News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

jalemare

http://www.cdep.ro/pls/steno/steno.stenograma?ids=5146&idm=10
Cam aceleasi discutii, acum vreo 15 ani...
Acum vor ajunge cu master planul cam tot acolo  :lol:

BIGRED1984

@cezar-mario2012 - bine de stiut,  :gj: ; ai cumva si timpii aproximativi ? ai stat mai mult in vama de la Vama Veche decat la Ruse ?

cezar-mario2012

#3692
   Trecerea prin vama Giurgiu-Ruse întotdeauna a fost mai lejera, actele (buletinul sau pașaportul) si pa. Sunt mai multe benzi alocate, câteodată nici măcar nu ne-au controlat,  doar Bună ziua și la revedere!  In schimb la Vama Veche este doar o banda,  se sta un pic mai mult,  dar aici pe lângă CI sau pașaport Îți cele si actele mașini.
   Acum ca timp la plecare: Doamna Ghica plecare la 8:10, opire in Tineretului,  luat soacra (pauză 5 min.), pauza 20 min. la OMV 1 Decembrie,(așteptat nepot cu familia lui). 5 min durata de astaptare la taxa pot si alte 5 min. la trecera prin vama bulgărească(a durat cam 3 min. trecerea, plus 2 min. asteptarea celei de acdoua mașini). 15 min. pauza in benzinarie pentru vignieta si pipi. 10 min pauza in OMV de pe A2 Hemus pentru pipi. Am ajuns in fata hotelului la 13.10h. Distanta este de 302km din fata blocului pana la intrarea în hotel. Pe DN5 am m3rs cu 110-120km/h si 50-70km/h, eu merg prin Oinacu si nu prin Remus si Giurgiu.  La bulgari pe DN 2 al lor se mergea cam cu 110-120km/h unde se putea și cu 60-80km/h când prindeai un vehicol mai lent,  dar sunt multe porțiuni cu 2+1 si treceai ușor.  In localitati la ei cu 50-60km/h, pe autostradă se mergea cu 120-140km/h.
   La întoarcere am plecat la 11:45, am deviat de la traseu pentru a merge la Capul Kaliakra (cam 40km dus-întors fata de DN 9) unde am stat aproape o oră. In vama am stat cam 7 min., apoi am oprit in Eforie la benzinarie cam 12 min si am mai oprit pe A2 cam 15 min. Am intra prin N. Grigorescu, mers pana in Tineretului, lasat soacra si apoi in Domna Ghica, ajuns la 18.10h. Distanta este de 348km plus cei 40km de la Capul Kaliakra. Taxa de pod la Fetești este de 13 lei si nu am vasut nici o modificare( aparatele pentru sistemul electronic).Pe Dn 39 s-a mers cu 110-120km/h, in localitati cu 60-80km/h, iar pe A2 cam cu 120-140km/h.

  Pentru cei interesati sunt oferte de 1 mai la Albena la preturi rezonabile, preturile incep de la 29 euro/persoana/noapte cu Al.

http://albena.bg/ro/offers/view/id/291

adiarc

minunea s-a produs in Fagaras...sper doar ca aceasta minune sa nu coste la fel ca un strat nou de asfalt peste tot......



















"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Acolo trebuie refacut total, cu terasament cu tot. Carpelile respective nu rezolva denivelarile, plus ca se vad zone raschetate pe langa asfaltul proaspat in care nu s-a asternut asfalt.


adiarc

Quote from: horatiu.cosma on April 16, 2015, 08:05:47 PM
Acolo trebuie refacut total, cu terasament cu tot. Carpelile respective nu rezolva denivelarile, plus ca se vad zone raschetate pe langa asfaltul proaspat in care nu s-a asternut asfalt.
bineanteles ca trebuie refacut total , dar asta ar insemna o cheltuiala mare si apoi 7-8 ani de liniste......insa , probabil primaria Fagaras e prea ocupata cu a se judeca cu CNADNR ,cu gasirea scuzelor si a vinovatiilor ,dar mai ales doreste sa repare zona de 2-3 ori pe an..prietenii stiu de ce  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cricric

#3697
Ce le mai stii tu mai adiarc. Spezialist in toate.

In primul rand, nu se va face nici o reparatie capitala pana cand:
-nu se schimba reteaua de alimentare cu apa si canalizare, care ar trebui sa urmeze. In cea mai mare partea din oras a fost schimbata.
-nu se face o varianta de ocolire

Ar fi culmea sa faca o reabilitare majora si dupa aia sa sparga iarasi.

adiarc

e parerea ta...pe care o respect
totusi , eu trec de 15 ani prin Fagaras ...cam saptamanal...pot spune ca niciodata nu a aratat mai jalnic ca acum
singurul lucru care s-a schimbat in ultimii 15 ani , este ca a aparut o biserica cu acoperis aurit..asta da realizare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cricric

Nu-i o parere, e realitatea.
Momentan se astupa gropile, deci tranzitul va fi ok.
Primaria a mai asfaltat inca o data acum ceva ani buni, dar intre timp s-a deteriorat drumul.
Tu ca primar ai reface inca o data inainte sa schimbi apa-canalul?

Quote.pot spune ca niciodata nu a aratat mai jalnic ca acum
Pentru ca niciodata nu a mai existat traficul asta.

Marius

Presupun ca in planificarea reparatiilor, unitatea de timp nu e o valoare constanta. Una din variabile e probabil traficul, pe urma influenta meteo, rezistenta planificata a covorului asfaltic, etc.
La fel cred ca inlocuirea canalizatiei sau aductiei de apa poate fi influentata de buget si alte questii, dar acestea se fac cu o frecventa mult mai redusa decat reparatia drumurilor.

Ce faci insa in situatia in care nu ai buget pentru apa-canal timp de 15-20 ani? Caz concret la mine in localitate.  Dar totusi poti repara strazile, cel putin cele cu trafic intens.

Reparam la 1-2 ani sau chiar anual? Sau o data bine la (cu indulgenta) 10 ani?

Eu trec prin Fagars cam la 2-3 ani, constat ca e tot mai rau din pacate. Prefer in ultima vreme varianta Sighisoara Brasov doar din cauza Fagarasului (si pe la Ghimbav parca mai sunt ceva probleme).


pasadia

Ghimbavul? N-are nici o problema, te asigur! Ghimbavul cred ca ar avea bani sa-si faca si canalizarea si asfaltul singuri in fiecare an. Era o vreme, prin 2000-2001, cand auzisem ca Ghimbav era singura localitate din Romania care era cu excedent numai din veniturile locale. Bine intre timp s-au mai schimbat cheltuielile, au primit scolile in grija, dar tot sunt convins ca o duc foarte bine din incasari datorita faptului ca au foarte multe sedii de firma pe teritoriul lor administrativ (firme ce desrev Brasov-ul, evident).

Nu inteles din ce directie sosesti ca sa iti pui problema asta? Dinspre Medias? Dinspre Cluj? Daca e vorba de Cluj, da si eu prefer sa merg incolo prin Sighisoara dar ma exaspereaza bucata Acatari - Ungheni. Daca e vorba de Medias e clar ca prin Sighisoara e mai scurt (ma rog, mai scurt ar fi prin Agnita, dar ala nu intra in discutie dinainte).

cricric

@Marius: momentan se schimba reteaua apa-canal. Parca s-au schimbat deja undeva la 30 de km.

Marius

Scuze, Codlea era in impresia mea cu ceva probleme de infrastructura de drumuri.
Din cand in cand circul spre Brasov cu pornire din Blaj. Deci Blaj-Sibiu-Brasov sau Blaj-Sighisoara-Brasov.
Mai nou dupa ce a fost reabilitat DN13-E80 e mai placut pe la Sighisoara.

pasadia

Da, corect. Codlea nu e placuta pentru traversare. Multe curbe, multe treceri de pietoni, destul de mult trafic local. Asfaltul nu e chiar atat de rau, in nici un caz precum in Fagaras. Si cred ca te referi la reabilitarea DN14, Medias - Sighisoara. Caci DN13 e de mult timp reabilitate. :D