News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Ionut

:lol:
Server maintenance. In America este noapte, de-aia fac baietii update-uri and stuff. No worries. Ar trebuie sa fie totul OK acum.
Ia sa fac eu un backup just in case.

dr4qul4

Deja ma gandeam ca o sa fie down pana dupa alegeri.
Si chiar ma intrebam ce o sa fac cu atata timp liber.
Forumul asta da dependenta  :lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Redox

Poti sa o mai spui o data! Cand deschid PC-ul PUM este primul tab pe care il deschid. Informatiile postate de colegi sunt foarte valoroase.

Ionut

^^ Multumim de aprecieri, meritul este al tuturor celor care contribuie! :cheers:

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

myid

Pun si aici, pentru ca e mai vizibil . Imi cer scuze Ionut ! :D

Pt cei care mergeti maine la dezbaterea publica, mai jos cateva informatii care va pot fi utile , toate extrase din legea 52/2003 :

Articole si paragrafe din lege care ne interesteaza pe noi :
•   Capitolul I . Art. 8. –
Persoana care prezidează şedinţa publică oferă invitaţilor şi persoanelor care participă din proprie iniţiativă posibilitatea de a se exprima cu privire la problemele aflate pe ordinea de zi
•   Capitolul I. Art. 3
- g) minută - documentul scris în care se consemnează în rezumat punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă, precum şi rezultatul dezbaterilor;
•   Capitolul I . Art 6
Aliniat 4.1  Propunerile, sugestiile sau opiniile cu privire la proiectul de act normativ supus dezbaterii publice se vor consemna într-un registru, menţionându-se data primirii, persoana şi datele de contact de la care s-a primit propunerea, opinia sau recomandarea.
Aliniat 4.2  Persoanele sau organizaţiile interesate care transmit în scris propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectul de act normativ supus dezbaterii publice vor specifica articolul sau articolele din proiectul de act normativ la care se referă, menţionând data trimiterii şi datele de contact ale expeditorului."
Aliniat 7.1 Dezbaterile publice se vor desfăşura după următoarele reguli:
a) autoritatea publică responsabilă, prin persoana desemnată conform alin. (5), va organiza întâlnirea, va publica pe site-ul propriu şi va afişa la sediul propriu, alături de documentele menţionate la alin. (2), şi modalitatea de colectare a recomandărilor, modalitatea de înscriere şi luare a cuvântului, timpul alocat luării cuvântului şi orice alte detalii de desfăşurare a dezbaterii publice prin care se asigură dreptul la libera exprimare al oricărui cetăţean interesat;
b) dezbaterea publică se va încheia în momentul în care toţi solicitanţii înscrişi la cuvânt şi-au exprimat recomandările cu referire concretă doar la proiectul de act normativ în discuţie;
c) la dezbaterea publică vor participa obligatoriu iniţiatorul şi/sau iniţiatorii proiectului de act normativ din cadrul instituţiei sau autorităţii publice locale, experţii şi/sau specialiştii care au participat la elaborarea notei de fundamentare, a expunerii de motive, a referatului de aprobare privind necesitatea adoptării actului normativ propus, a studiului de impact şi/sau de fezabilitate, după caz, şi a proiectului de act normativ;
d) în termen de 10 zile calendaristice de la încheierea dezbaterii publice se asigură accesul public, pe site-ul şi la sediul autorităţii publice responsabile, la următoarele documente: minuta dezbaterii publice, recomandările scrise colectate, versiunile îmbunătăţite ale proiectului de act normativ în diverse etape ale elaborării, rapoartele de avizare, precum şi versiunea finală adoptată a actului normativ.


Bafta multa maine . Suntem alaturi de voi  !

MHN

#2573
Multumim.

Later, pentru destindere:
Telekinetic Coffee Shop Surprise

V1:
http://www.youtube.com/v/VlOxlSOr3_M

V2:
http://www.youtube.com/v/xPXMsnbSJ4c

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

phb2

#2575
Quote from: adiarc on October 09, 2014, 09:50:34 AM
http://www.zf.ro/companii/fara-benzinarii-pe-250-km-de-autostrazi-deschisi-de-doi-ani-13372683

Malheureusement exact. Et on pourrait ajouter, entre Ploiesti et Bucarest, 6 aires de parking annoncées ( on n'en demande pas tant ), o réalisée ( 1 ne serait pas du luxe ) !

adiarc

http://www.zf.ro/zf-24/programul-radarul-padurilor-demareaza-astazi-un-sistem-informatic-va-urmari-traseul-lemnului-din-padure-pana-la-intrarea-pe-poarta-fabricii-13373141

Începând de astăzi oricine va putea cere verificarea legalităţii unui transport de lemn, sunând la numărul 112 şi indicând numărul maşinii care transportă lemnul (care de asemenea figurează în sistemul informatic).

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

daniel_avram

Distractie mare in minister, e fabulos cum isi pot bate joc de noi pe bani nostri dar probabil ca meritam asta.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Ioan+Rus+dupa+intalnirea+cu+reprezentantii+Dacia+Tronsonul+Pites

MNU

 
QuoteDacă vom fi extrem de bine organizaţi, în 2018 la final, am putea circula pe drumul expres.

Oare isi da seama cat e de caraghios? Parca ieri spunea ca SF dureaza minim doi ani.

alecu26

#2579
oare ce inseamna in conceptul lui ca momentan ne ajunge DX? care va fi criteriul ca nu ne mai ajunge???

Ca asa...si DN-ul ne ajunge.

Clar...pentru 50 de ani minim...daca se va face DX nu se va atince nimeni de el. WOW...ce mare gaselinta sa faci expropierile direct la coridor de 70 de metri...ca pentru autostrada.

PS: nivelul de serviciu C (pe o scara de la A la E) in care A e cel mai liber si E cel mai aglomerat, teoretic proeictarea se face ca nivelul C sa nu fie atins mai repede decat perioada de perspectiva...respectiv 15 sau 20 de ani.

Nivelul C pentru o autostrada e 40.000 MZA vehicule etalon....cam nivelul la care un DX este deja la E. In zona de munte, cu multi parapeti, limitari de viteza...camioane...as zice ca valorile sunt si mai jos....

Nu stiu care ar fi estimarile de trafic pentru PiSi (versus CoBra)...dar as zice ca undeva direct la nivel C spre D la un DX....si aproape C pentru autostrada.

Delacroix...sa nu fi prea dur in corectii...sunt niste cifre asa...scoase din burta dupa feelingul meu. Nu am timp acum sa verific taspe normative si texte dupa datele necesare...dar ma gândesc ca Plliesti Campina deja cam ar avea 40.000 MZA....deci si PiSi nu ar fi pe departe.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).