News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.


alecu26

Quote from: udar on December 05, 2015, 04:00:53 PM
Quote from: teocharis on December 05, 2015, 03:13:45 PM
dar nu, un oras de puterea economica a Timishoarei asteapta cu mana intinsa la CNANDR, buget whatever sa-i construiasca un ciot de centura

luati-va soarta in maini si lasati lamentarile.
Este in cotetul CNANDR si primaria Timisoara nu prea are cum actiona.
La Oradea a fost in curte la primarie si au putut misca, nu au stat la mila .........cum stau altii dependenti de ageasta agentie fantoma

Chiar acum am fost pe la Oradea.

1. Toate semnele de Oradea sunt puse imediat dupa centura.
2. Daca vor cu adevarat...o fac DJ, sau DC sau strada...si tot o fac. Nu cred ca eista undeva normativ sa faci DJ cu profil de drum express.

Astea ca nu se poate sunt lamentari romanesti. Sa gasim motive de ce nu se poate face ceva e foarte usor.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

MNU

#5207
La Oradea exista Zona Metropolitana Oradea, cu personalitate juridica si putere de decizie asupra teritoriului strabatut de centura. Si-au permis sa finanteze si sa realizeze proiectul, dupa care, cu contributia unui ministru "prieten", sa "roage frumos" CNADNR sa-l preia si sa-l puna in opera.

La Timisoara, centura traverseaza teritoriile mai multor comune din jurul orasului si aproape deloc pe teritoriul municipiului. In plus, EXISTA de multi ani proiect si este al CNADNR. La asta se adauga faptul ca, cu exceptia unei perioade scurte (perioada USL), primarul orasului a fost si este in opozitie. Asta cantareste enorm cand astepti doar dupa o aprobare... dar sa mai vrei si bani pentru ceva.

alecu26

Dar chiar...apropo...de ce doar cateva zone, intre care pare ca si Oradea au reusit sa duca la bun sfarsit chestia cu zona metropolitana? (stiu ca si BV are...dar nu cred ca a facut nu stiu ce cu ea).

Pai din 2012 pana in 2015 se putea face ceva as zice eu. Dar intradevar...un pasaj in centru e mai de impact poate decat centura. Timisoara asa cum e inconjurata de comunitati semnificative, si cu trafic practic in toate cele 360 de grade, ar fi printre cel mai mare canditat la inel complet de centura din Romania.

Practic doar Craiova mai are 7 DN-uri care intr in oras + 2 DJ, iar Timisoara are 5 DN-uri + 4 DJ-uri.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

MNU

La Timisoara a fost frica primarilor de comune ca vine municipiul si le fura bugetul. Cel mai vehement opozant a fost chiar primarul din acea vreme a celei mai mari dintre comune, Dumbravita.

Din motive asemenanatoare Dumbravita s-a alaturat ultima aliantei create pentru dezvoltarea transportului public metropolitan. Aceeasi comuna, prin conducatorii locali, a refuzat cu indarjire largirea la 4 benzi a penetratiei care azi este cea mai utilizata legatura a orasului cu autostrada A1. Sau au dezvoltat trama stradala fara a asigura conexiuni cu strazile deja existente ale orasului, multe strazi de ambele parti fiind fundaturi pe granita dintre ele.

adiarc

#5210
Intre timp,una din putinele masuri bune din buget,adica zero lei pt biserici e pe punctul de a fii anulata


Pt a fii corecti fata de ceillati contribuabili ,eu as fii continuat cu impozitarea tuturor terenurilor,cladirilor ,padurilor,etc detinute de biserica.Nu de alta dar nu sunt de acord ca banii mei sa fie mutati de la autostrazi in rezervorul unora cu Mercedes clasa S

PS....sa nu uitam de vastele venituri nefiscalizate......mult mai mari decat magazinele de cartier inchise de ANAF
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rocklee


GabiHd


laszlo.robert

Se opteaza pentru administratie privata

horatiu.cosma

Eugen Ispas a fost numit secretar de stat la transporturi.

stent76

Scuzati-ma, nu reusesc sa gasesc in forum post-urile cu site-urile (verificate) de unde pot sa cumpar online vinieta RO si HU. Multumesc

alecu26

Quote from: horatiu.cosma on December 09, 2015, 01:02:06 PM
Eugen Ispas a fost numit secretar de stat la transporturi.

pare un om integru, de mult vreme in MT, dar in esalonul 2-3, probabil fiind prea mult tehnocrat si prea putin politic. Sa speram ca e sansa care o astepta si intradevar va misca anumite lucruri pe acolo.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Danny550394

Quote from: stent76 on December 10, 2015, 01:14:06 AM
Scuzati-ma, nu reusesc sa gasesc in forum post-urile cu site-urile (verificate) de unde pot sa cumpar online vinieta RO si HU. Multumesc

https://www.virpay.hu/index-en.htm
https://www.roviniete.ro/

Sau poti folosi cu incredere benzinariile MOL Romania.

Goldmund

Apropo de numerotarea autostrazilor cu "E" sau cu "A". Cert este ca eu am avut o problema in tarile Benelux  sa descopar unde sunt, eu trecand nr de autostrada dupa cum era trecut pe harta si nu doar "E" pe care le au pe indicatoare... cand intri acolo. Acum e clar, ai GPS si nu-ti trebuie harta, dar pana acum catíva ani era mare dementa diferenta intre harti si ce gaseam in UE...Germania a fost mereu "flexibila", "A" urile stau langa "E"-uri pe indicatoare, dar nu si in alte parti...Si exista o explicatie:

Acum, cu totii cunoastem de ex. E68. Numai ca  A1 nu urmareste E68(de ex. intre Deva si Arad)asa ca "E" in Romania nu mai sunt valabile daca se urmareste autostrada...Sau, Bucuresti-Pitesti este de fapt E81 care daca ar fi autostrada continuata pana la Sibiu, ar ramane E81(de la Constanta, A2 pana in Bucuresti  ramane tot E81! Am avea astfel E81 intre Constanta-Bucuresti-Pitesti-Sibiu-Sebes-Turda - in lucru! - Cluj-Zalau,insa Cluj-Turda e A3!!)
Deci la noi nu s-a mai tinut cont de europenele astea si s-a trecut inca de la inceput la o alta numerotare a autostrazilor care sunt pe aceeasi "europeana" . haos!
In UE tocmai de aceea autostrazile au urmarit exact cursul acestor "E"-uropene(daca ne uitam la francezi care au construit sistemul de autostrazi ceva mai tarziu sunt urmarite intocmai drumurile europene) Dupa cum am mai scris, noroc cu GPS si satelitii astia...

stangabriel

#5219
Stiri de week-end.

http://www.agerpres.ro/economie/2015/12/13/dan-costescu-lucrarile-la-autostrada-bucuresti-comarnic-vor-incepe-in-octombrie-2016-17-39-54

http://www.turnulsfatului.ro/2015/12/13/autostrada-sibiu-pitesti-cand-pe-o-parte-cand-pe-alta-acum-peste-puturile-de-alimentare-cu-apa/

Citatul Saptamanii trecute:

"Mă gândesc că să ocolească satul, nu? Pe deasupra, pe acolo. Și noi stăm și ne uităm de pe ferestre, mă, vin mașinile pe noi sau nu vin mașinile? Acum... mutăm comuna, nu-i o problemă. Dacă ăsta-i interesul național, o mutăm, dacă vrem să facem ceva pentru România", mai spune Nicolae Mohor,  primarul din Boița dupa ce a aflat că autostrada va trece peste puțurile de alimentare cu apă din comuna sa. 

http://www.agerpres.ro/politica/2015/12/13/proiectul-de-buget-al-ministerului-transporturilor-aprobat-cu-amendamente-in-comisiile-reunite-de-buget-finante-17-52-58


Primele trei amendamente se referă la finanțarea următoarelor obiective: Varianta Ocolitoare Bârlad, modernizarea DN 52 și Varianta Ocolitoare Satu Mare.

"Unul dintre amendamente tehnice se referea la această extindere, respectiv posibilitate de a introduce proiecte până când se definitivează mecanismele pentru noul instrument structural, altul se referea la un termen care îmi lăsa o mai mare libertate în a încheia proiectele nu în 2015, ci în 2016", a explicat, la rândul său, șeful de la Transporturi.

Potrivit ministrului Transporturilor, celelalte obiective ce vor fi finanțate vizează Autostrada Montana Tg. Mureș — Tg. Neamț — Iași — Ungheni, cu secțiunea Tg. Neamț — Iași-Ungheni, drumul expres Ploiești — Buzău, secțiunea Buzău-Focșani, secțiunea Focșani — Bacău, secțiunea Bacău — Pașcani, Drumul Expres Buzău — Brăila — Galați, cu secțiunea Brăila — Galați, inclusiv Variantele Ocolitoare Brăila și Galați, A12 Pitești — Craiova și Autostrada A3 Suplacu de Barcău — Nădășelu.
"Acestea, deși sunt doar opt puncte, fac obiectul a 14 amendamente separate", a precizat Costescu.


Ministerul Transporturilor are propus pentru 2016 un buget de 11,86 miliarde de lei, în scădere cu 7,6% raportat la execuția preliminată din 2015, de 12,84 miliarde de lei, potrivit proiectului publicat pe site-ul Ministerului de Finanțe.

Pentru 2017, estimarea indică fonduri mai puține, de 11,82 miliarde de lei, în timp ce pentru anii următori, 2018 și 2019, sunt prevăzute bugete mai mari, de 13,58 miliarde de lei și, respectiv, de 13,69 miliarde de lei.

Conform proiectului, capitolul de bunuri și servicii își menține alocarea de anul trecut, respectiv 9,86 milioane de lei, în timp ce cheltuielile cu personalul cresc cu 8,73%, la 20 de milioane de lei. Din total, salariile de bază reprezintă 14,41 milioane lei, în creștere cu 7,21% față de 2015, iar sporurile pentru condițiile de muncă sunt prevăzute a crește în 2016 cu 34,68%, la 1,27 milioane de lei, față de 943.000 lei anul acesta.

O scădere semnificativă este consemnată la cheltuielile de capital, care coboară în 2016 cu 98,92%, la 9,07 milioane de lei, de la 838,78 milioane de lei, în 2015.

Proiectele cu finanțare din fonduri externe nerambursabile aferente cadrului financiar 2014-2020 au prevăzută pentru 2016 o sumă de 4,13 miliarde de lei, aceasta urmând să crească în următorii trei ani, la 5,78 miliarde de lei, în 2017, și la 7,43 miliarde de lei, atât în 2018, cât și în 2019.

În ceea ce privește proiectele cu finanțare din fonduri externe nerambursabile (FEN) postaderare, suma alocată în 2016 este de 1,6 miliarde de lei, în scădere cu 71,48% raportat la execuția preliminată din 2015.

Cele mai importante sume se îndreaptă către continuarea următoarelor proiecte: Autostrada Transilvania — 450 milioane de lei, Autostrada Lugoj — Deva — 348 milioane lei, Autostrada Sebeș — Turda — 247 milioane lei, Autostrada Câmpia Turzii — Ogra — Tg. Mureș — 230 milioane lei, modernizare CF Sighișoara — Coșlariu — Simeria — 542 milioane lei, Modernizare CF km 614 — Gurasada — Simeria — 348 milioane lei, modernizarea căii ferate Brașov — Sighișoara — 887 milioane lei, Magistrala V Metrou, Etapa I — A Drumul Taberei — Universitate — 558 milioane lei, Magistrala 4 Metrou — 270 milioane lei.