Noduri noi pe autostrăzile din România

Started by NGC, June 09, 2015, 11:21:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

voicul

#225
Aici e simplu: cine a facut CIC-ul zeu pa autostrada cu intrare privata din DN1 (is speciali, nu pa bune toti sunt speciali), sa dea cu banu din buzunaru lui sa faca nodu.

L.E. Inca se poate evita CIC-ul si sa faca nod la CIC - asta cu investitie minima.

Europiu

^^ Chiar nu contează la presiunile cui se face. Ideea în sine, de presiune, mi se pare aiurea.

Până la urmă, cred că soluția propusă de dr4qul4 e de bun-simț. Iar banii să vină de la cei care își doresc nodul cu pricina.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

nykdeva

Sa speram ca se va aproba si pune in practica in viitorul apropiat si proiectul de reamenajare totală (cu subtraversare) a intersecţiei DN 76 cu DN 7 de la Şoimuş, despre care s-a mai tot discutat si care este de importanta vitala pt siguranta circulatiei si pl fluidizarea traficului. Sa speram ca nu or fi ceva lilieci si pe acolo...si ca nu e doar un foc de paie in an electoral...    https://adevarul.ro/locale/hunedoara/Inca-nod-rutier-urias-intrarea-autostrada-a1-mega-intersectia-dn-76-dn-7-costa-20-milioane-euro-1_5d3afdc9892c0bb0c6de2d20/index.html


palient

Nodul de la Șoimuș  cred că e o mare greșeală de proiectare . Dar așa se întâmplă când umbli tot cu o punguliță mică, măcar că erau majoritatea bani europeni.  Trebuia un nod  mult mai aproape de Deva (se tot vorbea de Sântuhalm), și mai trebuia unul la Bejan la intersecția cu dn 76, înainte de viaduct când vii pe A1 dinspre Ilia, pentru ca cei care vin dinspre Arad , Timișoara pentru a intra pe dn 76 să nu mai facă un ocol inutil până la Șoimuș, iar cei care veneau de pe dn 76 pentru Timișoara , Arad să nu mai facă nici ei un ocol inutil până la Șoimuș. La Șoimuș trebuia doar o descărcare temporară până se da în trafic tronsonul 4 din Lugoj - Deva.
Nodu de la Șoimuș este așadar o struțo-cămilă , nu avantajează nici traficul de pe dn76 nici cel din Deva, Hunedoara .

ciprebbe

Daca Clujenii si Timisorenii pot merge kilometrii buni pana urca pe A cred ca nu le e greu nici Devenilor.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

palient

@ciprebbe,

  Nu se pot compara cele două situații. A3 este amplasată la distanță mult mai mare de Cluj-Napoca , pe când A1 este mult mai aproape de Deva , și un nod la Sântuhalm prelua și traficul de Hunedoara. Dacă ai autostrada mai aproape trebuie să și beneficiezi de acestă apropiere. La Sibiu, de exemplu sunt 4 noduri pe A1 , care este și drum de centură pentru Sibiu.

ciprebbe

E chiar mai complicat, se vede in nordul Devei, se numeste Mures.   Exista si nod la Simeria deci Deva e bine conectata la A1.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

palient

#232
@ciprebbe,

  Acum aproape 2000 de ani, Apolodor din Damasc, construia podul peste Dunăre la Drobeta-Turnu Severin, și noi ne văicărim azi de un pod peste Mureș, care ar fi folositor și locuitorilor din satele din acea zonă de nord a Devei, pentru a veni elevi la școală , bolnavii la spital , pentru intervenția pompierilor ,  ambulanțelor ,etc.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

voicul

Nod-ul acela ar fi util doar pe jumatate. Cine vine de la Sibiu nu ar fi mai castigat avand acel nod. Poate 2 minute maxim.
Pentru 2 minute sa bagi atatia bani ... nu merita.
Pentru sate cu niste sute de oameni, dar care nu sunt rupti de lume ... nu merita.

Mie imi pare inutil si ce vor sa faca la intersecţiei DN 76 cu DN 7. Acum vor sa faca cand traficul va deveni mega lejer pe acolo? 20 de milioane de euro?
Scump si cam inutil.

Vlad94

#235
Va rog stergeti acest mesaj. Multumesc

palient

@ciprebbe,

  Când judeci după logica binelui pentru cei mulți, este greu să fii înțeles de cei care judecă după logica binelui pentru cei puțini.Drumurile aceste nu sunt făcute pentru un an , ci pentru o perioadă mai mare, și când cei mulți se lovesc zi de zi , de o cioată  pe o perioadă lungă de timp ,  acesta  va produce multă durere și multă pagubă.

palient

@voicul ,
   

       Două minute dus , două minute întors , înmulțit cu milioane și milioane de accesări a drumului pe perioada de existentă a lui, plus 1 litru de benzină înmulțit  cu aceleași milioane și milioane , îți dau dimensiunea adevărată.
     Oamenii din acea mare mulțime de sate nu sunt rupți de lume că au un pod la Șoimuș și unul la Simeria, ci sunt rupți de venituri.
   Deci oameni aceștia de la sate, cu cele mai modeste venituri,  trebuie să cheltuiască triplu pentru a ajunge la Deva, și bani și timp. Oare nu vor merita și ei un pod , sau podul nu este pentru toți amărâții, ci doar pentru cei cu burta mare? Nu vor merita și copii aceia un pod ? Nu vor merita și bolnavii de acolo un pod? Nu va merita și tot omul de acolo un pod?Sau numai cei de la Căpud , merită un pod să treacă Mureșul la Teiuș? Ce ușor împărțim lumea în oameni care merită și oameni care nu merită, când noi nu ne includem în categoria celor care "nu merită"!


dr4qul4

tu te auzi ce prostii spui? Cei care vin de la Tm sau Arad, nu merg la Deva pe acolo.
Si cum faci tu nod acolo, imediat dupa deal, cand A1 supratraverseaza CF care supratraverseaza DN76? Si DN-ul este si el destul de sus pentru ca e exact langa Mures si mai e si un parau pe acolo.
Si nu i-ar fi ajutat deloc pe cei care merg de la Brad la Deva. Nici de la Sibiu spre Oradea. Dar i-ar fi incurcat pe cei care merg din Deva spre Timisoara. Prin urmare, tu vroiai extra un nod mult mai complex + pod peste Mures, doar pentru a castiga 2 minute cei care merg la Brad/Stei/Beius. Nu mai bine, de o mica parte din banii astia, asfaltam DJ706 Ilia-Tebea?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

palient

@dr4qul4,

    Eu am vorbit despre 2 noduri , în schimbul nodului de la Șoimuș:   unul în apropiere de Deva la Sântuhalm, pentru traficul din Deva și Hunedoara, și unul la Bejan , pentru traficul de pe dn76. Podul peste Mureș era necesar la nodul de la Sântuhalm. La Bejan nu e nevoie de nici un pod și este loc suficient pentru nod înainte de viaductul de la  Bejan, cum se vine pe A3, de la Ilia  la Deva . Și pe partea dreptă și pe partea stângă  est loc suficient pentru conexiunile necesare ,trecerea dintr-o parte în alta făcându-de pe sub  viaduct.  . Ai judecat greșit  deoarece nu ai citit toate postările mele, pe această temă , și  ai crezut că e vorba doar de un singur nod , și nu de două. Așa că nu este nici o încurcare de trafic , din contră se rezolvă problemele de trafic în cel mai bun mod.