News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.


daniel_avram

In ritmul asta in curand mare parte din bugetul CNADNR se va duce pe procese pierdute si asta nu e tot.

QuoteUn nou proces
Câştigarea acestui proces le-a dat ,,aripi" celor de la CJA şi de la Aeroportul Arad. ,,Vom deschide un nou proces pentru a recupera şi penalităţile. Nu este elegant ca o instituţie centrală, precum CNADNR, să nu aibă minimum de respect pentru o instituţie locală, cum este CJA", a punctat Ioţcu. ,,Vom chema un expert pentru o evaluare cât mai corectă a pierderilor suferite de aeroport din cauza CNADNR. Apoi vom deschide o acţiune în instanţă pentru recuperarea acestor sume. Din cauza lipsei balizajului şi a altor utilităţi nu se putea ateriza la sol decât în condiţii de vizibilitate perfectă", a specificat şi Ovidiu Moşneag, directorul economic al Aeroportului Arad.
S-a pierdut un contract
Moşneag a vorbit şi despre un contract pe care Aeroportul Arad l-a ratat din cauza problemelor cu utilităţile aeroportuare care nu au fost relocate de către CNADNR. ,,Am avut încheiat un contract cu un operator aerian în care se stabilea faptul că Aeroportul Arad va deveni bază operaţională pentru întreaga flotă a companiei cu pricina. Însă operatorul aerian nu a mai venit din cauza problemelor şi lipsurilor de pe aerogară, lipsuri generate de către CNADNR care a refuzat să plătească lucrările necesare pentru relocare", a spus directorul economic al Aeroportului Arad.

http://www.aradon.ro/cja-a-castigat-700-000-de-euro-si-razboiul-cu-cnadnr/1433035

adiarc

avem procese pierdute , fara vinovati...minunat..si tipic
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

daniel_avram

QuoteGuvernul a modificat prin ordonanţă legea achiziţiilor publice. Ponta: ,,Cei care depun contestaţii şi pierd, să piardă nişte bani"

Într-o şedinţă-fulger, programată în mod extraordinar pentru a iniţia proiectele de lege pentru ratificarea acordurilor de asociere la UE a Republicii Moldova, Ucrainei şi Georgiei, Guvernul a inclus pe ordinea de zi suplimentară şi o ordonanţă de urgenţă prin care se modifică legea achiziţiilor publice. Ministrul Fondurilor Europene susţine că are aacordul Comisiei Europene pentru modificările făcute. Textul ordonanţei nu a fost dat publicităţii.

Legea achiziţiilor publice a fost modificată astăzi de Guvern, prin ordonanţă de urgenţă. Ca urmare a acestei modificări nepuse în dezbatere publică, dar anunţate de premierul Victor Ponta, în trecut, ca intenţie, firmele care depun contestaţii în procedurile de achiziţii publice şi pierd, fie la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, fie în instanţă, vor fi obligate să plătească.

,,Ca o excepţie specială, avem o OUG de modificare a OUG 34/2006 în sensul foarte clar în care cei care depun contestaţii şi pierd să piardă nişte bani", a spus Ponta în şedinţa de Guvern convocată oficial pentru a iniţia proiectele de lege pentru ratificarea acordurilor de asociere la UE a Republicii Moldova, Ucrainei şi Georgiei.

Confirmată de ministrul Fondurilor Europene, modificarea va fi dublată şi de o alta care vizează ,,o plafonare", ministrul neoferind nicio explicaţie legată de acest aspect. Acesta a susţinut însă că are acordul Comisiei Europene pentru a o introduce. ,,E o plafonare discutată cu Comisia Europeană, aprobată şi, într-adevăr, acoperim şi zona de documentaţie de atribuire, în care cei care contestau nu aveau nicio obligaţie dacă pierdeau", a spus Teodorovici în aceeaşi şedinţă de Guvern.

Textul ordonanţei de urgenţă nu a fost pus în dezbatere publică pe site-ul ANRMAP aşa cum prevede legea, până la aceaastă oră nici conţinutul actului normaativ aprobaat nefiind făcut public. Scurtul dialog  Ponta - Teodorovici a reprezentat, de altfel, întreaga discuţie legată de proiect şi în prezenţa întregului Cabinet de miniştri, accesul presei fiind, prin excepţie, permis pe toată durata şedinţei de Guvern. ,,Acum conteşti şi pierzi nişte sume de bani. De acord", a trecut premierul la următorul punct pe ordinea de zi.

Încercarea făcută în trecut, la iniţiativa Guvernului Boc, de a introduce o garanţie pe care firmele contestatare să o depună în momentul contestării unei licitaţii şi să o piardă dacă nu li se dă câştig de cauză, a fost repinsă de Comisia Europeană.

http://www.gandul.info/politica/guvernul-a-modificat-prin-ordonanta-legea-achizitiilor-publice-ponta-cei-care-depun-contestatii-si-pierd-sa-piarda-niste-bani-12851388

dr4qul4

Asta ar fi cea mai buna veste!
:welcome:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

trebuie vazute exact prevederile , dar daca se confirma , intradevar va fii un imens pas inainte
am ajuns , in prezent , la aberanta situatie , in care atribuirea dureaza mai mult decat constructia efectiva si asta , in principal din cauza contestatarilor de profesie
suna ca un cliseu , dar nu se poate impiedica , interesul national , de frustrarile , unor companii , mai mari sau mai mici...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

in MO , nu apare inca nici o ordonanta de urgenta , legata de acele modificari aduse la modul de contestare a proiectelor de achizitii publice

http://www.monitoruloficial.ro/mofnou/index.php?page=acts&action=search&term=&nr=&date=&date_end=&pg=1
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

M-am mai gandit la sova. Nu are neaparat un bilant rau. Sa ne gandim: a finalizat cateva loturi de autostrada, a semnat si inceput in santier loturile de pe lugoj deva si tm lugoj 2, a facut licitatia practic de la zero si se afla in diferite faze...unele chiar santier la sebes turda. A lansat si licitatia la 2 loturi pe campia turzii-tgm.
Ca totul era mult mai bine daca acest status era cam acum un an...e alta poveste. Macrefer aici mai ales la nadlac arad si otul 3 in special. Daca e sa raportam aceste realizari la lungimea mandatului...nu sta chiar rau in clasament.
Intradevar....Boagiu a parut mai incisiva si cand a spus ceva...a spus cu folos. Dar Sova e avocat asa ca trebuie sa sufere de logoree.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Ca si realizari e peste medie.
Dar ca prostie e primul. Nu poti sa declari ceva la tv si sa nu se intample. Si nu doar 1 data.

Ma asteptam de la el, ca avocat , sa aduca unele modificari la legi si proceduri.
Nu ma asteptam sa anticipeze pb pe lotuil 3, dar ma asteptam sa imbunatateasca procedurile de atribuire.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

luc

#2124
Marea realizare, oricum ii placea denumirea :), o reprezinta proiectul Sebes - Turda, care intr-un an a avansat, in ansamblu, nesperat de mult; despre restul multa poveste...

alecu26

El doar a crosetat pe ce pregatise inainte nazare...care a obtinut includerea lui in coridor european.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Goldmund

Era de asteptat sa se intampe asa, cum s-a intamplat si cu 'hanurile' de pe DN Lehliu-Fetesti odata cu terminatrea tronsonului de autostrada, asa se va intampla peste tot acolo unde o autostrada devine realitate.
"Autostrada nouă care falimentează vechile afaceri"
http://www.romanialibera.ro/economie/finante-banci/autostrada-noua-care-falimenteaza-vechile-afaceri-339314?c=q2561

Cu atat mai mult acum, autoritatile ar trebui sa concesioneze o parte din parcarile de pe A1, A2, A3 si sa incurajeze chiar si financiar pe cei care pot ridica restaurante si moteluri(la un standard minim european), astfel exista o noua sansa pentru cei (din domeniu)care au idei si ceva bani. 'Vadul' este asigurat...iar modelele care pot fi un motiv de inspiratie   noi le-am prezentat si aici, exista peste tot in net., peste tot pe drumurile noastre europene. Astfel, multe din locurile de munca pierdute ar putea fi salvate de noile oportunitati.

adiarc

pt orice minister , cu atat mai mult pt MT , un ministru f bun ar trebuii sa simplifice cat de mult lucrurile si mai ales , SA NU SCHIMBE NIMIC , sau aproape nimic , din ce a facut predecesorul.La noi e o boala grava cu aceste schimbari.Eu i-as inchide , o luna de zile pe toti reprezentantii partidelor , oamenilor de afaceri , societatii civile si specialisti de top , sa hotareasca ce se face pt urmatorii zece ani .Pana nu semneaza un acord , agreeat de toti  , n-ar trebuii sa plece nimeni
Altfel , intradevar , autostrada Sebes - Turda , este o idee excelenta
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

nicolaem

Quote from: dr4qul4 on June 29, 2014, 11:57:57 AM
Ca si realizari e peste medie.


intr-un an jumate a semnat 37km ( 2 loturi pe A10) si a licitat inca 60km ( A10 + putin din A3 )
restul contractelor au mers din inertie de la Boagiu.
serios media buna comparand cu ce? cu basescu in anii 90?
totusi nu cred ca trebuie introdusi ministri cu mandate de 3 luni doar pt a-l scoate pe sova de pe ultimul loc. la mandatul sau de 1 an jumate, eu zic ca e de departe cel mai incompentent ministru. si-a dat si el seama de asta cand s-a scuzat in conf de presa de la demisie repetand obsesiv " cum sa fiu incompent cand am...... " enumerant tot felul de minciuni

dr4qul4

 :lol: DUpa cum am mai spus, eu nu contorizez doar ce se incepe. Contorizez mai ales ce se da in circulatie pentru ca asta ma intereseaza.

dupa logica ta, ar tb sa-i contorizam si pornirea licitatiilor pentru studiile de fezabilitate.
Promisiuni electorale las pentru altii.

Daca vrei sa fi corect trebuie sa judeci cu aceeasi masura. Altfel te poti face politician.
Poate un membru mai vechi poate face o comparatie intre ultimii 3-4 ministrii:
- licitatii de SF pornite
- licitatii de SF atribuite 
- licitatii de lucrari incepute (oferte deschise)
- contracte de lucrari semnate (cu ordin de incepere ca altfel nu au valoare)
- autostrazi date in folosinte

Totul, raportat la numar de KM si la durata mandatului.


In alta ordine de idei, un zvon venit din MT: se pare ca Sova s-a retras de la MT cu un scop. Vrea sa ajunga Prim-Ministru! si prin aceasta miscare vrea sa-i arate lui Ponta ca e omul potrivit. Ponta cauta un "Boc 2" dar tanar pentru ca da bine la electorat chestia asta cu intinerirea clasei politice. Iar aia batrani mai comenteaza cateodata.
vedem ce se intampla la congres.



Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist