News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

adiarc

felicitari...faina noua ta jucarie
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

1,6 duratorq, 115 cp, 6 trepte?

Si cosmo pe deasupra.
Sta incredibil pe curbe, 140+ lejer pe autostrada. Minus...doar la portbagaj!

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dorum

Bogdy, ma bucur pt noua achizitie... sa ai parte de ea, si c el mai important, fara evenimente neplacute!!!

bogdymol

Quote from: dr4qul4 on January 19, 2015, 09:43:02 PM
1,6 duratorq, 115 cp, 6 trepte?

Si cosmo pe deasupra.
Sta incredibil pe curbe, 140+ lejer pe autostrada. Minus...doar la portbagaj!

Ala e modelul. Sta foarte bine pe curbe si motorul e, cel putin pentru mine, excelent. Portbagajul e putin mai mic fata de ce sunt obisnuit, dar pentru 2 persoane e suficient.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

dr4qul4

Cunosc senzatia. Am si eu unul de la munca de 2,5 ani, doar ca nu e cosmo.
Inainte am avut o skoda octavia tour 1,9, dar fordul e mult peste.
E chiar mai inalt ca skoda, deoarece pana acum nu am ramas inzapezit in spatele blocului iar la skoda dadeam la lopata la greu.
Dar portbagajul nu e nici jumatate, dar e destul pt mine
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

laurashgeo

Problema mare e ca creeaza dependenta :D Eu sunt la al 3-lea Focus si am inceput sa ma gandesc serios ca peste vreun an sa trec la Noul Mondeo

BoGDaN

Felicitari bogdymol.
Am avut si eu cateva luni un Focus 2, 2009 1.6 tdci am avut probleme cu pompa de inalta presiune (se oprea motorul in mers) si cu filtrul de particule fiind motorul de 109 cai.
Focus 3 e peste, asta e clar.
Normal ca nu poti sa compari Octavia Tour o masina aparuta in 1998 si care s-a fabricat pana in 2009. Dar Octavia 2 si 3 este deja altceva.

dr4qul4

Am avut ocazia sa merg si cu Skoda Octavia 2 (tot de la munca) si nu mi s-a parut peste. Cel putin pe curbe nu sta la fel, poate e si din cauza ca focusul e hatchback.

Insa Octavia 2 facelift are deja foarte multe dotari si e clar peste focus. Dar si pretul era pe masura (acum 2,5 ani pe octavia 2 facelift ni s-a cerut mai mult cu 3000 ca pe focus si cu 1,500 mai mult decat pe o Jetta )(s-au cumparat 7 masini in acelasi timp si singura problema pe care am vazut-o, la toate, este ca motorul se tureaza singur la relanti, dar se pare ca asa trebuie sa faca).

Octavia 3 deja trebuie comparata cu Mondeo, dar cred ca e chiar mai scumpa.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

am impresia ca Skoda deja abuzeaza de renumele ei. Multa vreme era VW-ul sau Audi care nu si-l permitea nimeni...la pret Renault sa zic asa.

Acum totusi....sa fi peste Mondeo ca preturi mi se pare tupeist...si se bazeaza pe faptucl ca multi nici nu mai fac comparatii de preturi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

Si nici macar nu e din aceeasi categorie. Skoda Octavia este din clasa golf 6. Mondeo se bate cu Opel Insignia, Renault Laguna...

Si inca o chestie pe care eu o displac: Dai bani pe un Audi cu pretentii,dar ai aceeasi platforma si motorizare  prezenta poate pe Skoda fabia... macar daca erau mai ieftine. Nu ma refer la schimbul de motoare in aceeasi companie pe diferitele caroserii, ci folosirea a aceluiasi motor si elemente comune, pe masini cu preturi diferite si alt status/alta pretentie . Eu am patit altfel,din intamplare. Am un Seat toledo 1M, interiorul de Audi A3 din 99 cu grija la interior si materiale mult peste Seatul Leon de acum. Stiu,actualul toledo se bate cu Skoda Rapid,a fost retrogradat.

Ca o concluzie,nu mai consider libera piata auto,ma dezamageste actualul trend. Si sa nu vorbim de fiabilitate. :D

NordKapp

Piața e libera, poți cumpăra un Suzuki de exemplu. :)

stangabriel

Ai dreptate,ma refeream la europa.

adiarc

Probabil e vb si de statut si de faptul ca plătești firma in primul rând si apoi produsul
Mașina mea de firma e acum un Renault cu o motorizare identică cu cea pe care am avut-o pe Duster...un motor excelent de 1,5 dCi si 110cp...totuși la o revizie clasica , deși motorul este identic plătesc aproape dublu fata de Duster....doar pt ca este Renault si nu Dacia.........la achiziția unei mașini premium sau chiar medie ,dar si la întreținere plătești cam dublu fata de normal...
..oricum fiecare face ce vrea cu banii lui
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

Skoda octavia 3 e mult mai mare ca golful.
Se apropie bine de passat.
Chiar si asa, au ridicat preturile enorm.
Skoda rapid este doar un logan mai bun dar cu 50% mai scump.

Totusi ce nu pot sa inteleg: cum sa ceri mai mult npe octavia 2 facelift decat pe Jetta? Motor si dotari similare. Masini mai mult decat asemanatoare, dar totusi una e sa scrie vw si alta skoda.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

exact la asta ma gândeam si eu. Am spus...cred ca se profita de un renume, un val, o nisa de cumparatori "ultrasi". Oare e la fel si in alte state? ar fi interesant de vazut o comparatie intre Rom, Europa de este, Europa centrala, Europa de vest, spania+italia, germania.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).