News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

#4650
O poza care spune multe:


Legenda este: Al trei-lea pod peste BOSFOR, sau pe turca Yavuz Sultan Selim (YSS)
Noi ne chimuim sa terminam cativa km de autostrada ei vor termina un pod combinat (auto+tren)
(poza preulata de pe SSC-ul turc)

LE: este noul meu background

alecu26

plus ca podul asta doboara nu stiu cate recorduri.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

#4652
http://www.capital.ro/normele-euro-6-incurca-vanzatorii-de-autoturisme.html

http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-20445588-livetext-mega-scandalul-volkswagen-presiuni-imense-pentru-demisia-sefului-companiei-trage-toata-piata-auto-jos.htm

Ca o concluzie la ce se intampla, evenimentele se vor lasa cu  imense cheltuieli, indiferent de cine a pornit scandalul.
Normele de poluare au trecut foarte repede, iar motorul termic este cam la limita fizica in care nu se poate mai eficient de atat(arderea).

Mazda a ajuns sa produca motoare pe benzina si diesel cu acelasi raport de compresie  14.1. Aproape au ajuns sa functioneze la fel.

S-a cerut scaderea emisiior, tehnic au folosit multe artificii pe langa motor, a urmat minciuna. Suspectez toti producatorii de "omisiuni".

TibiV, ce zici de motoare? se poate mai eficient decat acum? si nu vorbim de fiabilitate.


danutzu_1069

@Alecu26
Da, este hobanat si suspendat, din cauza lungimii mare.

TibiV

@stangabriel

Nu prea mai ai ce să mai imbunatatesti în mod semnificativ.
Şi asta din motive ce tin de legile fizici.
Ciclul Carnot are un randament bine stabilit, şi limitat, iar ciclurile Otto şi Diesel ale motoarelor rapide auto nu au cum să ajungă nici măcar acolo.
Şi nu ai cum să pui motoare navale pe automobile.

Plus că de la nivelul actual, creșterea randamentului cu un singur punct procentual (adică foarte mult!) ar implica o dublare a costurilor...

Se mai pot face "fineţuri" , multe bazate pe IT, dar cam atât...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nirolf

Quote from: stangabriel on September 23, 2015, 11:51:51 AM


S-a cerut scaderea emisiior, tehnic au folosit multe artificii pe langa motor, a urmat minciuna. Suspectez toti producatorii de "omisiuni".


Într-adevăr, problema pare mai extinsă. Un studiu interesant aici.

Totuți, citind concluziile studiului se pare că se poate, însă probabil costă.

Quote"On average, we found that real-world nitrogen oxides emissions for modern diesel cars were about seven times higher than required by the Euro 6 standard", says Dr. Peter Mock, Managing Director of ICCT Europe. The ICCT researchers demonstrate that the majority of exceedances found could not be attributed to extreme or untypical driving. Instead, they were due to driving situations that are part of the normal operation of diesel cars, such as mild uphill driving and regeneration events of the diesel exhaust aftertreatment system.

The ICCT experts also found significant differences among the performance of all the vehicles tested, with a few vehicles performing substantially better than the others. "This supports the notion that the technologies for real-world clean diesels already exist", says Dr. Vicente Franco, researcher at the ICCT and lead author of the study. "Policies are needed to ensure that manufacturers will use these technologies and calibrate them to effectively control emissions over the large majority of in-use operating conditions, not just those covered by the current test cycle".


alecu26

eu ma gândesc ca e ceva legat de jocuri la bursa.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

#4658
Ca fapt divers, oxizii de azot produsi nu sunt legati de consum. Pur si simplu azotul din aer se combina cu oxigenul din aer. La diesel mai mult pentru ca temperatura amestecului e mai mare datorata compresiei, clapeta de acceleratie nu are, intra aer cu basculanta, daca mai e si turbo, intra cu vagoanele.  Solutia:  nu mai tura motorul.  :D  Mai putine cicluri de explozie, insa mai bogate in combustibil ars si nears., cu alte dezavantaje ulterioare.  Egr-ul mai racea amestecul, dar si el e limitat.

Cine e interesat sa citeasca http://www.e-automobile.ro/categorie-motor/19-diesel/140-adblue-motor-diesel-uree-scr.html

Atat de complicat si scump.

Ciudata acceptarea atat de rapida a VW.  Sua are norme mai restrictive la diesel decat Europa.

horatiu.cosma

#4659
Am pus acum cateva saptamani un articol legat de o activitate de plantare copaci de amploare(cam un milion), pe 14 noiembrie. Toata miscarea a fost pornita de un ONG in parteneriat cu ROMSILVA si Ministerul Mediului, deci se pare ca se poate sa avem o comunicare sanatoasa intre oficialitati si societatea civila. Aceasta actiune e coordonata de o anume Liana Andreea Buzea. Am luat legatura cu dansa, si i-am spus ca si comunitatea noastra a discutat pe tema reimpaduririle in proximitatea DN-urilor, DJ-urilor, autostrazilor etc. Avand in vedere ca a avut succes in comunicarea cu Ministerul Mediului, i-am propus sa aduca in discutie si MT/CNADNR. Sunt o gramada de drumuri prin tara care ar beneficia de o asemenea actiune, si nu vad ce ar putea pierde MT/CNADNR din aceasta actiune. Daca se ajunge la un consens si se da unda verde pentru impaduriri in astfel de zone, eu o sa particip. Lianei Buzea mi-a spus ca ma poate pune in legatura pentru mai multe detalii cu responsabilii lor de comunicare cu institutiile statului. Probabil o sa discut si cu ea pentru aceasta actiune. Eu mai am niste cunoscuti care sunt interesati de actiune, si ma gandeam ca si API si peundemerg.ro ar putea participa. Ce ziceti?

dr4qul4

foarte bine.

Si eu as iesi la o asemenea actiune de plantare. Sper sa fie in acelasi timp cu santierul sa putem face si poze  :lol: 

Trebuie presat si la MT sa mearga pe coridor maxim de expropriere tocmai in ideea de a impaduri spatiul in plus. Spatiu care poate fi folosit si pentru relocari de utilitati.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

NGC

Ciudat, indicativele de DN-uri apar si dispar din Google Maps. Ceva probleme?

stangabriel

http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-20448340-video-interviu-ministrul-transporturilor-iulian-matache-pana-finalul-anului-cand-incheie-exercitiul-financiar-european-inceput-2007-estimam-vom-avea-absorbtie-73-75-din-fondurile-nerambursabile-pentru.htm

Romania a avut la dispozitie circa 5,4 miliarde de euro fonduri europene nerambursabile pentru proiectele de infrastructura si transport in cadrul exercitiului financiar 2007 - 2013, exercitiu ce se incheie la finele acestui an. Ministrul Transporturilor, Iulian Matache, sustine intr-un interviu acordat HotNews.ro ca procentul final de absorbtie va fi undeva la 73-75%. Citeste in articol interviul integral si vezi ce spune ministrul Transporturilor despre autostrazile aflate in constructie, despre Master Planul de Transport, Centura feroviara a Capitalei, legatura Aeroportului Otopeni cu Bucurestiul si care este problema grava cu care se confrunta in acest moment metroul bucurestean.

nirolf

Mi se pare mie sau omul ăsta nu spune nimic concret? O să facem, o să vedem, în curând, mă interesez, nu știu, nu știu. Să fie bine ca să nu fie rău. Răspunsurile erau valabile și acum 2 ani și vor fi valabile și peste 2 ani. Slab de tot.  >:(

TibiV

Mi se pare interesant, dar nu prea stiu unde sa postez asta, asa ca am decis sa pun aci. Daca e nevoie, o poate muta Ionut...

Quote
Comunicat de presă
24.09.2015

     Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România S.A. informează participanții la trafic că în data de 23.09.2015, a fost semnat contractul de servicii ce are ca obiect "Supraveghere video și monitorizare trafic pentru AI Fetești și ACI Giurgiu".
     Contractul de servicii a fost atribuit operatorului economic VODAFONE ROMÂNIA S.A., având o durată de implementare de 12 de luni. Valoarea totală a acestui contract este de 111.088,84 lei fără TVA, finanțarea fiind asigurată din venituri proprii ale CNADNR SA.
     Precizăm că prin această supravegherea video a traficului se urmărește realizarea unui instrument activ în sprijinul unor decizii operaționale privind fluidizarea traficului, constituind totodată o metodă de informare a cetațenilor în timp real, în vederea îmbunătățirii timpilor de tranzit a vehiculelor în aceste puncte.
 
CNADNR
Mama proștilor este mereu gravidă... :)