News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

istvan78

Quote from: trifuhoria on December 16, 2015, 11:44:55 AM
Grinda asta era ieri la ora 16 prin Sebes, intersectia DN1/DN7...
Oare unde va merge?

Muchia de sus a grinzii e fixata cumva de lanturi, sau lanturile sunt doar trecute peste grinda?  :o Chiar daca sunt tensionate bine, mie nu mi s-ar parea suficient ca sa impiedice grinda sa se rastoarne la o manevra mai violenta (o manevra de urgenta, sa zicem...)

dr4qul4

grinda aia are cateva tone bune. E nevoie de mult mai mult de o manevra ca sa o miste din loc.

Oricum, e mult mai bine ancorata decat sunt bustenii taiati din padurile patriei.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

istvan78

S-avem pardon, dar masa grinzii nu e relevanta problemei in cauza, pentru ca forta de rasturnare in cazul unei manevre (inertiala, centrifuga in cazul unui viraj, gravitationala in cazul inclinarii) e si ea direct si liniar proportionala cu masa, la fel cu forta ce tine grinda stabila (gravitationala).

Am eu teama mea si fata de masinile (unele) cu busteni, dar aici e vorba e un transport relativ exceptional, nu unul de rutina, unde m-as astepta ca masurile de siguranta sa fie abordate de o natura un pic mai "paranoica".

Eu de exemplu as fi fixat cumva muchia de sus a grinzii de lantul ce trece peste ea, sau as fi folosit cate un lant separat din fiecare parte prins in carlig de muchia grinzii de pe latura opusa, incrucisat asadar... in fine, probabil multe alte soltutii sunt probabil posibile...

horatiu.cosma

Astfel de transporturi sunt insotite de obicei de "coloana oficiala" pentru a minimiza orice riscuri. Plus ca nu va goni pe drumurile noastre cu grinda in spate. Nu am auzit niciodata de vreun astfel de transport care sa aiba evenimente neprevazute.

dr4qul4

Este foarte greu sa o rastorni. In plus se vede un sistem de prindere si in capat. 

Mult mai periculoasa este deplasarea grinzii, si lanturile asta impiedica.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

stangabriel

Nu stiu unde e de discutat urmatorul subiect.

Pretul motorinei e posibil sa ramana mic, poate chiar sa scada in continuare. Consider ca e un moment oportun pentru santiere. Oare cu cate procente afecteaza pretul final de atribuire o scadere cu 20 % a pretului motorinei?

Ionut

Aici in parcare este locul perfect pentru a discuta preturile carburantilor.

dragos

   Felicitari Catalin pt. noua functie . Vroiam sa reamintesc un secret ,pe care Dl.Ponta l-a  UITAT dupa prima luna de cand a fost aprobata ultima acciza de  0,7 centi / litru de motorina sau /si benzina ,era DOAR pt. constructia de autostrazi ( A 3 ) care nu aveau nici un fel de co-finantari . Acciza este inca in vigoare , se incaseaza  ,dar suma colectata nu este reinvestita in infrastructura (  A 3 ) asa cum a fost aprobata. La vremea respectiva Ponta spunea ca nu are  bani pt . autostrazile care nu au Co-finantari (TEN-T .... 85% UE si 15 % Guvernul Romaniei ) .                                                                                                                             De cand a fost introdusa respectiva acciza ... nu s-au colectat suficiente fonduri pt. a demara alte lucrari noi ..?.                             Catalin te rog ..... daca ai cum, sugereaza domnului Ciolos sa verifice aceste mici  amanunte : colectarea accizei de 0,7 centi  suma colectata si daca vine investita in totalitate in infrastructura rutiera care nu are Co finantare ....   .  Catalin     scuze pt. Sfaturile Mele....  P.S. Ionut daca dl. Catalin nu reuseste sa citeasca postarea mea ,te rog  reamintestei tu de Acciza lui Ponta.... Multumesc .               

dorum

A fost un bluff a lui Ponta...
Din cate stiu eu, nici o acciza nu poate fi colectata cu un scop Predefinit... :(

stangabriel

La ultimul cod fiscal acciza nu se scoate anul acesta, abia din 2017, cand inca NU va fi gata Dumbrava Deva  :p

dragos

   Vedeti cum se (re)gasesc fonduri pt finalizarea proiectelor deja incepute .... .Lipseste vointa de munca a personalului din CNADNR....Speram ca noul director CNADNR sa fie mai Transparent si mult mai Comunicativ ... .

cricric

Quote from: dorum on December 16, 2015, 07:32:43 PM
A fost un bluff a lui Ponta...
Din cate stiu eu, nici o acciza nu poate fi colectata cu un scop Predefinit... :(
Corect, dar suma aia poate fi bugetata spre proiecte de infrastructura.

stangabriel

Pai acele 2 miliarde de lei "Just in case" de saptamana trecuta  ce sunt? Promisiuni pe moment. Asa va fi si la anu. Din 2017 se scoate acciza, noul ministru politic al transporturilor va spune ca nu mai sunt bani de autostrazi....si ne intoarcem de unde am plecat.

nicki4

Felicitari lui Catalin si felicitari si API! Poate multe nu se vor schimba peste noapte dar sper sa reuseasca sa puna lucrurile pe un fagas normal si sa se asigure un merg inainte pentru multi ani. Si pentru ca acest forum a format multe opinii, sper in continuare sa tina piept oricaror provocari de acum inainte!
"Government don't want well informed, well educated people capable of critical thinking. That's against their interest. They want obedient workers, people who are just smart enough to run their machines and do the paperwork. And just dumb enough to passively accept it!" George Carlin

laurashgeo

Apropo de pretul motorinei saptamana trecuta am dat o tura pana in in Chamonix la ski si am alimentat din Luxemburg cu 92centi/l motorina!
Drumul din Geneva pana in Chamonix e superb, ceva in genul viitoarei PiSi, sper eu. Cele doua sensuri ale autostrazii montane sunt complet separate, un sens e in tunel celalalt ocoleste muntele, sau unu e in tunel altul pe viaduct etc. Ca sa nu mai spun ca se si impletesc intre ele si la un moment dat sensul opus este in dreapta ta si nu in stanga cum e normal. Presupun ca unul dintre sensuri este fostul drum national, deoarece are curbe cu limitari la 50km/h, dar ulterior au construit al  doilea sens si au transformat drumul in autostrada.