News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

cove_adrian

#4170
Ordinul 45/1998 il stiam si l-am studiat insa nu ajuta prea mult. M-ar interesa unde se spune ca de la X autoturisme in sus se impune inca o banda pe sens, intersectii amenajate corespunzator/denivelat etc.
Am sa studiez tabelul in format excel.
Multumesc pentru ajutor!
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

dan_c

#4171

vezi ''Exemplul nr. 3. '' din PD 189-2012 - Normativ pentru determinarea capacitatii de circulatie a drumurilor publice, care inlocuieste PD 189-2001, publicat in BTR 1/2013


iuli

Cineva care are cunostinte tehnice poate sa imi explice de ce s-a ales solutia asta pentru banda a doua?

https://goo.gl/maps/uUNQF

Mi se pare ca uzura pentru cauciucuri e extrema pe acel grilaj si in plus nici nu e prea confortabil la condus.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

igorashu

Quote from: iuli on July 09, 2015, 11:28:44 AM
Cineva care are cunostinte tehnice poate sa imi explice de ce s-a ales solutia asta pentru banda a doua?
Bănuiesc că pentru a permite trecerea curenților de aer astfel încât podul să nu intre în oscilație.

ciprebbe

Statul a încasat 630 de milioane de euro din supraacciza la carburanţi de șapte eurocenţi pe litru, într-un an de la introducerea acestei taxe.

Sursa: Digi24
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

iulius

^^^
Cca 100 km de Autostrada/An,  :D  ( pacat ca acesti bani sunt orientati in alte parti si nu in infrastructura)

adiarc

In aceeași idee

Cand le dai bani sub forma de taxe , "le fata vaca"..cand le ceri sub forma de investiții strategice "le-o murit vițelul "

http://www.zf.ro/zf-24/pentru-ce-am-platit-banii-statul-a-colectat-2-8-mld-lei-din-acciza-de-7-eurocenti-pe-carburanti-dar-a-livrat-zero-kilometri-de-autostrada-video-14564942
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

shamanu

pai trebuie facut scandal... si cu banii luati si fara autostrazi... Chiar nu s-a dus nimic la constructia de autostrazi (UMB nu a luat nimic inca, si avansul nu stiu daca se pune [prin aprilie parca s-au apucat]) Deci unde este atata amar de banet? Oare nimeni nu raspunde de asta?


iuli

Quote from: igorashu on July 09, 2015, 01:03:39 PM
Bănuiesc că pentru a permite trecerea curenților de aer astfel încât podul să nu intre în oscilație.

M-am gandit si eu prima data, mai ales ca e zona predispusa la vanturi extreme. Dar totusi, au fost construite poduri mai lungi si mai mari si nu au venit cu solutia asta. Ma gandeam ca poate e optiune de a scapa de gheata. Iernile acolo sunt crunte si extrem de umede.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

ciprebbe

^Sa nu fie cumva din ratiuni de greutate.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Marius

Chiar si cu acea solutie tehnica, segmentul central al podului se deplaseaza spre est sau vest in functie de directia vantului, cu pana la 10.6m, in conditii extreme bineinteles.

http://www.mackinacbridge.org/about-the-bridge-8/

TibiV

Măi fraţilor, a intrat tot forumul în vacanță ?!.... :)
Nici o postare de 2 ore ?!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Cam da. Sau merg toti la deschidere sâmbătă.

disney

Quote from: TibiV on July 09, 2015, 09:11:27 PM
Măi fraţilor, a intrat tot forumul în vacanță ?!.... :)
Sau poate ceilalti lucreaza toti la CNADNR, asa ca mai ai de asteptat vreo 3 luni.  :lol: