralele cu benzile auto, elevatia patrunde pana deasupra benzii 2 pe ambele sensuri. Probabil ca sa le iasa pasajul cat mai simplu tehnic posibil.
Trust me, I'm an east-european doctor!

Dragos_R

Duminica dimineata am oprit si am reusit sa fac cateva poze.
Culee dreapta, sens mers catre Bucuresti.


Pila centrala, stadiu final, cu bancheta cuzineti.








Surprinzator, desi era duminica dimineata, se lucra la cofrare pila dreapta, sens catre Bucuresti.






Powered by API/PUM imgur uploader

Astazi dimineata am trecut din nou, fara sa opresc, era complet cofrata pila inceputa duminica.

horyatm


C0ndu


Goldmund

Deci s-ar putea si largi A1 la 2x3...
Mersi pt. poze!

oneway

Astazi la 16:30 lucrau la cofrajul partii superioare a pilei de pe sensul Bucuresti - Pitesti, iar pila de pe Pitesti - Bucuresti era decofrata  :D
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

Dragos_R

Cateva poze cu avansul de la km.23 A1, Bolintin Deal. Din pacate o zi cam mohorata, plus ora matinala, pana in 7 dimineata. Sunt din data de 18.06, abia acum am reusit sa le pun. Pilele sunt practic terminate, mai trebuie decofrata doar bancheta de la pila dreapta, sensul catre Bucuresti. Estimez ca destul de curand va incepe montarea grinzilor.
Pregatiri turnare bancheta cuzineti pila dreapta sens de mers catre Bucuresti.


Se preconizeaza (cam greu ...) un sfert de con la noua culee.


Salutari de la echipa din teren.


Surpriza seriei, 10 grinzi aliniate militareste.



Powered by API/PUM imgur uploader

PlayStation

O sa demoleze pasajul vechi, sau le lasa pe ambele?

Dragos_R

Cred ca raman ambele. E practic o dublare a capacitatii, cate unul pe sens. Pe cel vechi, la curbe, 2 TIR-uri aveau dificultati majore in a trece unul pe langa celalalt.

Dragos_R

Update lucrari A1 km.23, astazi ora 10.15. O singura pila este nefinalizata. Urmeaza zidurile de sprijin, rampele si sferturile de con. Asteptam cu interes montarea grinzilor.
Se lucreaza la zidul de sprijin pentru rampa dinspre Bolinitin Deal.


Detaliu pila finalizata.


Pregatiri pentru turnare la ultima pila nefinalizata (spre Bolintin).


Se lucreaza pe partea opusa.





Parca au auzit cand am zis ca merge greu la sfertul de con ... acum chiar lucreaza.


Din drum nu se vede, dar de pe pod se pot observa in spate cateva grinzi scurte (cele dintre culee si pila laterala). 



Powered by API/PUM imgur uploader