News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

sebba

Quote from: horatiu.cosma on July 16, 2015, 01:29:17 PM
Oficial, avem ministru la transporturi, sa speram ca nu va fi doar o marioneta politica.

http://stirileprotv.ro/stiri/politic/iulian-matache-este-noul-ministru-al-transporturilor-presedintele-klaus-iohannis-a-semnat-decretul-de-numire-in-functie.html

asta o stii sa-si semneze singur docomentele? sau o sa-i vedem semnatura tot cu o virgula in bot?
pana acum nu am vazut vreo semnatura de personaj teoretic responsabil care sa nu fie semnat de altii
Sailing away! S/Y Haimana

dr4qul4

nici nu vei vedea "autografe originale" pe raspunsurile la sesizari.

Pana la urma asa este si normal, un ministru nu tb sa stea ore intregi semnand zilnic sute de hartii redactate de altii, pe care cu siguranta nu le-a citit.
El ar trebui sa angajeze persoane responsabile care sa intocmeasca acele raspunsuri si care sa-si treaca numele deasupra semnaturii, asumandu-si astfel ce au scris acolo.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cutter

Quote from: cricric on July 16, 2015, 02:06:26 PM
E cineva de aici care scrie articole pentru Digi? Cutter? NGC?

Nu :)

NGC

Inca un nu si de la mine.  :p

sebba

Quote from: dr4qul4 on July 17, 2015, 03:25:40 PM
nici nu vei vedea "autografe originale" pe raspunsurile la sesizari.

Pana la urma asa este si normal, un ministru nu tb sa stea ore intregi semnand zilnic sute de hartii redactate de altii, pe care cu siguranta nu le-a citit.
El ar trebui sa angajeze persoane responsabile care sa intocmeasca acele raspunsuri si care sa-si treaca numele deasupra semnaturii, asumandu-si astfel ce au scris acolo.

pai si in cazul asta.... de ce mai conteaza cine e numit ministru?  :o :o :o
si daca nici de semnat actele care i se atribuie nu se ocupa... ce altceva face?? sau... face ceva???

poate nu are treaba cu realitatea dar pana nu vad cel putin atat interes din partea unui ministru nici nu-mi vine sa dau vreo para chioara pe ce e, cine e, de ce e si cum a facut de s-a trezit pe post
Sailing away! S/Y Haimana

dr4qul4

Tu crezi ca la o firma mare, directorul general semneaza toate documentele?

Asa si la ministere. Alti angajati intocmesc si semneaza informarile, raspunsurile la relamatii/sesizari/cereri de informatii.


Ministrul nu e pus acolo sa faca el tot. El trebuie sa-si aleaga oamenii si sa se asigure ca acestia respecta directia de urmat si procedurile.

Ce ce te incalzeste ca un ministru semneaza un raspuns la o cerere de informatii? Sau cu ce te incalzeste ca o si intocmeste el?
Important e ca acestea sa fie redactate in timp legal si sa contina informatiile cerute.

Pe mine chair mar deranja daca as afla ca un ministru sta si intocmeste hartogarii. Daca ajunge sa faca asta....inseamna ca doar de asta e capabil.

Un bun manager nu este cel care face, este cel care are grija "sa fie facut".
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Chiar daca suntem in Parcare, va rog straduiti-va sa nu deraiati...

adiarc

Infrastructura , locul 106

Cheltuirea banului public , locul 116

Iar la alte lucruri suntem sub tari din Africa......

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Romania+sub+Burkina+Faso+la+eficienta+Guvernului
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

sebba

Quote from: dr4qul4 on July 17, 2015, 05:43:06 PM
Un bun manager nu este cel care face, este cel care are grija "sa fie facut".

"e buni" managerii astia, au reusit un "onorabil" loc 116
se putea si mai rau, nu? :D
Sailing away! S/Y Haimana

Archi

Pare interesant! Pareri?  :D

Quote

The Netherlands could become the first country to pave its streetswith plastic bottles after Rotterdam city council said it was considering piloting a new type of road surface touted by its creators as a greener alternative to asphalt.

The construction firm VolkerWessels unveiled plans on Friday for a surface made entirely from recycled plastic, which it said required less maintenance than asphalt and could withstand greater extremes of temperature– between -40C and 80C. Roads could be laid in a matter of weeks rather than months and last about three times as long, it claimed.

The company said the environmental argument was also strong as asphalt is responsible for 1.6m tons of CO2 emissions a year globally – 2% of all road transport emissions.

Rolf Mars, the director of VolkerWessels' roads subdivision, KWS Infra, said: "Plastic offers all kinds of advantages compared to current road construction, both in laying the roads and maintenance."

The plastic roads are lighter, reducing the load on the ground, and hollow, making it easier to install cables and utility pipelines below the surface.

Sections can be prefabricated in a factory and transported to where they are needed, reducing on-site construction, while the shorter construction time and low maintenance will mean less congestion caused by roadworks. Lighter materials can also be transported more efficiently.

Mars said the PlasticRoad project was still at the conceptual stage, but the company hopes to be able to put down the first fully recycled thoroughfare within three years. Rotterdam, a keen supporter of sustainable technology, has already signalled its interest in running a trial.

Jaap Peters, from the city council's engineering bureau, said: "We're very positive towards the developments around PlasticRoad. Rotterdam is a city that is open to experiments and innovative adaptations in practice. We have a 'street lab' available where innovations like this can be tested."

Mars said the idea had huge potential for future development, such as heated roads or ultra-quiet surfaces. He said: "As far as I know we're the first in the world [to try this].

"It's still an idea on paper at the moment; the next stage is to build it and test it in a laboratory to make sure it's safe in wet and slippery conditions and so on. We're looking for partners who want to collaborate on a pilot – as well as manufacturers in the plastics industry, we're thinking of the recycling sector, universities and other knowledge institutions.









sursa: The Guardian

Marius

Suna interesant, vad o aplicabilitate in prima faza in zone cu trafic redus, trotuare, piste pentru biciclete, etc.

O solutie interesanta, total alt subiect fata de cel postat anterior de catre Archi:
http://pinavia.com/start.phtml

Acum asteptam amandoi pareri  :)

iuli

Marius, solutia ta din pacate nu prea are cum sa fie implementata. Pentru a face acele supra si subtraversari in curba si sa ai totusi o viteza destul de mare ai nevoie de un diametru urias al sensului giratoriu. Din punct de vedere economic nu ai cum sa pierzi atata spatiu pentru un sens giratoriu gigantic. OK, ei au prezentat situatia ca in mijloc exista cladiri, dar cum faci accesul la ele? Tot de pe strazile principale si care vor fi penetrate tot cu giratorii. Si asa ne intoarcem la baza. Ca sa nu vorbim de consumul de carburant pentru un ocol in cazul in care vrei sa faci o traversare N-S sau E-V.

Arata frumos in desen, dar doar atat.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

pasadia

QuoteOK, ei au prezentat situatia ca in mijloc exista cladiri, dar cum faci accesul la ele? Tot de pe strazile principale si care vor fi penetrate tot cu giratorii.

E prezentata si solutia cu acces la ele, nu exista decat un singur sens giratoriu, mic, intre strazile care penetreaza zona centrala. strazile principale nu sunt blocate.

yetiman

Solutia Pinavia este foarte interesanta. Nu degeaba a primit mai multe premii la diverse evenimente.
Dar, intr-adevar, se poate aplica doar in locatii foarte putine, dimensiunile inelului fiind foarte mari. Asta nu inseamna ca, acolo unde ar fi spatiu suficient, sa nu se poata face. Chiar ma intreb daca nodul A10 cu A3 nu putea fi desenat in acest fel. Ar fi fost ceva probleme de circulatie pe A3 cat ar  fi durat conexiunile dar poate ca ar fi meritat efortul.
Ne tot plangem ca avem solutii proaste la nodurile de autostrazi, dar cand exista o solutie buna ii cautam nod in papura. Clar ca trebuie spatiu. Clar ca nu e usor de implementat. Dar de ce sa nu o luam in considerare?
Nu uitati ca pamantul era plat si in centrul universului pana acum cateva sute de ani....  :D
Daca acum 20 de ani ii spuneai unui IT-st ca o sa poti avea cateva zeci de GB intr-un card cat o unghie, ar fi zis ca e o nebunie imposibila. Si totusi....
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Dan74

Sambata o sa ajung in Brasov si printre altele intentionez sa urc si pe Tampa pe jos. Intrebare pentru colegii din Brasov: unde pot parca cat mai aproape de cararea care urca pe Tampa?