News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

#3781
Quote from: horatiu.cosma on April 25, 2015, 01:25:29 AM
De la Comarnic la Pitesti se merge foarte bine, fiindca nu opreste aproape nimeni in localitatile respective, sunt 2 benzi pe sens. De acord ca traficul actual e la limita suportabilitatii, dar deocamdata rezista.

Comarnic - Ploiesti spui tu, si eu nu sunt de acord, ca traficul e la limita suportabilitatii. Din punctul meu de vedere acest tronson e aproape perfect, singurele lucruri care ii lipsesc fiind:
- separator median pe toata lungimea
- intersectii denivelate (Baicoi, Floresti, Breaza)
- un asfalt mai bun pe prima banda (eventual latind-o cu 0,5-1m)
- pasaj suprapietonal Banesti
- pasaj peste CF Ploiesti - Slanic (sau desfiintarea acelei CF)

Daca s-ar rezolva problemele astea as fi de acord sa-l redenumeasca DX1 si sa nu construiasca nici o autostrada intre Ploiesti si Comarnic.

QuoteCeva de genul as vrea initial si pe Comarnic-Brasov: facut pe unde se poate a doua banda, centuri pentru localitati, serpentinele inlocuite cu tunel.

Cum traficul greu e interzis pe cei 100 de km intre Brasov si Ploiesti, a doua banda e oarecum inutila, viteza de deplasare nefiind redusa din cauza vreunei masini cu tonaj mare. Da, ocazional mai prinzi cate un "bucurestean" venit la munte care isi pune blonda sa exerseze soferia pe DN1 si ajungi sa mergi din Busteni pana in Predeal cu 40km/h caci la viteza aia se simte bine blondina. Asta desi drumul permite 80-90 si nu are trafic in fata (am patit-o, nu vrei sa stii cum spumegam).

2 benzi exista, pe urcarile de la Timis spre Predeal si de la Comarnic spre Posada. Nu sunt perfecte, dar sunt create noi, atat cat s-au putut (de exemplu pe urcarea de la Timis, in sectorul unde nu sunt 2 benzi pe urcare, nu prea ai fizic unde sa o construiesti, serpentinele fiind foarte stranse (acest sector de 1,2km). Un 1+2 alternativ ar prinde foarte bine intre Predeal si Azuga si oarecum bine intre Sinaia si Poiana Tapului. 2 benzi peste tot, adica 2+2 sau 2*2 nu imi pot inchipui pe toata lungimea tronsonului.

Spui "serpentine inlocuite cu tunel" de parca ar fi atat de simplu. Serpentinele de la Predeal s-ar putea inlocui doar cu un tunel in coborare, destul de lung pentru a asigura panta caci diferenta de nivel intre Predeal si Timisu de Sus e imensa (vezi CF-ul ce ocol a avut nevoie). Proiectul Vinci prevedea tunel de 3,7km urmat de un viaduct similar ca lungime cu cel de la Aciliu, asta doar ca sa poata cobori de la altitudinea Predealului la cea din Valea Rasnoavei. E o lucrare scumpa, nu o poti face doar ca solutie temporara. Iar serpentinele dintre Comarnic si Posada, in mare, sunt in aceeasi situatie. Teoretic ele se vor inlocui printr-o centura a Comarnic-ului care s-ar racorda la DN1 mai sus de serpentine. Dar la fel, e o solutie scumpa, care trebuie gandita ca parte din solutia finala, nu ca o varianta alternativa la aceasta.

QuoteUn exemplu existent e centura Sinaia, unde se merge foarte bine(pana la capete, unde mai trebuie lasati si cei din oras, si atunci mai apar strangulari).

Centura Sinaia e un exemplu cat se poate de gresit despre cum nu trebuie "rezolvata" o problema. Avem pe ea un sens giratoriu extrem de inghesuit, la care reduci viteza si cu o masina mica pana spre 30km/h (iata cum arata incalecat fiind de multe ori), multe zone extrem de inguste, fara trotuar pentru pietoni si cu mici intersectii spre strazile din oras aparute de nicaieri.

QuoteCand crezi ca ar fi gata CoBra considerand ca pica PPP-ul? Mai rezista actualul DN1 inca atata timp, care e la ordinul 5-10 ani?

DN-ul rezista. Nu pleaca la vale, nu il saboteaza localnicii, e cat de cat intretinut constant (chiar, banuiesc ca e DN-ul in care se baga cei mai multi bani cu intretinerea) si ca atare asfaltul e destul de bun. Insa conditia asta e data de excluderea traficului greu (excludere petrecuta prin 2005-2006 daca imi amintesc eu bine). Si repet inca odata, e singurul DN de care stiu pe care traficul greu e interzis 128 de ore din cele 168 ale saptamanii. Daca pe transportatori nu-i doare asta putem trai asa in continuare (nu in conditii de calitate, dar putem trai).

Cat priveste CoBra, asta depinde de finantare si de solutia aleasa. Vinci se angaja la 4 ani de constructie inclusiv a 20 km de tunel. Pe solutia asta eu privesc 4 ani ca fiind un termen optimist, pe care probabil doar o asociere ca VINSTRADA si l-ar fi putut asuma. Din punctul meu de vedere CoBra, cu finantare asigurata, nu ar fi terminata mai repede de 6 ani indiferent de solutie si de numele constructorului. Dar in aceeasi situatie consider ca e si Pisi.

nenea_hartia

Quote from: pasadia on April 25, 2015, 10:55:08 AM
- pasaj peste CF Ploiesti - Slanic (sau desfiintarea acelei CF)
E adevărat că trecerea la nivel pe un drum 2+2 atât de circulat e o rușine, dar chiar asa, desființarea căii ferate? :nono:

Harry

cred ca e oarecum off topic....
dar suntem un neam de....
ne meritam soarta....












pasadia

Quote from: nenea_hartia on April 25, 2015, 01:21:42 PM
Quote from: pasadia on April 25, 2015, 10:55:08 AM
- pasaj peste CF Ploiesti - Slanic (sau desfiintarea acelei CF)
E adevărat că trecerea la nivel pe un drum 2+2 atât de circulat e o rușine, dar chiar asa, desființarea căii ferate? :nono:

Mno, daca locuiam si eu intr-o tara normala as fi reactionat ca tine. ;)

Asa, la situatia de aici, mi s-ar parea absurd ca prin MPGT sa se renunte la acel tronson, dar prin acelasi document sa se propuna cheltuirea unor sume importante pentru a se construi pasaj peste. Ori gandesti o strategie care sa includa si CF-ul peri-urban, ori renunti la el si asumandu-ti asta renunti la investitiile in asigurarea sigurantei pe rutier in acea zona. Ca atare, daca in MPGT se renunta la acea CF, apoi SA SE RENUNTE! Si daca nu, sa se investeasca in ambele, nu doar in pasajul rutier in speranta ca poate, intr-un viitor indepartat, vom salva si CF-ul.

igorashu

Quote from: Harry on April 25, 2015, 09:16:37 PM
cred ca e oarecum off topic....
dar suntem un neam de....
ne meritam soarta....
Sesizare la Poliție? Altfel chiar ne merităm soarta.

Harry

Pozele nu sunt facute de mine sunt primite. Daca eram acolo evident ca ii chemam pe cei de la locala. Din pacate din cei prezenti nimeni nu a schitat un gest :(

BogdanM

Poate cineva sa imi spuna si mie cum pot sa vad imagini din satelit pe digitalglobe.com. Am tot incercat dar nu reusesc sa imi dau seama cum e cu site-ul acela.

danutzu_1069

- Intrii aici:https://browse.digitalglobe.com/imagefinder/main.jsp;jsessionid=7835E83055C26A54CAF6633C62A80683?
- "tragi" pe harta dreptunghiuri pana ajungi la zona de interes
- Desenezi un dreptunghi cu instrumentul "draw poligon by drag box". iti apare un poligon rosu
- dai "search" din casuta "search filter" (e in dreapta)
- astepti pana se deschide o fereastra cu catalogul de imagini disponibile.
De aici cred ca te descurci

NGC

In caz ca intereseaza pe cineva, mai jos gasiti link-uri catre:

1) Confirmarea ca in 17.04.2015 inca nu era incheiat contractul cu CAF pentru garniturile de metrou pentru magistrala M5, pentru ca procedura nu e incheiata.
http://www.cdep.ro/interpel/2015/r1990B.pdf

2) Cateva informatii superficiale referitoare la caietul de sarcini pentru garniturile de metrou pentru magistrala M5.
http://www.cdep.ro/interpel/2015/r1988B.pdf

3) Clarificari privind REGIOTRANS si certificatul de siguranta.
http://www.cdep.ro/interpel/2015/r6557A.pdf

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

E photoshop sau o sosea adevărată ?!...   :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

MRS

Home delivery pe DN2 sambata. Masina prinsa dedesubt parea destul de avariata..


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MNU

#3793
Quote from: MNU on February 22, 2015, 04:51:21 PM
...
Prin aprilie sper sa ajung la un test de 2-3 zile, dar va fi cu un PHEV, o sa va spun parerea mea ca utilizator atunci.

Revin cu impresii de la testul de PHEV... masina pe care am testat-o a fost un Golf GTE. Masina are un motor pe benzina de 150 CP si un motor electric de 100 CP. Puterea cumulata a sistemului (in modul GTE) este de aprox. 200 CP. Se conduce super, iar in modul "numai electric" am mers pana la 130 km/h desi modul se preteaza mai bine la viteze mici prin oras. Am testat autonomia masinii cand mai aveam foarte putina energie in baterii. Am parcurs in modul electric cca 5-6 km pornind de la "remaining range" de 2 km. La descarcarea bateriilor trece automat in modul hibrid. Sunt doua moduri hibrid, cel normal (porneste electric si la atingerea limitei de putere a motorului electric, "intra" cel pe benzina) si "incarcare baterii" (unde cel pe benzina nu se mai opreste). Prin oras, in modul hibrid (cu incarcare baterie), in cca 2h a crescut consumul de la aprox 4,5 la cca 6,4 si autonomia pe electric de la 1km la 24km. In modul GTE (benzina+electric) cred ca are amplificator/generator de sunet de motor... suna bestial.

igorashu

Te invidiez :)
Preţuri? Ce capacitate au bateriile? Transmisia e ca la Opel Ampera? Adică se poate înlocui pe viitor motorul termic cu baterii suplimentare când tehnologia va permite asta?