News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Se poate incerca. In cel mai rau caz inchidem thread-ul. In cel mai bun, ajungem la niste concluzii care pot ajunge pe masa viitorului primar. Either way, nu prea avem de pierdut nimic. La o adica, vine iarna, si implicit discutii aiurea din lipsa de avans pe santiere. Trebuie sa gasim de pe acum subiecte de discutie cu care sa ne umplem timpul atunci :).

sebba

Quote from: Ionut on September 06, 2015, 02:21:53 PM
Ar merge sa facem un thread in care sa discutam despre viitorul primar... cum ar trebui sa fie, proiecte prioritare etc etc... Ba chiar putem face dupa aia si o scrisoare deschisa API in care sa prezentam o pozitie a comunitatii. Problema e ca nu cred ca vor fi discutii civilizate care sa aiba cateva concluzii concrete. :(

acu ce faci? iesi tu in decor si deschizi discutii despre alte probleme ce nu au legatura directa cu domeniul forumului?
daca era vorba de inlocuirea unui minsitru al transporturilor sau a lui neaga sau a altor implicati (degeaba) in zona asta de activitate as intelege dar, totusi, ce legatura importanta ar avea PUM cu primarul PMB?
Sailing away! S/Y Haimana

pasadia

Are importanta pentru bucurestenii de pe forum. Ardelenii mai au ce poza, dar ei nu prea... ;)

danutzu_1069

#4533
Ar fi incadrate la discutiile despre Bucuresti, asa cum sunt si cepe despre Timisoara sau Arad sau Cluj Napoca.
Ce, timisorenii nu au discutat despe Robu?

horatiu.cosma

Exact, proiectele de infrastructura din Bucuresti. Cine stie, poate va veni un primar care va tine sa aiba alaturi societatea civila. Atunci o asemenea discutie e chiar indicata.

Ionut

Topicul asta ar fi evident unul local, in board-ul Bucurestiului. La fel pot fi facute topicuri pentru celelalte orase, Timisoara, Cluj, Brasov... Legatura e evidenta, primarul are in pix multe proiecte de infrastructura, proiecte cu care Oprescu a si defilat. Nu zic doar de fantezii gen autostrada suspendata, dar si pasajele noi (Mihai Bravu, Piata Presei) dar si ceva mai vechi (Basarab). Deci legaturi sunt sute, daca nu mii.

dr4qul4

Voi va auziti ce spuneti?
Primarul Bucurestiului este cel cate administreaza cel mai mare buget local.
Este mai important ca orice ministru si are putere mai mare decat acestia.
Oricine va veni, va avea "datorii" catre partid si alte grupuri de interese.

Si va trage cat mai mult de timp si va prioritiza ce aduce voturi si bani : reabilitarea termica, subventionarea caldurii si a transportului public.....

In fine....tot ce imi doresc de la viitorul primar (si de la orice institutie publica in general) este transparenta.

Pe oprescu il apreciez pt ce a facut in centrul vechi. A luat un WC public si la transformat in principalul punct turistic al orasului. Pe infrastructura a facut mult mai mult decat predecesorii, dar mult mai putin decat ar fi trebuit.

Dar pt el nu exista cuvantul transparenta. Totul se facea in spatele usilor inchise.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cutter

#4537
Vorbești numai bazaconii. Omul este un mizerabil cu zero interes pentru orice fel de concept modern urbanistic și pentru democrație. Un măscărici popular pentru că se exprimă și se poartă pe înțelesul maselor. Un corupt.

A îngropat financiar orașul. Bucureștiul este o Grecie din punctul ăsta de vedere. Uită-te ce datorie are. Numai la căldura prin subvenție mascată este 1 mld euro. Asta în plus față de subvenția oficială care este 100 mil euro/an, egală cu bugetul pentru infrastructură. Da, noi bucureștenii avem cea mai ieftină gigacalorie din România, nediscriminatoriu, și bogat și sărac, doar pentru ca hahalera asta să iasă la vot.

Pasajul Basarab este proiectul împins obsesiv 4 ani de zile între 2000 și 2004 de Băsescu și blocat de majoritatea PSD condusă de Giugula. Abia după ce a fost ales a doua oară Băsescu cu majoritate în CGMB a putut fi demarat - Oprescu a găsit proiectul în derulare cînd a venit primar și doar s-a prins ce găină cu ouă de aur este din punct de vedere al popularității așa că nu l-a blocat (dar prețul a ajuns dublu față de cel inițial, încă plătim anul acesta facturi de zeci de milioane de euro pentru el).

Și infrastructură să știi că nu înseamnă numai șosele pentru mașini, înseamnă și trotuare și promenade și piste de bicicliști și metrou și benzi de autobuz separate și căi ferate...

TibiV

#4538
Eu am postat dimineaţa vestea cu Oprescu în thread-ul de Bucureşti şi mă miram că nu imteresează pe nimeni...  :lol:
De fapt vad ca a fost stearsa postarea.

Pentru cei care întreabă care e treaba lui Oprescu cu infrastructura am un exemplu simplu:  când vor fi gata primii 3 km din A3, autostrada va fi în continuare inaccesibilă bucureștenilor (practic inutilă ) în lipsa mai multor investiţii importante ( lărgirea Fabrica de Glugoză, pasaj la Doamna Ghica etc.) care ţin toate de Primăria Capitalei.

Aşa că...

@horatiu_cosma
Quote from: horatiu.cosma on September 06, 2015, 02:36:32 PM
La o adica, vine iarna, si implicit discutii aiurea din lipsa de avans pe santiere. Trebuie sa gasim de pe acum subiecte de discutie cu care sa ne umplem timpul atunci :).
Perfect adevărat !...  :lol:
Putea şi DNA să îl salte pe dom' primar prin decembrie...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

@cutter, prin postul tu nu faci decat sa ma aprobi!
Probabil ai nevoie de "traducere".

Am zis ca a facut mai multe decat predecesorii, dar mult mai putin decat trebuia. Pentru ca orice ar fi facut (cateva pasaje, inceput M5 si continuat M4 + cateva reabilitari ridicate in slavi) tot e muuult mai mult decat nimic (pt ca nimic au facut ceilalti).

Si motivul este simplu...banii Bucurestiului se duc pe subventii RADET si RATB. Si crede-ma ca nu ma incalzeste cu nimic ca platesc cu 100-150 lei mai putin pe lunile de iarna la intretinere.

Si, da, Oprescu e anti-democrat ca toti ceilalti care sunt opaci. Democratie = transparenta, iar aici... PMB are usile incuiate mai ceva ca CNADNR. Iar ca ia mita....nu ar trebui sa mire pe nimeni (primar si doctor pe deasupra)


Insa, eu stiu cum arata centrul vechi acum 8 ani si cum arata acum.

Poate tu nu esti nascut in Bucuresti, sau poate nu ai trecut pe acolo. Mie imi era frica sa trec pe acolo. Era de 1000 de ori mai sigur si mai frumos in Ferentari.

Acum, de bine de rau, reabilitarile continua si avem 100.000 de oameni in fiecare sambata seara. Hotelurile de acolo sunt pline de turisti straini, desi la Europa Royale o camera este mai scumpa ca la Howard Johnson.

Sau poate, tu faci parte din cei care se duc la biserica si nu apreciaza "dezmatul" din Centrul Vechi.

PS. Iti recomand sa nu te mai "aprinzi" asa repede. Reprezinti o organizatie, si pentru a putea dobandi o pozitie favorabila la negocieri trebuie sa inveti sa-si lasi deoparte trairile personale.
Nu ai voie sa spui "primarul este o mizerie", sau "un corupt". Chiar daca asa ar fi.
Pana nu este condamnat, este un om corect. Si momentan este Primarul Bucurestiului.
Chiar daca nu revine el la primarie, sunt sanse bune ca un apropiat de al lui sa ajunga in fotoliul acela. Si atunci cum crezi tu ca va fi tratata API? Va fi primita cu bratele deschise? Va fi acceptata intr-un eventual consiliu consultativ?


Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

sebba

ba sa nu lase deloc trairile personale atat timp cat sunt generate de un sistem corupt si de conducatori mizerabili, mai ales ca asa e
prefer un API (sau orice alta organizatie) cinstit si corect dar neprimit cu bratele deschise de acel sistem decat un api marioneta, obedient si docil
Sailing away! S/Y Haimana

stangabriel

Stati, diplomatia nu e tot una cu a avea un cap plecat.  Poate doar aici pe forum sa nu mai ne aprindem intre noi.

@Cutter s-a aprins si fata de mine de cateva ori mai repede ca un chibrit, dar intentia a a fost buna si respect ca se expune publicului. Acest lucru nu e pentru toata lumea.

Bucurestiul este o varianta comprimata a intregii Romanii, o medie.  Poate cei din vestul tarii nu cosidera asta, nici adunati cu Moldovenii.

Insa tocmai Centru Vechi, ca tot venii vorba, aduna oameni, si conform ideei ca dezvoltarea industriala/ civilizatia a aparut in cafenelele/ barurile Londoneze( in anii 1700/1800 ,cafeaua, alcoolul si ceaiurile erau mai sigure de baut decat apa) , unde oameni cu aceleasi idealuri au stat si au rumegat o schimbare.

Acelasi lucru facem si noi aici pe forum.

ion59

@Cutter
Comentariile dvs. sunt cam din ficat(părerea mea!)! Că o faceți aici, așa, nu este nici o problemă, dacă interlocutorul vă permite, deși cred că nu e normal sa-i spuneți cuiva "vorbești numai bazaconii"! Sunteți un vector de imagine al API și dacă nu sunteți echilibrat în exprimări, mesajul dvs. nu va fi credibil. Cred că trebuie să aveți posibilitatea să fiți primit în orice zonă media pentru a putea transmite mesajele asociației.
Oprescu, ca și alți primari, a făcut și bune și rele. Poate mai multe bune sau poate mai multe rele. Istoria va decide. În ceea ce se întâmplă acum, vom vedea ce va decide justiția. Sigur că putem sa-l urâm, sa-l simpatizăm sau să ne fie indiferent. În fond, de aia suntem diferiți! Cu stimă!

doryan93

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) va organiza o licitaţie deschisă, împărţită pe 15 loturi, pentru achiziţia de utilaje pentru echipele mobile de intervenţii de urgenţă. Valoarea totală a contractului este estimată la aproape 70 de milioane de lei, fără TVA.
Compania de stat vrea să cumpere, printre altele, o staţie de asfalt mobilă (cu 26,86 milioane lei, fără TVA), o freză de asfalt (11,42 milioane lei), un finisor de asfalt (7,72 milioane lei) şi un trailer de 40 tone şi cap tractor (4,94 milioane lei).Durata contractului pentru fiecare din cele 15 loturi este 12 luni de la data intrării în vigoare a contractului. Termenul limită de depunere a ofertelor este 22 octombrie.

Sursa1
Sursa2

MNU

Sisteme de semnalizare si de dirijare a traficului pentru lucrari temporare pe autostrazi si DN nu vor sa cumpere dumnealor?

Oare, cand se va intampla o catastrofa pe o zona cu lucrari prost semnalizata, cine va raspunde?!!