Noduri noi pe autostrăzile din România

Started by NGC, June 09, 2015, 11:21:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dumbravaandrei

#136
Vineri pe la 18:00, de pe acel DJ iesea o mazda "cu volanul la perete", ocolind prin stanga un Polo de la rutiera care statea pe banda de urgenta cu "chistolul".
[ironie]Probabil ca ala de la rutiera nu avea ordin de misiune sa sanctioneze "la linia continua", poate de la caldura statea cascheta inclinata in varful parului (par- chestia din lemn ce in zona moldovei este folosit ca aparat ortopedic) [/ironie]

Cred ca asta explica totul despre acel "nod". E "functional" in configuratia asta de cel putin 4 ani, de fiecare data vad pe cineva iesind/intrand de pe acel drum. Unii mai mult/putin kamikaze decat altii.

Schumy

Un articol tot de la Ziua de Cluj, tot de ieri: https://ziuadecj.realitatea.net/eveniment/iesirea-nu-atat-de-secreta-de-pe-autostrada-langa-cluj-ce-zice-cnair--177452.html

Si ne miram cat de greoi evolueaza infrastructura in Romania:
Quote"Nu este interesul CNAIR să realizeze multe ieșiri, întrucât statisticile ne arată că în astfel de zone se produc cele mai multe evenimente rutiere. Iar noi nu ne dorim evenimente rutiere pe autostrăzi. Dacă primarii din aceste localități ne vor cere, nu vom avea însă încotro. Ei trebuie să vină la noi și să solicite astfel de ieșiri", a spus un reprezentant al companiei.

Cu tipul asta de gandire in CNAIR/DRDP nu vom avea o retea de autostrazi completa nicioadata...

nyros

Tot in articol apare ca s-a cerut deja iesire la Savadisla si au fost refuzati pe motiv ca e prea aproape de Gilau.
Cel mai probabil nu vor sa fie deranjati cu cereri care sa le dea de lucru. Cine nu munceste nu greseste si totul pe acelasi salariu.

ciprebbe

E asfaltata pana la intrare in fosta baza Bechtel si o foloseste zilnic TS sa duca din materiale la pod la Gilau. Are si DRDP ul un punct acolo. Dupa ce nu va mai exista nimic in fosta baza cred ca va bate vantul pe acolo.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Silviu 1

Intre nodurile Turda si Gilau sunt 42km, iar dupa ce am vazut toate distantele dintre nodurile consecutive de pe autostrazile finalizate din tara noastra (pe Maps) observ ca aceasta e cea mai mare. Nu sunt din zona, nici macar pe aproape, ba chiar nu am drum pe acolo deloc, insa dupa logica mea sa ai 42km intre 2 noduri consecutive e mult prea mult (exceptie daca traverseaza Himalaya) iar un nod prin dreptul localitatii Ciurila cred ca ar folositor pentru multi din zona.

Bogdan_Cluj

"Nu este interesul CNAIR să realizeze multe ieșiri, întrucât statisticile ne arată că în astfel de zone se produc cele mai multe evenimente rutiere. Iar noi nu ne dorim evenimente rutiere pe autostrăzi"

Asta e ca aia cu: "nu facem autostrazi ca ne pleaca multinationalele". Sau nu facem autostrazi ca poate avem incidente pe ele.

CATA NESIMTIRE. Clar ca zona de munta BAISOARA ar avea de castigat daca ar exista un nod in zona Savadisla/Ciurila.

Europiu

Quote from: Bogdan_Cluj on September 02, 2018, 02:28:33 PM
CATA NESIMTIRE. Clar ca zona de munta BAISOARA ar avea de castigat daca ar exista un nod in zona Savadisla/Ciurila.

Ditto. Pe langa lipsa legaturii cu DN1 la Tureni, faptul ca au lasat toata zona Baisorii neconectata la A3 e pur si simplu management prost.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

prd.marius

#143
Asta cu "nodul Tureni" chiar intrece orice masura.
Drumul trece peste autostrada deja. Oare nu se putea devia macar traficul usor pe acolo intr-un nod nou? Pana cand s-ar face un drum de legatura pentru toate tipurile de autovehicule?
Nu trebuie decat doua bretele scurte, care dupa parerea mea de nespecialist, nu cred ca ar lua foarte mult sa fie gata.

dragos76

^^
Nu; s-a mai discutat asta: acel drum existent este categorisit ca DJ, dar este la calitatea unui drum comunal în cel mai bun caz, dacă nu chiar unul agricol. Este foarte îngust, foarte virajat, a fost asfaltat doar acum puțin ani fără a se lucra și la o fundație care să suporte un trafic cât de cât ok. Plus că apoi trece cale de vreo 3 km prin satul Tureni, cu ieșire în DN prin o intersecție în "T", cu vizibilitate destul de mică.

horatiu.cosma

^^^
Nu cred că s-a pus vreodată problema unui nod pe A3 de legătură cu DN 1 la Tureni utilizându-se actualul DJ. Tot timpul a fost vorba despre acel proiect din 2015 cu un drum nou care să se lege în DN1.

Europiu

Quote from: horatiu.cosma on September 03, 2018, 11:30:59 AM
Nu cred că s-a pus vreodată problema unui nod pe A3 de legătură cu DN 1 la Tureni DN1.
Exact asta, in aceasta formulare/accentuare, mi se pare "poor management". Parerea mea: un nod la fiecare 15-20 km este absolut OK pentru o autostrada care trece prin zone locuite si/sau cu potential turistic.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

pentium10

#147
Am intrebat la CNAIR despre nodul A3 de la km38, cateva informatii, dar au raspuns foarte putin.

Pozitia kilometrica 38+000 la care faceti dumneavoastra referire este accesul catre Punctul de Sprijin Savadisla, destinat doar interventiei pet imp de vara/iarna a autoutilajelor din dotarea DRDP Cluj/ Sectia Autostrazi.

Mentionam ca sectorul de drum nu este deschis circulatiei publice.



Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Europiu

Cred ca altceva decat evidenta nu puteau sa-ti raspunda... :)
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

ludus



Primăria Luduș va accesa un credit pentru a construi bretele de urcare coborâre pe A3.

Powered by API/PUM imgur uploader
T. Luduș