News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

SB76UFO

Quote from: teocharis on December 12, 2014, 04:10:22 PM
Quote from: icristian on December 12, 2014, 03:04:13 PM

Oricum cu putin (mai mult) noroc intram in schengen anul urmator si PTF va fi doar simbolic.

intrarea in Schengen e amanata sine die.
Cel putin un jucator greu (Franta) din EU se opune vehement in acest moment.
Poate ne pune o vorba buna phb2  :thumbsup:
"Prostia este eternă și invincibilă"

adiarc

probabil unul dintre multele motive pt care se semneaza atat de putine contracte este si frica bagata de DNA in anumiti indivizi care se stiu cu musca pe caciula si atunci mai bine nu semneaza....f bine...FORZA DNA....nu dormiti linistiti cand DNA vegheaza pt voi...si noi
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Harry

o fotografie veche si...istorica

vizita presedintelui George W. Bush la Constanta


Goldmund

MNU a scris
"Prin '96, eram in vizita in Germania si am tranzitat de cateva ori granita intre Germania si Franta. Pe atunci, daca imi amintesc bine erau 6 state in Schengen. Ideea e urmatoarea: la granita, in partea germana, cladirile autoritatilor (vama, politie de frontiera, etc) erau pustii, incuiate dar intacte. Pe partea franceza insa, erau cu geamurile sparte, pline de grafitti si puteau ingrozitor (daca intelegeti ce vreau sa spun). Mi s-a explicat ca, din cand in cand, vin echipe  care stau cateva ore si efectueaza controale prin sondaj chiar daca ambele state erau in spatiul Schengen. Faza e ca, daca nemtii veneau doar cu niste calculatoare pe care si le conectau in vechile birouri, francezii trebuiau sa vina cu niste rulote/containere pe roti. Asta era vama provizorie pt ei."



Exista granite intre statele din UE care par mai "in Schengen decat altele", de ex. granita intre Austria si Germania , acum cativa ani au disparut chiar si acele mici colivii, ramanand docamdata doar semnul cu 80km/h, restul nimic nu mai aduce aminte de o granita...Mai exista "granite deschise", care practic granite nu mai exista , de ex, intre Olanda si Germania(pe cel putin patru autostrazi care fac legatura intre aceste doua state)Dar cel mai dezvoltat proiect "Schengen" este uniunea "Benelux", inca din 1948(Belgia si Luxemburg inca din 1922, in 1948 impreuna cu Olanda) care state nu mai au de mult nici un semn de ...granita(viteaza pe autostrazi e aceasi si pe "granita")

dr4qul4

Astăzi, pe DN2 am văzut destul de multe tiruri încărcate cu Jeep-uri militare si câteva ambulante, toate cu " un mic design galben-albastru" intr-un colt.
Destinatia e clara, insa nu înțeleg de ce vin pe DN2 (prin constanta) in loc de Odessa?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

MNU

Poate transportul a fost efectuat cu o nava apartinand NATO... e doar o parere personala.

Harry

Sunt aduse cu vapoarele in port si de acolo pe platforme spre bazele usa din dobrogea

MNU

Acel "mic design galben-albastru" sugera Ucraina, daca am inteles eu bine... sau? Daca e asa, de ce mai sunt duse in bazele americane? Ce le mai face acolo?

dr4qul4

Erau clar pt Ucraina. Intre Focșani si Bacău le-am vazut.
M-am gândit ca le e frica sa le aducă prin Odessa, pt ca pot fi deturnate (Transnistria si Crimea sunt la o aruncătură de bat), dar chiar așa de grava sa fie situația si acolo? Vorbim de un convoi militar pt care se poate asigura paza cum trebuie.
Sa nu aibă loc vaporul care le-a adus in portul Odessa? Sa fie un port mic acesta deoarece investiseră in Sevastopol?
Iar daca vin din USA de ce nu le aduc prin Polonia?
Sau poate se aduc si pe acolo, dar sunt atât de multe ca folosesc toate rutele posibile?
In orice caz, Ucraina se pregătește de război si cred ca se va rupe in doua cat de curând.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Harry

La Constanta avem/vom avea (aici  nu mai stiu cum s-au terminat negocierile) comandament USA naval. Iar portul militar Ct a fost "cedat" USA ca port de tranzit. Plus de asta daca urmaresti presa vei vedea ca toate navele USA care intra in Marea Neagra se opresc la Constanta. Iar Liga Navala a USA are consiliu permanent la Constanta.

MNU

Asta m-e clar. Dar, daca vehiculele sunt destinate Ucrainei, ce mai cauta in bazele americane "din Dobrogea"?

dr4qul4

Jeepurile de care vb erau in drum spre Ucraina. Chiar daca vin cu nave americane tot nu se pe a justifica ocolul.
De la constanta către Kiev nu pot merge nici macar pe drumul cel mai scurt, prin chișinău, pentru ca ar trece prin transnistria.
Odessa - Kiev 480 km si cred ca drumul este modernizat si plat + inca vreo 300 pe mare.
Constanta-kiev 1130 km,
Szczecin-kiev 1330 din care mare parte autostrada. (Gdansk e si mai aproape dar e si de Kaliningrad). Si cu multe mii mai aproape pe mare.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


north

În sfârșit a apărut azi dimineață pe siteul Ministerului de Finanțe și Anexa 3 de la proiectul de buget 2015. Pentru proiectele aferente CNADNR datele sunt aici.

Pe scurt, iată unde merg banii în 2015 - Top 40 proiecte (sau programe dacă sunt tratate comun) în funcție de alocările bugetare pe 2015. Am lăsat numele obiectivelor exact așa cum sunt în proiectul de buget, ca să poată fi găsite în materialul de mai sus. Total pentru investiții undeva la 5,2 miliarde de lei.
Alocările sunt în milioane de lei (dar să nu uităm că în multe cazuri este vorba de plata lucrărilor deja executate). Am pus câte o linie goală între fiecare grupă de 10 proiecte (locurile 1 - 10, 11 - 20 etc.) Enjoy  :)

588.6   Constructie Autostrada Lugoj-Deva, sectorul Dumbrava-Deva
516.9   PROIECT REABILITARE DRUMURI NATIONALE ETAPA A VI-A ( 1112 KM)
478.1   Constructia autostrazii Sebes-Turda
302.3   AUTOSTRADA BRASOV-CLUJ-BORS
252.4   Constructie autostrada Timisoara - Lugoj (CNADNR)
199.2   Reabilitarea sectiunii Drobeta Turnu Severin - lugoj, km 332+150-km495+800(AND)
194.2   Constructie autostrada Nadlac - Arad (CNADNR)
172.3   Constructia autostrazii Campia Turzii - Ogra
170.1   Varianta de ocolire Bacau (ADNR)
159.5   Modernizarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti intre A1 -DN 7 si DN 2 -A2

150.6   Reabilitare DN 76, Deva - Oradea, km0+ 000 - km 184+ 390
146.8   Achizitie autofreze de curatat zapada si vehicule echipate pentru interventii speciale pe timp de iarna
116.9   Constructia variantei de ocolire a orasului Sibiu (AND)
116.7   Constructie autostrada Orastie - Sibiu (inclusiv centura ocolire Sebes) (CNADNR)
100.1   Reabilitare DN6 Alexandria - Craiova (CNADNR)
91.9   AUTOSTRADA BUCURESTI-BRASOV
90.7   Varianta de ocolire Brasov (ADNR)
81.9   Modernizare DN 73 Pitesti - Campulung - Brasov km 13+800-42+850; km 54+050-128+250
74.2   Varianta de ocolire Tg. Mures (ADNR)
72.1   Constructia centurii ocolitoare a municipiului Constanta la profil de autostrada (CNADNR)

65.6   Varianta de ocolire Targu Jiu(CNADNR)
65.4   Reabilitare DN5 Bucuresti - Adunatii Copaceni (CNADNR)
59.1   Masuri de siguranta rutiera pe DN1 (CNADNR)
59.0   Reabilitare DN 56, Craiova - Calafat, km0+ 000 - km 84+ 020
58.7   Reabilitare DN 66, Filiasi - Petrosani, km0+ 000 - km 131+ 000
50.0   Largire la 4 benzi centura Bucuresti Sud intre A2 km 23+600 si A1 km 55+520
43.9   Varianta de ocolire Caracal (CNADNR)
40.4   Reabilitarea DN6 sectiunea Craiova - Drobeta Turnu Severin, km 233+200-km332+150
40.3   Varianta de ocolire Mihailesti (ADNR)
40.2   Varianta de ocolire Tecuci (ADNR)

40.0   REABILITARE DN 2D FOCSANI - OJDULA KM 0+000- 118+873
39.2   Reabilitarea podului rutier peste Dunare la Giurgiu pe DN5(CNADNR)
35.0   Varianta de ocolire Carei (CNADNR)
34.9   Largirea la 4 benzi de circulatie DN5 Bucuresti-Giurgiu, km 23+200-59+100(AND)
30.0   Varianta de ocolire Alesd Sud
25.6   DRUM DE CENTURA IN MUNICIPIUL ORADEA - ETAPA A II-A
25.0   Constructia variantei de ocolire a oraselor Deva - Orastie la standard de autostrada (AND)
24.6   Constructie autostrada Arad - Timisoara (inclusiv centura Arad) (CNADNR)
15.3   PROIECT DE REABILITARE A DRUMURILOR NATIONALE ETAPA A IV-A
15.1   Varianta de ocolire Sacuieni (CNADNR)

Dacă interesează, fac un Top 40 și pe bugetul MT (durează ceva).
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

Danny550394

Pentru ca Ionut nu ne lasa sa vorbim de acciza pe A3 continui aici.

De ce acciza de 7 eurocenti care devine acciza 0.3311 lei (acciza de anul viitor va fi in lei si va fi crescuta cu inflatia in 2016) are legatura cu A3.

Un calcul complicat imi arata ca la un la un
Consum Combustibil   5,5   Milioane tone/an
Diesel 75%   4,125 mil tone   4125000000   Kg
Benzina 25%   1,375 mil tone   1375000000   Kg
         
Diesel    0,832 kg/l ----   4957932692   litri
Benzina   0,75   kg/l-------1833333333    litri
         
Acciza     0,07 euro   0,3311   lei
         
Venituri din acciza 7 eurocenti/litru      2.248.588.181   lei :o cam 500 mil euro/an

Acesti bani sunt pentru autostrazi iar singura in constructie cu bani de la buget este A3 plus cei 15% pentru tronsoanele in constructie cu fonduri UE.

Nu m-am putut abtine dar cred ca daca UMB nu este platit desi lucreaza, lotul Bors- Suplacul este in aer iar continuarea de la DNCB pana in Bucuresti este o nebuloasa nu inteleg de ce nu se sesizeaza cineva ca bani se duc pe orice altceva decat constructia de autostrazi. Nu stiu daca guvernul poate fi obligat ca aceasta acciza sa merga intrun cont separat sa stim si noi ce se face cu banii.
No ca m-am enervat.